Pagina 1 din 1

suruburi pompa hidraulica

Scris: Dum 04-Ian-2009 19:36
de nutzu313
nu stiu daca a mai patit cineva dar mi s-a intamplat urmatoarea chestie: in mers mi s-au RUPT 2 din cele 3 suruburi de 13 care tin "inchegata" pompa. nu stiu daca s-au rupt simultan sau unul din ele era rupt mai demult. rezultatul a fost ca au curs 2.5l de LHM si am ajuns acasa remorcat si pe burta. problema s-a rezolvat astfel: am inlocuit suruburile rupte, o garnitura (aceea mai mare; a mers una de termostat Espero, chiar daca e putin mai groasa) si pentru o etanseizare buna am folosit si silicon pentru chiuloasa. acum parca merge mai bine, adica ridica mai bine si tacane de 10 ori mai rar; asta cu tacanitul s-a mai intamplat dar n-a tinut prea mult...

Scris: Dum 04-Ian-2009 20:51
de nutzu313
a mai patit cineva ceva asemanator?

Scris: Lun 05-Ian-2009 09:13
de retro
Da, am mai vazut suruburi rupte la pompa hidraulica. De obicei se rup pt. ca se strang mult prea tare atunci cand o-ringul de la capac este uzat si prin strangere se spera ca se opreste pierderea de LHM. Nu se rup atunci, ci dupa un timp oarecare. De aceea e important cuplul cu care se strang cele 3 suruburi: ~2 daNm.
Nu te astepta sa tina prea mult acea garnitura de termostat pt. ca materialul este diferit.

Scris: Lun 05-Ian-2009 19:37
de Mexik
pe toti i aud de tacaitul de la hidraulica eu unu la a mea de putine ori am auzito si cam la 30sec dar acum nu se mai aude,poate am surzit eu :P

Scris: Lun 05-Ian-2009 19:43
de abarth_mcm
respectele mele daca se aude la 30 s :)
oricum, iarna se aude mai rar un pic...chiar daca ai lhm..e si asta sensibil un pic la frig orice ati zice.
opinia mea:sistemul hidraulic se comporta mai bine vara, chiar si pe caldurile alea insuportabile(nu vb de el nou, ci de astea vechi ale noastre...)

Scris: Lun 05-Ian-2009 19:45
de Mexik
dimineata pe la 8 cand plec i ia cam 3-4 min sa se ridice dar nui bai ca abia se incalzeste,in restu zilei cum ai pornito imediat incepe sa se ridice.masina e ok singura belea e caloriferul de caldura care trebe schimbat si e o munca titanica acolo,dar nam incotro

Scris: Lun 05-Ian-2009 19:46
de Mexik
vad ca ai fiat 850 era unu pe la mine in parcare functional cu 10mil daca vrei

Scris: Lun 05-Ian-2009 19:50
de abarth_mcm
stai linistit ca nici eu nu prea am caldura...e infundat caloriferul...si nu prea stiu cum se schimba
DA, sunt interesat de 850. Circula cu el omul? Daca mi-ai da un nr de tel as fi recunoscator. Ms.

Scris: Lun 05-Ian-2009 19:52
de Mexik
circula hai cai iau nr siti zic

Scris: Lun 05-Ian-2009 19:55
de abarth_mcm
merci frumos. astept sa mi-l dai cand faci rost de el.daca e ok cat de cat masina(sa nu fie ruginita prasf) si sa meraga motorul o iau.E originala masina?
legat tot de citroen..ca ma indepartam de la subiect...a mea se ridica imediat.. O singura data a facut o faza. Pornesc motorul si vad ca nu se ridica dupa 10 sec...f dubios..si imediat mi se aprinde STOP. De ce?Opresc motorul..stau 5 min...pornesc din nou...se ridica in 5-10 sec ..becurile se sting imediat..nicio problema...f dubios.

Scris: Lun 05-Ian-2009 20:03
de Mexik
cica pierde presiune sau pompa uzata asa am auzit

Scris: Joi 08-Ian-2009 18:22
de Mexik
a dat 850 ul cu 12mil sorry

Scris: Dum 11-Ian-2009 10:29
de Mexik
man uite un 850 la sibiu 0740059995 http://fiat.anunturi-auto.4tuning.ro/An ... 50584.html scuze pt cei care sar putea supara pt ce am scris