Pagina 1 din 1

restaurare citroen

Scris: Mar 23-Iun-2009 18:11
de alin2007
Buna seara,


Imi plac masinile Citroen mai vechi si as vrea sa restaurez unul si ma intereseaza sa-mi spuneti si mie care model ar fi mai usor de restaurat....adica penntru un incepator in ale restaurarii si in special la masini Citroen.

Multumesc

Scris: Mar 23-Iun-2009 19:43
de dj01fad
2cv este cel mai usor deoarece se gasesc toate subansambele de caroserie de cumparat noi, cat si piese de mecanica; ar mai fi frumos sa restaurezi un cx serie 1, dar este FOARTE costisitor, sau, de ce nu, mai poti incerca si cu un gsa, sau gs (eu unul prefer GS); alte modele de citroen clasice sunt foarte rare, si... scumpe (DS, etc)

Scris: Mar 23-Iun-2009 20:00
de alin2007
multumesc pentru sfat ,si eu ma gindeam la 2cv dar vroiam sa mai aud si alte pareri.Poti sa-mi spui pe la citi bani ajunge un 2cv? DS-ul cum ti se pare ca am vazut niste videoclipuri pe youtube,de la emisiunea de pe Discovery,Wheeler dealers in care i-au un DS i-l aranjeaza si i-l revind iar,si mi sa parut foarte frumoasa masina,ca mai toate Citro

Scris: Mar 23-Iun-2009 20:09
de abarth_mcm
2CV e cel usor de restaurat. Gasesti absolut toate manualele pana la ultimul surub pe net daca vrei.In plus, poti sa iti cumperi absolut orice piesa (dar doar dupa net din nefericire).(poti sa il faci de la 0 daca vrei apropo)
E si varianta unui GSA/GS(cred ca il poti gasi f ieftin) sau un AMI. Consider ca DS/ID-ul necesita o investitie prea mare.(pana si o epava costa f f mult).Iar daca mai pui si restauratul fa un calcul..
Mai e si varianta unui CX(asa cum zicea si dj01fd). Cu toate ca probabil vei lua masina iarasi ieftin, restaurarea lui te va duce mult fiind o masina complicata cu multe piese.

Problema e ca in Romania nu prea gasesti Citroen-uri bune...(personal m-as orienta spre alta marca sincer..gandeste-te ca nu prea gasesti piese noi in romania pt citroen ci trebuie sa aduci de afara..)
.Si stiu din experienta ca nu vei putea sa scoti o masina buna din o epava!!! Sfatul meu: cauta una bunicica in primul rand(chiar daca dai mai mult) :!: :!: :!:

De cati bani dispui?

Scris: Mar 23-Iun-2009 20:21
de alin2007
nu dispun de o suma de bani, am un venit care mi-ar permite sa ma apuc sa restaurez o masina din clasa mica,cu pisele asa este ca nu sint noi pe aici>Ma gindeam ca alternativa sa fie un Fiat 500 sau 600,dar sint prea mici,la 1,85 dai cu capul in plafon intr-o masina de asta,ca vad ca ai fiat? Ca sa i-au piese mai ieftine,zic eu,si noi, am rude in UK unde sigur gasesc ce am nevoie,ca aia sint bolnavi dupa masini.Pentru moment ma documentez

Scris: Mar 23-Iun-2009 20:28
de abarth_mcm
Daca ai rude afara e excelent.(cred ca poti gasi ceva piese si in UK).
Legat de Fiat..500 sa nu iei(nu gasesti unul bun, e si f scump si f prost in acelasi timp). 600-le nu e nici el o varianta din moment ce nu intri in el(am unul pe care l-as da app). Recomand un 850(usor de reparat) sau un 1300(masina maricica care inca se mai gaseste in stare buna)
Avantajul la Fiat/Renault e ca inca mai gasesti piese noi in Romania pt ele.

Oricum, bafta la cautat masini, fie ele Citroen sau nu. Posteaza daca gasesti ceva. :wink: Sunt curios.

Scris: Mar 23-Iun-2009 21:20
de dj01fad
era un gsa de vazare pe forum, pe o suma modica chiar, vezi daca mai dai de el la sectiunea vanzari; culmea e ca arata incredibil de bine... cu hidraulica la gsa nu este asa mare bataie de cap, pt ca este una foarte simpla.

Scris: Mar 23-Iun-2009 23:30
de abarth_mcm
Nu stiu daca mai exista acel citroen...
Si eu zic ca GSA-ul e o varianta destul de buna, mai ales ca il poti gasi f ieftin. Toata lumea vrea sa scape de el datorita hidraulicii si consumului mare. Personal am vazut unul dus la taiat desi arata impecabil(fara pic de rugina) :shock: Ii taiasera deja capota si aripile spate ca altfel l-as fi luat de frumusete.

Daca nu vrei neaparat sa fie f vechi, poti incerca si cu un BX Seria 1 benzina (cat mai vechi '83-'84..). Ai avantajul ca la BX gasesti mai usor piese si iarasi il iei pe o suma modica(mai ales daca e pe benzina carburator pt ca astea nu se cauta deloc practic.). Dezavantajul: nu prea gasesti un seria 1 benzina in o stare buna.
Si un BX seria 1 are doza lui de farmec.

Tu alegi ce masina iti iei.
REPET: indiferent de marca sau tip, cauta una cat mai buna. :!: :!: :!:

Scris: Mie 24-Iun-2009 06:59
de jgr1001
Ca unu care n-are de lucru si restaureaza un Cx serie 1 te sfatuiesc sa nu te apuci de Cx, DS chiar si GSA sau BX

Ca sa ai idee ce inseamna sa restasurezi o masina complicata baga un ochi la topicul meu:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 13&start=0

2CV-ul in schimb e ca un joc de Lego pe langa citroenurile mari. Il restaureaza si un scolar la profesionala :lol:

Scris: Mie 24-Iun-2009 09:52
de alin2007
frumos topicul,de abea astept sa fac si eu operatii de astea,am mai desfacut un Fiat Uno si un 131 mirafiori,acum citiva ani si le-am refacut,dar nu la tablarie doar la partea mecanica, Acum imi lipsesc operatile astea

Scris: Mie 24-Iun-2009 11:28
de jgr1001
Pai atunci cauta o caruta si apucate de treaba :wink:

Iar daca te crezi apt psihic :mrgreen: (si financiar) poti sa iei si un cx sau ceva 'greu'. Noi suntem pe aici sa ne dam cu parerea :D