
Intoarcerea la origini...
Moderator: Echipa Tehnica
Am facut cam 100 km de proba.
Dupa primii 10 km am vazut ca avea avansul cam mare (rapaia tare la accelerari si mergea mai cald decat de obicei) - asa ca in parcarea din Voila la 5:30 dimineata, reglam avansul
Dupa alti 10 km a inceput sa ma enerveze zanganitul tobei finale - asa ca in parcarea de la Complex Sambata la 6 dim, aranjam toba
Dupa astea a mers bine
Dupa primii 10 km am vazut ca avea avansul cam mare (rapaia tare la accelerari si mergea mai cald decat de obicei) - asa ca in parcarea din Voila la 5:30 dimineata, reglam avansul

Dupa alti 10 km a inceput sa ma enerveze zanganitul tobei finale - asa ca in parcarea de la Complex Sambata la 6 dim, aranjam toba


Dupa astea a mers bine

Dupa cum ziceam mai in urma, i-am scos un furtun sa dea gazele afara din carter. Acum nu o mai ia pe ulei.
Insa...a aparut alta problema: gazele aduc si stropi de ulei si unde o las cu motorul pornit lasa o mica pata.
Vreau sa ii fac un soi de separator de ulei si as avea nevoie pt asta de o sticla sau recipient cu DOUA gaturi cam de 25 mm diametru, amandoua situate in partea superioara.
Daca stiti vreun produs de genul.... sampon, apa de ploaie imbuteliata artistic
sau orice sa semene cu ce-am zis mai sus, aruncati cu parerea.
Insa...a aparut alta problema: gazele aduc si stropi de ulei si unde o las cu motorul pornit lasa o mica pata.
Vreau sa ii fac un soi de separator de ulei si as avea nevoie pt asta de o sticla sau recipient cu DOUA gaturi cam de 25 mm diametru, amandoua situate in partea superioara.
Daca stiti vreun produs de genul.... sampon, apa de ploaie imbuteliata artistic

- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nuuuuuuuuuuu......
am patit aceeasi porkerie, si cu greu i-am dat de cap;
la mine era de la chedere, pur si simplu se strecura apa printre el si tabla (pe partea oblica, dinspre fata masinii) si intra inauntru... am scos, am pus mastic, am batur la loc chederul si gata... sper sa fie la fel si la tine, dar poti proba asa: te bagi in masina, iti iei napolitane cu tine, apoi pui pe cineva sa toarne apa cu galeata prin zonele suspectate sau cu furtunul, si studiezi atent.
am patit aceeasi porkerie, si cu greu i-am dat de cap;
la mine era de la chedere, pur si simplu se strecura apa printre el si tabla (pe partea oblica, dinspre fata masinii) si intra inauntru... am scos, am pus mastic, am batur la loc chederul si gata... sper sa fie la fel si la tine, dar poti proba asa: te bagi in masina, iti iei napolitane cu tine, apoi pui pe cineva sa toarne apa cu galeata prin zonele suspectate sau cu furtunul, si studiezi atent.
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Intoarcerea la origini...
@jgr1001--Ai facut o greseala si anume : Feruginolul este un anticorodant la baza un acid si in consecinta acidul se neutralizeaza cu o baza(apa de ex.) Tu zici ca ai degresat cu diluant cea nu duce nicaieri. Acest feruginol (deruginol) intra in profunzime si indiferent ca tu ai dat cu grund , peste o vreme va erupe rugina . Dupa feruginol trebuia sa speli cu apa ,sa usuci bine suprafata si sa tratezi suprafata cu Zinc (spray) .Urmeaza cele 2 straturii de grund (galben-alb sau gri). Montezi partile de caroserie si incepi cum a zis si Khan la potrivirea ideala .Cand totul se potriveste incepi cu chituirea ( 2-3 maini pana nu ramane ,,umbra,,) In final tragi sprit-chit-ul , finisezi si mai dai inca o mana (2) daca e nevoie. Fii atent la grunduri-vopsele si diluantii ! adica sa fie compatibile . Ei si ar mai fii multe de spus despre aceste operatii. Daca mai ai nevoie de un sfat -te ajut cu placere
Peace on earth ... War under the blanket !
Înapoi la “Restaurari si prezentari”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo