Pagina 2 din 18

Scris: Lun 14-Mai-2007 08:16
de jgr1001
Partea a-3-a:

Am terminat de slefuit chitul de reparatie si am mai dat cu ceva grund.
Dupa asta m-am pus sa dau spritz-chitul. A fost mai greu decat ma asteptam...in special la sfarsit, cand a trebuit sa curat pistolul.
Totusi, pentru un incepator, eu sunt multumit de cum a iesit.

Poze (din nou :D ):

ImagineImagineImagine

Scris: Lun 14-Mai-2007 09:44
de dj01fad
bai dar tot 2 incuietori ai la usa soferului :D
a iesit superbine, asa as fi vrut sa fac si eu la al meu, dar nu mai am cand, se pare ca in august intra la taiat...
imi place lucrarea ta, da-i bataie.

Scris: Lun 14-Mai-2007 11:28
de jgr1001
Merci de urari! :wink:

De aia cu incuietorile mi-am dat seama abia sambata seara...adica dupa ce terminasem ](*,)
Am sa mai intervin in zona aia, nu las asa ca ma trage curentul :lol:

Urmeaza (sper) capota.

Scris: Lun 14-Mai-2007 13:12
de dj01fad
da poti sa pui 2 butuci ma: unu incuie si unu descuie :roll:
bafta multa, si vezi ca la capota sa incerci sa bagi cat mai putin chit.... iar daca este posibil foloseste materiale 3M pentru ca de regula pe capota si pe plafon apar crapaturi din cauza vibratiilor/ tensiunilor.

Scris: Dum 20-Mai-2007 16:30
de razzwan
ceva noutati ? ai rezolvat problema incuietorilor :D

Scris: Lun 21-Mai-2007 07:36
de jgr1001
In weekend-ul care s-a terminat am continuat cu slefuirea usilor. Nu am avut prea mult timp pt ca sambata a trebuit sa merg in Brasov.
Cu incuietorile nu am rezolvat dar am o idee :wink:

Scris: Lun 04-Iun-2007 07:55
de jgr1001
Continui cu capota:

Asa arata vineri seara pe la ora 9...si asa am mers sambata la Retromobil Grand Prix (ca spectator binenteles)

Imagine

Aici tocmai terminasem de curatat:

Imagine

Acum arata asa:

Imagine

Scris: Lun 04-Iun-2007 07:58
de razzwan
capota ta era indoita ? cum ai facut de-ai indreptat-o ? ai pus chit?

Scris: Lun 04-Iun-2007 08:05
de jgr1001
Si am avut si o patanie cu masina...
Vineri seara nu am demontat capota de la motor si am slefuit-o asa montata. Binenteles ca si motorul s-a umplut de praf. Mi-am zis ca am sa il spal sambata, ceea ce am si facut.
Duminica dimineata dau sa plec la Clinceni...si baga in viteza daca poti...

Ce se intamplase:

Dupa ce am spalat motorul, l-am pornit dar nu am mai miscat masina. S-a adunat apa la ambreiaj care peste noapte a facut o pojghita de rugina, lipind discul de placa si volanta.
Am strans cablul cat pot ca s-a dezlipesc ambreiajul, dar tot nu vroia. Am tot incercat sa "rup" rugina miscand masina cu demarorul. Dupa vreo juma de ora am reusit, cu cablul strans la maxim, pedala apasata, cutia in tr 2 si actionand demarorul.

Deci: daca spalati motorul, sa nu uitati ca apoi sa mergeti putin cu masina :wink:

Scris: Lun 04-Iun-2007 08:06
de jgr1001
razzwan scrie:capota ta era indoita ? cum ai facut de-ai indreptat-o ? ai pus chit?


Are ceva urme de la un mic accident...
Nu am indreptat-o inca. Era chit inainte, l-am dat jos

Scris: Lun 04-Iun-2007 08:09
de razzwan
jgr1001 scrie:Si am avut si o patanie cu masina...
Vineri seara nu am demontat capota de la motor si am slefuit-o asa montata. Binenteles ca si motorul s-a umplut de praf. Mi-am zis ca am sa il spal sambata, ceea ce am si facut.
Duminica dimineata dau sa plec la Clinceni...si baga in viteza daca poti...

Ce se intamplase:

Dupa ce am spalat motorul, l-am pornit dar nu am mai miscat masina. S-a adunat apa la ambreiaj care peste noapte a facut o pojghita de rugina, lipind discul de placa si volanta.
Am strans cablul cat pot ca s-a dezlipesc ambreiajul, dar tot nu vroia. Am tot incercat sa "rup" rugina miscand masina cu demarorul. Dupa vreo juma de ora am reusit, cu cablul strans la maxim, pedala apasata, cutia in tr 2 si actionand demarorul.

Deci: daca spalati motorul, sa nu uitati ca apoi sa mergeti putin cu masina :wink:



mie nu mi s-a intamplat niciodata asa de cate ori am spalat motorul :shock:

Scris: Lun 04-Iun-2007 08:26
de jgr1001
N-ai insistat destul cu apa :D...si binenteles sa nu misti masina

Scris: Lun 04-Iun-2007 08:30
de razzwan
nu am miscat masina si eu de obicei spal motorul cu furtunul :shock: Oricum bine ca nu mi s-a intamplat si multumim de sfat :wink:

Scris: Lun 11-Iun-2007 09:24
de jgr1001
Continuare...

Nu am mai facut nimic la caroserie, pt ca a fost vremea nashpa sambata, dar am facut ceva foarte important si anume: am revizuit instalatia electrica.
Cum masina bate spre 30 de anisori, pe parcursul existentei sale tumultoase :D , multi electricieni (inclusiv eu) , au experimentat diverse.
Asa ca pana mai ieri aveam o gramada de fire care veneau de oriunde si duceau nicaieri..
M-am apucat sa le scot, uramarindu-le traseul. Pt asta a trebuit sa dezvelesc mai toate cablajele de la motor si din bord, pe care le-am refacut la loc. Am mai gasit si diverse fire cu izolatia deteriorata sau roasa de soareci.
Inainte de operatie mi-am cumparat un multimetru care s-a dovedit extrem de util (fara asa ceva nu ma apucam)
Am mai inlocuit niste fire de la electroventilatoare (erau prea subtiri), am scurtat traseele diverselor fire, am repus in functiune vreo doi martori din "OZN"....
Pe langa astea am revenit la designul initial al bordului, montand la loc consola centrala originala.
Am muncit la toate astea vreo 2 zile (sambata si duminica), iar duminica m-am trezit la 5:30. Am descoperit ca la orele matinale am un spor deosebit :lol:

Ceva poze:

Asa arata duminica dimineata pe la 6 fara un sfert:

Imagine
Imagine

Aici incepea sa capete forma:

Imagine

Cam astea sunt firele pe care le-am scos:

Imagine

Scris: Lun 11-Iun-2007 10:11
de nicum
Super! Felicitari din partea mea. :D