Pagina 1 din 1
problema majora
Scris: Sâm 14-Feb-2009 22:12
de lorix
Am o problema care s-a agravat foarte repede ,de curand suspensia a devenit foarte rigida,adica asta undeva in ultimi 20 de km,si fata este lasata foarte jos,in mers se mai aprinde becul cu stop si cel cu o roata blocata(echivalent cu cel de frana de mana trasa ,dar rosu in stanga) cand stau pe loc cateodata se mai ridica singura si coboara.Mai sunt sanse de revenire la normal si unde pot gasi un service in dambovita si un numar de telefon daca e poate.Multumesc
Scris: Sâm 14-Feb-2009 22:51
de razzwan
poi incarcati sferele si o sa revina la normal..... de cand ai vazut ca s-a intarit fata de atunci trebuia sa te duci sa le incarci....
Scris: Sâm 14-Feb-2009 23:25
de dj01fad
eu as spune sa verifici nivelul la lhm... cred ca este mult sub minim...
daca da, cumpara 1 litru sau 2 dupa caz, si completeaza...
Scris: Dum 15-Feb-2009 09:08
de lorix
am cumparat-o de curand si nu facea acest lucru merge chiar foarte bine,dar cum am spus mai sus s-a intamplat totul dintr-odata sincer nu stiu cat tre sa fie nivelul la ulei,unde vad acest lucru si nu stiu ce reprezinta acele becuri care stau aprinse se mai sting in timp ce o turez la drum dar in unele momente se aprind iar,si faptul ca nu mai salta credeam ca descarcarea sferelor poate se face in timp nu asa dintr-o data adica totul s-a intamplat in scurt timp ,plecand de acasa si mergand o distanta de vreo 10 km,la inceput nu sunt simptome specifice descarcarii,si am mai observat ca pe la pompa pe unde este conducta de ifer prelinge ulei poate fi si nivelul scazut o cauza si unde observ cand este la nivel.
Scris: Dum 15-Feb-2009 10:28
de dj01fad
daca curge ulei pe la pompa unde vine conducta, este posibil sa fi pierdut uleiul pe acolo. masina lasa balta jos? rezervorul de lhm se afla in partea tanga a masinii, langa oala de la telescopul din stanga. o sa vezi acolo un plutitor cu 2 palarii si 2 gradatii pe tub. nivelul corect, se face cu masina ridicata la maxim, astfel incat plutitorul sa fie pe cele 2 gradatii. incearca sa completezi tu, ca nu e mare lucru. dar, daca pierde pe undeva, recomand sa rezolvi de urgenta pierderea pt ca ai sa ramai fara din nou...
Scris: Dum 15-Feb-2009 11:07
de Mexik
am avut si o problema asemanatoare.cand stateam la semafor se aprindeau becurile dupa ce plecam se stingeau,am mers asa o perioada dupa care ramaneau aprinse continuu.uneori la drum intins daca era goala masina si mergeam mai tare se stingeau.cauza a fost pompa dusa numai facea presiune.am pus alta si acum cum pornesc motoru sau stins si becurile,pompa fluiera sau are un zgomot ca un motor diesel?
Scris: Dum 15-Feb-2009 13:26
de khan
daca masina ramine jos si nu se mai ridica e posibil sa fie o problema cu corectorul sau cu pirghiuta aia mica de plastic care mai crapa la Xantia. mergi la un atelier specializat in Citroen ca sa verifice asta
Scris: Dum 15-Feb-2009 14:47
de lorix
stie cineva un atelier in dambovita,pt ca cel mai apropiat atelier l-am gasit in prahova si la cum se aude zgomotul cand dau cu ea prin damburile soselei mi-e sa nu se rupa ceva la ea,sincer ime este ca nu mai rezista pana acolo.Si la mine acel plutitor sta undeva sus peste gradatiile acelea,bine ca nici de saltat nu mai salta.
Scris: Mie 18-Feb-2009 11:03
de razzwan
dar becurile raman aprinse ? dupa ce ai pornit?
Scris: Mie 18-Feb-2009 21:25
de lorix
razzwan scrie:dar becurile raman aprinse ? dupa ce ai pornit?
Da raman aprinse f mult timp se mai sting in momentul cand se tureaza masina in mers
Scris: Mie 18-Feb-2009 21:27
de lorix
razzwan scrie:dar becurile raman aprinse ? dupa ce ai pornit?
a si inca ceva carligul care il ai de vanzare se potriveste al xantia are aceiasi latime la prinderea pe sasiu?
Scris: Mie 18-Feb-2009 22:01
de razzwan
ti-am trimis un mesaj privat ...