Intoarcerea la origini...
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Intoarcerea la origini...
Eii...m-am trezit si eu ! Nu m-am uitat la data postari tale.. asta e.. DAR oferta mea de a te ajuta pe viitor ramane valabila. Si sa-ti aduca Sf.Nicolae tot ce-ti doresti (daca ai fost cuminte)
Peace on earth ... War under the blanket !
Merci oricum.
Mos Nicolae cred ca o sa ma prinda la vot
(ma duc cat de poate de devreme sa nu stau la coada)
On topic: Azi am facut rost de vreo 5 jenti de tabla. Ce am pe masina sunt cam nasoale. Acum am la dispozitie vreo 16 jenti
din care trebuie sa scot 4 sau 5 cat mai bune si la fel (cred ca am 2 sau 3 tipuri de jenti)

Mos Nicolae cred ca o sa ma prinda la vot

On topic: Azi am facut rost de vreo 5 jenti de tabla. Ce am pe masina sunt cam nasoale. Acum am la dispozitie vreo 16 jenti

Duminica am mai dat un restart la cazan - inca se incapataneaza sa porneasca
Printre altele - am mai rezolvat o minora scurgere la un furtun de retur.
Hint: cu siguranta cei care au cx, bx (poate si alte zemuitoare de LHM) au avut sau au probleme cu retururile de cauciuc. Cele subtiri se pot innadi cu succes folosind tubul de la pasta de pix
Se pot innadi si cu o portiune de tub de retur de plastic dar trebuie sa fortezi cauciucul si crapa din nou cam dupa un an.

Printre altele - am mai rezolvat o minora scurgere la un furtun de retur.
Hint: cu siguranta cei care au cx, bx (poate si alte zemuitoare de LHM) au avut sau au probleme cu retururile de cauciuc. Cele subtiri se pot innadi cu succes folosind tubul de la pasta de pix

Se pot innadi si cu o portiune de tub de retur de plastic dar trebuie sa fortezi cauciucul si crapa din nou cam dupa un an.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
jgr1001 scrie:Stie cineva exact cum aflu intre ce date s-a fabricat modelul in discutie: Cx 2400 Super, motor M23/623 ?
Mai exact pana la ce luna/an s-a construit ? Ma refer la date oficiale de producator....ca am auzit mai multe variante
Dupa ce l-am sapat pe Gogu, am aflat ca ar fi pana in 06/1980. Deci teoretic peste 1 an as putea sa aplic pt statutul de vehicul istoric

Acum mai vine o intrebare: are cineva o brosura sau ceva exemple cu ce paleta de culori era folosita in anii respectivi, in speta 1978 ?
Sa nu imi ziceti sa scriu la citroen franta...ca nu am chef

- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
respectiva caroserie a iesit din productie in 80; au fost 3 modele de caroserie; faptul ca erau break, berlina sau prestige este irelevant; primul tip, adica S1 NT pana in 80, S1 WT din 80 pana in 85, iar S2 din 85 pana in 89; break a fost pana in 91 deoarece atunci s-a vandut ultima bucata, dar productia era incheiata; totusi, daca imi aduc bine aminte la prestige au fost 4 modele de caroserie; chiar daca masinile sunt cam la fel, difera destul de mult...
Iesirea din productie se refera la combinatia motor-caroserie. Cu ocazia asta se schimba si seria de fabricatiee - de exemplu a mea era(este) seria MA-MF.
Oricum si caroseria difera fata de variantele ulterioare.
Super era echiparea cam de baza din cate stiu eu. Pallas, Prestige erau echipari superioare
Da pana la urma in ce culori se vopsea pe atunci, ha ?
Oricum si caroseria difera fata de variantele ulterioare.
Super era echiparea cam de baza din cate stiu eu. Pallas, Prestige erau echipari superioare
Da pana la urma in ce culori se vopsea pe atunci, ha ?
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
asadar orice CX din seria S1 NT de pana in 80 poate fi catalogat drept vehicul istoric (daca respecta celelalte cerinte ale retroclub) ?
ah, si ca sa nu fiu total offtopic: de ce zici ca a iesit asa rau vopsirea? in afara de lac care probabil ca n-are luciul pe care l-ai fi dorit, arata chiar bine. si macar ai satisfactia ca ai facut-o tu. la cat ai muncit la ea, trebuie sa fii foarte mandru
ah, si ca sa nu fiu total offtopic: de ce zici ca a iesit asa rau vopsirea? in afara de lac care probabil ca n-are luciul pe care l-ai fi dorit, arata chiar bine. si macar ai satisfactia ca ai facut-o tu. la cat ai muncit la ea, trebuie sa fii foarte mandru

WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
uite aici un site cu codurile originale de culori si anii intre care s-au folosit
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Andrei Anghel scrie:ah, si ca sa nu fiu total offtopic: de ce zici ca a iesit asa rau vopsirea? in afara de lac care probabil ca n-are luciul pe care l-ai fi dorit, arata chiar bine. si macar ai satisfactia ca ai facut-o tu. la cat ai muncit la ea, trebuie sa fii foarte mandru
Arata acceptabil pana cand te apropii de masina...


Khan - merci

- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
super!, deci orice cx de dinainte de 80 adus de'afara poate fi scutit de TPI (si de impozit?) daca e impecabil. din pacate vad ca pe siteurile clasice, nu pupi unu' fara 3 miare. poate daca te duci personal sa te plimbi prin franta si italia (am vazut ca'n astea doua sunt multe)
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
In princippiu da. Ca sa fi sigur ar trebui sa ai in vedere doar motoarele pe carburator 2000-2200-2400 (adica M20-616, M22-617, M23-623) sau 2200 D (adica M22-621)
Alte motoare ca 2400 Gti (M23-622), 2500 D (M25-629) si 2400 carburator (M23-639) sau montat pana in '82, desi au intrat in productie inainte de '80.
In momentul de fata ar fi eligibile : 2000/2200 carburator si 2200 D. Din 2011 se poate si 2400 carburator (M23-623)
Ca bani, la 3000 gasesti usor obosite dar posibil originale. Cele bune sunt de la 6-7000. Merita incercat - recomandabile sunt alea din sudul Frantei sau Italiei. Rugina e cea mai mare problema
Alte motoare ca 2400 Gti (M23-622), 2500 D (M25-629) si 2400 carburator (M23-639) sau montat pana in '82, desi au intrat in productie inainte de '80.
In momentul de fata ar fi eligibile : 2000/2200 carburator si 2200 D. Din 2011 se poate si 2400 carburator (M23-623)
Ca bani, la 3000 gasesti usor obosite dar posibil originale. Cele bune sunt de la 6-7000. Merita incercat - recomandabile sunt alea din sudul Frantei sau Italiei. Rugina e cea mai mare problema

Înapoi la “Restaurari si prezentari”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo