Pagina 1 din 2
BX cabrio
Scris: Dum 13-Sep-2009 19:39
de Ady
Buna...de curand a intrat inca un bx in familie,este vorba de un Citroen BX Leader Diesel cu motor de 47 kw.Masina este seria 1,doar ca fostul proprietar a modificat-o putin,schimband interiorul,oglinzile si spoilerele masinii cu unele de seria 2.In ciuda faptului ca masina era scoasa din uz de aproape 1 an,a pornit la sfert de cheie desi era tinuta afara.Acum ca a intrat in posesia mea...vreau sa incep un proiect...adica vreau sa o fac cabrio:P M-am consultat si cu un tinichigiu care mi-a spus ca se poate face cabrio,intarind structura de rezistenta

deci...masina intra in lucrari in curand....cum vorba multa e saracia omului,m-am gandit sa va arat si niste poze ca sa vedeti despre ce este vorba.
http://img170.imageshack.us/img170/2474/img2156.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/5297/img2154w.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/2281/img2154p.jpg
http://img98.imageshack.us/img98/8492/img2157w.jpg
http://img186.imageshack.us/img186/2263/img2162.jpg
Scris: Dum 13-Sep-2009 19:45
de andrei
multa bafta,sa mai faci poze pe parcurs
Scris: Dum 13-Sep-2009 19:48
de Ady
mersi...poi normal ca o sa fac,de aceea am si postat...asa e masina acuma si sa vedem ce va iesi

Scris: Dum 13-Sep-2009 19:56
de mbc
nu ar fi indicat pentru o astfel de modificare un model pe benzina?
Scris: Dum 13-Sep-2009 20:19
de abarth_mcm
Pai dieselul la bx nu vibreaza asa rau(nu e mercedes de ex)..adica daca ai toate tampoanele bune la motor nu vad deloc diferente mari la vibratii intre un bx diesel si unul pe benzina.
Eu am vazut BX cabrio la unul care l-a taiat pt dezmembrare(am mai scris pe forum). Arata destul de interesant
Multa bafta.
Vrei sa si o omologhezi sa mergi cu ea pe drum public?Ca asa ceva e cam dificil..
Scris: Dum 13-Sep-2009 22:04
de Ady
nu incerc cu benzinar pt ca nu am...:P masina asta mi-a cazut in mana si am zis ca hai sa incerc,ca oricum e serie 1 si daca nu iese o fac piese:P ce sa omologhezi?in tara asta mi-ar trebui vreo 5 miutze sa dau mita pe nush unde ca sa o omologhez.Masina are verificare pana in luna a 6-a 2010,se poate circula cu ea,dar eu mai am 2 bx-uri S2 perfect functionale si inca una de piese asa ca...fac ca si aia de la "myth busters" va tin la curent:)
Scris: Mie 16-Sep-2009 22:06
de Ady
azi m-am mai ocupat putin de masinuta,am dat jos spoilerele,farurile,semnalizatoarele si am inlocuit caseta de directie pt ca avea ceva scurgeri.Maine o sa schimb si o aripa pt ca e putin ruginita.
Abarth te-as ruga sa imi dai niste poze cu bx-ul ala cabrio,daca ai,ca sa mai studiez putin inainte sa incep treaba:D
Scris: Mie 16-Sep-2009 22:12
de abarth_mcm
DIn nefericire nu mai exista BX-ul..

l-a taiat definitiv in bucati mici sa il duca la Remat.Mai exista doar piese din el.
Era ca al tau, seria 1, diesel, negru.
Arata f bine decapotabil si m-am minunat cand l-am vazut

din pacate minunea nu a tinut mult..
Scris: Mie 16-Sep-2009 22:26
de Ady
inteleg...dar eu vreau sa il aranjez cat de cat,ii dau o culoare frumoasa,ii intaresc structura de rezistanta si il fac frumos,simplu...am ITP valabil pana in 2010 luna a 6-a:P pana atunci circul cu el asa decapotabil

poate mai fentez cumva inca 2 ani de verificare si apoi pot sa il fac piese,macar stiu ca am facut-o si pe asta:P
Scris: Mie 16-Sep-2009 22:27
de Ady
apropo...sunt binevenite orice idei si sfaturi din partea voastra,chiar si poze daca aveti...
Scris: Sâm 10-Oct-2009 14:21
de mariusbv
s-a mai materializat ceva?
Scris: Sâm 10-Oct-2009 20:43
de Ady
masina e pregatita,am desfacut barile,interiorul,farurile,stopurile....astept sa ma programeze tinichigiul,oricum nu prea ma grabesc pt ca e lunga iarna,am timp la dispozitie sa o pregatesc,va tin la curent!;)
Scris: Sâm 17-Oct-2009 15:57
de Ady
proiectul continua...
http://img382.imageshack.us/i/img2556.jpg/
http://img381.imageshack.us/i/img2557.jpg/
http://img202.imageshack.us/i/img2558.jpg/
http://img62.imageshack.us/i/img2559ib.jpg/
azi am mai lucrat la masina,am taiat in mare...saptamana viitoare sper sa am timp de cizelat,apoi pregatirea pentru izolare si vopsire..imi place foarte mult ce a iesit,am pastrat si geamurile din fata,am rezolvat si problema pt portbagaj,am taiat haionul.va tin la curent!
Scris: Sâm 17-Oct-2009 20:50
de alexd
Felicitari pentru initiativa si curaj.
Daca imi perminti, am o remarca : daca vrei sa scoti un cabriolet veritabil, cred ca ar trebui sa scapi de usile din spate, si daca tot esti pus pe treaba, fa treaba ca lumea si scurteaza masina, cel putin cu jumatate de usa spate, nu te lasa satisfacut de o treaba balcanica. Un cabrio in 4 usi se vede ca este facatura, si presupun ca vrei mai mult decat o masina transata.
un mic exemplu de asa nu:

Scris: Joi 22-Oct-2009 10:12
de andreistn01
Superba felicitari si multa bafta pe viitor faci o treaba de noata 10 +
