Intoarcerea la origini...

aici ne laudam!

Moderator: Echipa Tehnica

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Lun 11-Iun-2007 22:20

faci o instalatie de dacie cu firele scoase :lol: :lol:

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Lun 25-Iun-2007 08:33

Nu am mai facut nimic (pt ca mi-am facut de lucru cu pompa de injectie...)
Totusi am decis sa vad rezultatele "experimentului" pe care l-am "desenat" la prima pagina a topicului
:D
Deci: am scos cele doua bucati de tabla din sare (dupa ce au stat acolo 2 luni)

Tabla netratata:

Imagine

Tabla tratata cu feruginol:

Imagine

Cum aratau inainte si dupa:

ImagineImagine

Daca ar tine asa si pe masina... :wink:

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Lun 16-Iul-2007 08:12

Am mai apucat sa fac ceva, dar pe parte mecanica.

Pe partea stanga fata am schimbat asa: burduf de planetara, pivot superior, cablu de frana si ceva piese din rulment, plus innoitul vaselinei.

Cu rulmentul am avut ceva aventuri, care se merita povestite... :D

Dupa ce l-am demontat, am constatat ceva uzura pe la inelul exterior si unul din cele interioare.
Am analizat daca sa cumpar unul nou sau nu si am ajuns la concluzia ca nu e chiar oportun financiar acum (un rulment e cam 100 de euro)
Asa ca il sun pe Cristi Stan sa vedem ce putem face.

Asa ca m-am echipat cu o vesta refectorizanta, sus pe bicicleta si baga mare pana la Ploiesti.... :lol: Sunt >20 km din Pucheni pana acolo. Dupa 55 de min pe la 9 jumate seara ajung.
Negociez cu Cristi de un rulment obosit, dar care avea bun ce era rau la mine, mai palavragim d-ale noastre si cu rulmentul in punga atarnat de ghidon fac cale intoarsa.

Fac cateva sute de metri pana in rondul unde se intra pe Mos Ion Roata si cand trec peste sina de tramvai se rupe punga, rulmentul cade, bilele se imprastie.... :lol:
Asa ca sambata pe la ora 22:30, culegeam din intersectie piesele rulmentului :D
Recuperez aproape tot (mai putin 3 bile pe care am renuntat sa le mai caut) si innodand punga si tinand-o cu mana, pedalez cei 20 de km inapoi.
Era nasol pe DN1 la ora aia pt ca vaneau multi cu faza lunga si atunci mergeam cam la nimereala - dar a fost o experienta cel putin interesanta :D

Duminica am montat totul la loc, rulmentul a iesit fara nici un joc (sper sa aibe cat mai multa viata ramasa in el)

Concluzia: pasiunea asta cere sacrificii :D

Urmeaza rulmentul din partea dreapta :lol:

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Lun 23-Iul-2007 09:17

No'...iote ca am rezolvat si rulmentul din dreapta. De data asta fara aventuri, doar cu mult jeg (pe mine) :lol:

De asemenea am inlocuit capul de planetara tot pe dreapta, am pus si burduf nou si se pare ca nu mai face zgomot :wink:

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Mie 26-Sep-2007 21:57

aici te-ai oprit ... ai mai lucrat ceva la masina ??

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 27-Sep-2007 08:00

Da, m-am oprit deocamdata - pt ca nu mai am timp sa lucrez.
Se pare ca o sa continui in primavara.
In momentul de fata masina este functionala si o tin in "stand-by"

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Sâm 16-Feb-2008 23:07

Sa nu credeti ca am ingropat proiectul. Pasiunea e inca vie :D

Desi nu am mai umblat cu dricul din noiembrie si sta frumos in garaj, azi am demontat, apoi curatat cu periuta de dinti si montat iar la loc, un carburator Weber

De ce oare mesteresc eu carburatoare cand am masina diesel ? :roll:
Hmmm...poate ca... :twisted:

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 17-Feb-2008 11:23

un frumos gti??? :D

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Dum 17-Feb-2008 18:14

Nu chiar Gti...ma voi limita la un amarat de 2400 Super :oops:
Nu de alta, dar pt 2400 Super am emblema acasa si mi-am zis ca sa corespunda :roll:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 17-Feb-2008 19:10

oricum, un 2400 pe carburici in stare foarte buna si vitaminizat poate fi mult mai brutal ca un gti ;)

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Vin 22-Feb-2008 23:08

sa vedem finalizarea proiectului :D

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Dum 24-Feb-2008 23:11

Pana la motoru' pe gaz...sa ajung sa fac tabla (vopseaua), interiorul si diverse maruntisuri

Ieri cu oarecari eforturi+injuraturi am pornit-o din nou dupa 4 luni de zacut in garaj. Inca functioneaza :twisted:

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Sâm 01-Mar-2008 20:43

Azi am mai facut un pas. Am achizitionat inca un motor pe benzina care arata promitator de bine (mai incolo vedem si cum canta...)
Am mai luat o capota si o masca, amandoua in stare f buna (adica nelovite).

Le-am transportat cu bietul Golf 1, care a facut fata admirabil :wink:
Motorul statea pe locul din dreapta, iar capota legata cu sfoara pe plafon :lol:
Oricum motorul singur nu este chiar asa de greu. L-am scos singur din masina si l-am mutat vreo 5 m pana la locul din garaj

Am si vreo 3 poze, dar nu reusesc sa le scot din telefon :x

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 01-Mar-2008 21:10

jgr1001 scrie:Am si vreo 3 poze, dar nu reusesc sa le scot din telefon :x


foloseste un cleste :lol:

aripile fata NT de pe masina aia in ce stare erau?

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Sâm 01-Mar-2008 21:47

dj01fad scrie:aripile fata NT de pe masina aia in ce stare erau?


Crezi ca daca erau bune mai apucai sa intrebi de ele ? :lol:

Coapte....


Înapoi la “Restaurari si prezentari”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO