Restaurare Citroen Ami 6 Break 1967

aici ne laudam!

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Joi 22-Oct-2009 23:40

maine mai merg, ca vreau sa umblu un pic la ambreiajul de la mobra
ai nr meu pe privat
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 22-Oct-2009 23:41

ufff, miine e o zi grea, te sun si vorbim oricum, bafta si scuze de offf
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
cv2adi
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
Masina: Citroen Traction avant 15 six
2: Citroen DS
3: Citroen CX

Mesajde cv2adi » Vin 30-Oct-2009 18:15

Da,exact e pe sasiu 2 CV la fel ca si suratele sale:Acadiane,AK,Mehari,Ami 8 ,Dyane,toate pe acelasi gen de sasiu cu unele mici diferente ca ex : Mehari e mai scurt cu 18 cm , Acadiane si AK sunt mai lungi cu 12 cm decĂĄt 2 CV-ul etc,toate finnd concepute pe acest incercat si robust sasiu cu fund dublu si ranforsaj intre cele 2 funduri-interior si exterior,care sunt in totalitate plate.
Motoarele cutiile,directia sunt si ele aproape identice doar mici diferente ..in ansamblul lor foarte simple dar rezistente.Nu degeaba s-au fabricat din 1948 pĂĄnĂĄ in 1990 in f.multe locuri din lume aceste masini robuste si nepretentioase... :D

Avatar utilizator
cv2adi
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
Masina: Citroen Traction avant 15 six
2: Citroen DS
3: Citroen CX

Mesajde cv2adi » Vin 30-Oct-2009 18:17

Pardon m-am zĂĄpĂĄcit putin,am rĂĄspuns la intrebarea din josul paginii 1 si mai erau alte 2 ....scuze. :oops: :oops: :oops: :oops:

andreistn01
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Joi 13-Noi-2008 18:31
Localitate: Bucuresti

Mesajde andreistn01 » Lun 02-Noi-2009 13:02

Hehe super treaba man multa bafta si sper sa o vad prin trafic :D

Avatar utilizator
cv2adi
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
Masina: Citroen Traction avant 15 six
2: Citroen DS
3: Citroen CX

Mesajde cv2adi » Joi 05-Noi-2009 10:36

Protectia cavitĂĄtilor interioare dupĂĄ inspectie cu camera si ĂĄntĂĄlnirea cu pĂĄjanjeni....

Avatar utilizator
cv2adi
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
Masina: Citroen Traction avant 15 six
2: Citroen DS
3: Citroen CX

Mesajde cv2adi » Joi 05-Noi-2009 10:42

si poza
Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
cv2adi
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
Masina: Citroen Traction avant 15 six
2: Citroen DS
3: Citroen CX

Mesajde cv2adi » Joi 05-Noi-2009 10:51

Si una cu sonda flexibilĂĄ de 1.5 metri cu cap de rozetĂĄ care pulverizeazĂĄ in pĂľarticole fd.fine solutia Dinitrol care de fapt era folositĂĄ de mult fabrici auto printre care si Citroen...
Imagine

Imagine
Si inspectria suprafetei interioare a rzervorului...
Imagine
Va URMA...

Avatar utilizator
cv2adi
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
Masina: Citroen Traction avant 15 six
2: Citroen DS
3: Citroen CX

Mesajde cv2adi » Joi 05-Noi-2009 10:57

Pardon ĂĄsta nu e rezervorul ...
Imagine
ĂĄsta e .Noroc cĂĄ masina a stat aprope 15 ani cu rezervorul plin de aici .......rezervorul pe interior e ca nou!!

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 05-Noi-2009 11:59

Frumos. desi la rezervor mergea si cu batul de chibrit :).
Lasand gluma la o parte totul este foarte interesant si se pare ca aveti si ceva tehnologie si scule moderne. Poate in paralel cu pozele si descrierile operatiunilor, faceti asa in mare si o referire la aspectul financiar al problemei...cam cat costa adica.
Toata stima si cat mai multe succese in munca.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
cv2adi
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
Masina: Citroen Traction avant 15 six
2: Citroen DS
3: Citroen CX

Mesajde cv2adi » Joi 05-Noi-2009 18:12

Da...cu chibritele am fii rezolvat totul deodatĂĄ fĂĄrĂĄ probleme ptr mai tĂĄrziu.Twehnologia inclusiv sondele,ecranul.endoscopul si pe urmĂĄ materialele au fost cumpĂĄrate de la firma Dinitrol de frate-meu in urmĂĄ cu citiva ani -pretul el il stie doar.
A mai primit tate schemele si desenele tehnice de la Citroen care aratĂĄ locuruile de pĂĄtrundere in cavitĂĄti incepĂĄnd de la modelul AC4 in sus din 1927 in sus.
Cu privire la eficacitatea acestui tratament frate-meu dispune deja de mai multe semnalĂĄri venite de la proprietarii ale cĂĄror masini au fost supuse tratamentului.Eu am doar 2 de uz cotidian tratate la fel in urmĂĄ cu 3 ani si fĂŠĂĄrĂĄ sĂĄ fac reclamĂĄ pot sĂĄ spun cĂĄ nu au apĂĄrut niciunde noi urme de ruginĂĄ sau coaceri de tablĂĄ.Oltcitul lui Tata de la Oradea a fost de asemenea supus dupĂĄ schimbarea a 2 praguri,acestui tratammentsi s-a oprit tot procesul de deterioarre chiar si la elemente care au inceput deja a prezenta urme de ruginĂĄ-spre ex sub farurile fatĂĄ iar acea masinĂĄ stĂĄ afarĂĄ in fata blocului de mai bine de 10 ani.Costul unei astfel de manopere e dependenĂĄ de mĂĄrimea cavitĂĄtilor,nr de litri de material care se consumĂĄ-variabil....inte 200-400 euro pe masinĂĄ-

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Joi 05-Noi-2009 19:00

Adi, felicitari pentru sufletul pus in ceea ce faci. Imi scot palaria in fata ta!
Ah, am uitat ceva: cu toate ca n-am mai ajuns de foarte mult timp pe la locul cu pricina, am inteles ca ciolanul este la fel de bun =P~

Imi cer scuze pentru "poluarea" creata pe tema ciolan :)
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

Avatar utilizator
cv2adi
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
Masina: Citroen Traction avant 15 six
2: Citroen DS
3: Citroen CX

Mesajde cv2adi » Joi 05-Noi-2009 19:25

Mersi mult ...ciolanul respectiv apare ca o delicatesĂĄ care nu polueazĂĄ ci mai bine condimenteazĂĄ acest topic si viata noastrĂĄ a tuturor....Se pare cĂĄ sĂĄptĂĄmina viitoare voi merge la Timisoara si te voi anunta care va fii ziua!!

Avatar utilizator
cv2adi
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
Masina: Citroen Traction avant 15 six
2: Citroen DS
3: Citroen CX

Mesajde cv2adi » Mie 17-Mar-2010 09:38

DA ! E pe sasiu de 2 CV 100% identic intre ele.Diferenta constĂĄ doar in cilindrii ptr suspensie.Ami are arcuri mai tari si de diametru mai mare putin decit 2 CV-ul deoarece e mai grea putin.
Restul e identic in asa mĂĄsurĂĄ incit poti schimba haionul de Ami sĂĄ-i pui una de 2 CV chiar si punctele de prindere se potrivesc. :D :D :D :D :D

Avatar utilizator
cv2adi
pasionat
Mesaje: 614
Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
Masina: Citroen Traction avant 15 six
2: Citroen DS
3: Citroen CX

Mesajde cv2adi » Mie 17-Mar-2010 09:39

off topic.Postat gresit.RĂĄspunsul e ptr rubrica restaurare Ami 6 break 1967....Sorry :cry: :cry: :cry:


Înapoi la “Restaurari si prezentari”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973