Intoarcerea la origini...

aici ne laudam!

Moderator: Echipa Tehnica

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Intoarcerea la origini...

Mesajde toro » Sâm 05-Dec-2009 16:12

Eii...m-am trezit si eu ! Nu m-am uitat la data postari tale.. asta e.. DAR oferta mea de a te ajuta pe viitor ramane valabila. Si sa-ti aduca Sf.Nicolae tot ce-ti doresti (daca ai fost cuminte)
Peace on earth ... War under the blanket !

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Sâm 05-Dec-2009 16:32

Merci oricum. :D

Mos Nicolae cred ca o sa ma prinda la vot :lol: (ma duc cat de poate de devreme sa nu stau la coada)

On topic: Azi am facut rost de vreo 5 jenti de tabla. Ce am pe masina sunt cam nasoale. Acum am la dispozitie vreo 16 jenti :D din care trebuie sa scot 4 sau 5 cat mai bune si la fel (cred ca am 2 sau 3 tipuri de jenti)

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 16-Dec-2009 15:07

Duminica am mai dat un restart la cazan - inca se incapataneaza sa porneasca :lol:

Printre altele - am mai rezolvat o minora scurgere la un furtun de retur.

Hint: cu siguranta cei care au cx, bx (poate si alte zemuitoare de LHM) au avut sau au probleme cu retururile de cauciuc. Cele subtiri se pot innadi cu succes folosind tubul de la pasta de pix :idea:
Se pot innadi si cu o portiune de tub de retur de plastic dar trebuie sa fortezi cauciucul si crapa din nou cam dupa un an.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 16-Dec-2009 16:42

am mai vazut si eu cu pix inadite furtunele :lol:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 16-Dec-2009 17:57

Stiu ca pare o solutie "pe genunchi" dar daca da rezultate de ce nu ? :D
Eu am un singur retur innadit - restul sunt intregi.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Sâm 02-Ian-2010 20:00

jgr1001 scrie:Stie cineva exact cum aflu intre ce date s-a fabricat modelul in discutie: Cx 2400 Super, motor M23/623 ?

Mai exact pana la ce luna/an s-a construit ? Ma refer la date oficiale de producator....ca am auzit mai multe variante


Dupa ce l-am sapat pe Gogu, am aflat ca ar fi pana in 06/1980. Deci teoretic peste 1 an as putea sa aplic pt statutul de vehicul istoric :)

Acum mai vine o intrebare: are cineva o brosura sau ceva exemple cu ce paleta de culori era folosita in anii respectivi, in speta 1978 ?

Sa nu imi ziceti sa scriu la citroen franta...ca nu am chef :mrgreen:

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Sâm 02-Ian-2010 20:29

stiam ca respectiva caroserie trebuie sa fi iesit din productie de 30 de ani. deci teoretic in 89 s-a terminat ptr berlina si 91 ptr break ...

"super" nu era echipare, ca pallas, prestige, etc?
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 03-Ian-2010 00:58

respectiva caroserie a iesit din productie in 80; au fost 3 modele de caroserie; faptul ca erau break, berlina sau prestige este irelevant; primul tip, adica S1 NT pana in 80, S1 WT din 80 pana in 85, iar S2 din 85 pana in 89; break a fost pana in 91 deoarece atunci s-a vandut ultima bucata, dar productia era incheiata; totusi, daca imi aduc bine aminte la prestige au fost 4 modele de caroserie; chiar daca masinile sunt cam la fel, difera destul de mult...

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Dum 03-Ian-2010 10:20

Iesirea din productie se refera la combinatia motor-caroserie. Cu ocazia asta se schimba si seria de fabricatiee - de exemplu a mea era(este) seria MA-MF.
Oricum si caroseria difera fata de variantele ulterioare.

Super era echiparea cam de baza din cate stiu eu. Pallas, Prestige erau echipari superioare

Da pana la urma in ce culori se vopsea pe atunci, ha ?

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Dum 03-Ian-2010 15:33

asadar orice CX din seria S1 NT de pana in 80 poate fi catalogat drept vehicul istoric (daca respecta celelalte cerinte ale retroclub) ?

ah, si ca sa nu fiu total offtopic: de ce zici ca a iesit asa rau vopsirea? in afara de lac care probabil ca n-are luciul pe care l-ai fi dorit, arata chiar bine. si macar ai satisfactia ca ai facut-o tu. la cat ai muncit la ea, trebuie sa fii foarte mandru :D
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 03-Ian-2010 16:17

uite aici un site cu codurile originale de culori si anii intre care s-au folosit
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 03-Ian-2010 16:34

da cristi, combinatia motor caroserie, care s-a facut pana in 80 in cazul tau... dar... avand in vedere ca toate cx-urile NT s-au facut doar pana in 80, devin acum toate vehicule istorice.... si da, asa e, seria este altfel...

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Dum 03-Ian-2010 20:08

Andrei Anghel scrie:ah, si ca sa nu fiu total offtopic: de ce zici ca a iesit asa rau vopsirea? in afara de lac care probabil ca n-are luciul pe care l-ai fi dorit, arata chiar bine. si macar ai satisfactia ca ai facut-o tu. la cat ai muncit la ea, trebuie sa fii foarte mandru :D


Arata acceptabil pana cand te apropii de masina... :lol: Trebuie ceva mai bun :wink:

Khan - merci :D

Avatar utilizator
Andrei Anghel
pasionat
Mesaje: 425
Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
Localitate: Bucuresti

Mesajde Andrei Anghel » Dum 03-Ian-2010 21:18

super!, deci orice cx de dinainte de 80 adus de'afara poate fi scutit de TPI (si de impozit?) daca e impecabil. din pacate vad ca pe siteurile clasice, nu pupi unu' fara 3 miare. poate daca te duci personal sa te plimbi prin franta si italia (am vazut ca'n astea doua sunt multe)
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Lun 04-Ian-2010 08:15

In princippiu da. Ca sa fi sigur ar trebui sa ai in vedere doar motoarele pe carburator 2000-2200-2400 (adica M20-616, M22-617, M23-623) sau 2200 D (adica M22-621)

Alte motoare ca 2400 Gti (M23-622), 2500 D (M25-629) si 2400 carburator (M23-639) sau montat pana in '82, desi au intrat in productie inainte de '80.

In momentul de fata ar fi eligibile : 2000/2200 carburator si 2200 D. Din 2011 se poate si 2400 carburator (M23-623)

Ca bani, la 3000 gasesti usor obosite dar posibil originale. Cele bune sunt de la 6-7000. Merita incercat - recomandabile sunt alea din sudul Frantei sau Italiei. Rugina e cea mai mare problema :!:


Înapoi la “Restaurari si prezentari”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo