Pagina 1 din 5

Renescance d-une DS

Scris: Joi 10-Iul-2008 08:18
de cv2adi
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Reneissance DS

Scris: Joi 10-Iul-2008 08:21
de cv2adi
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Joi 10-Iul-2008 09:28
de DanT
foarte frumoasa masina ...

sau daca ar fi sa pastram limba

C'est tres belle la deesee! :):)

Scris: Joi 10-Iul-2008 09:43
de jgr1001
Superb 8)

La intalnirea din Ungaria, sper sa am ocazia sa vizionez toata "autobaza" ta din semnatura :wink:

Scris: Joi 10-Iul-2008 09:44
de nicum
Arata super-bine masina. Am si eu citeva intrebari:
- farurile nu par a fi directionale. Asa e sau ma insel eu?
- proiectoarele de ceata de sub bara sint after-market?
- ce-i cu lampile mici galbene din far? Tot pentru ceata sint?
- are 5 viteze?

Renaissance DS

Scris: Joi 10-Iul-2008 14:32
de cv2adi
SalutĂĄri amicale! Farurile-proiectoarele mici sint directionale,in poze nu prea se vĂĄd dar am sĂĄ incerc sĂĄ caut una pe care se vĂĄd.Farurule de ceatĂĄ de sun barĂĄ au fost optinuni doar pt modelele Pallas si Prestige impreunĂĄ cu radio.Masina asta le are pe ambele.Punctul galben din interiorul farului mare e de asemenea de ceatĂĄ se numeste IODE si lumineazĂĄ ca douĂĄ fascicole perfect circulare ,nu-su imprĂĄstie raza...Nu stiu cu ce metodĂĄ le-au testat dar sint f.interesante.Modelul Pallas in 1970 costa 34.00 MĂĄrci germane-am gĂĄsit o facturĂĄ a unei masini,pe cind modelul Mercedes 190 coadĂĄ de rindunicĂĄ era 12.000 MĂĄrci.La drept vorbind,fĂĄrĂĄ sĂĄ doresc sĂĄ supĂĄr pe oricine,aceste douĂĄ masini puse laolaltĂĄ aratĂĄ ca o navetĂĄ spatialĂĄ pe lingĂĄ o risnitĂĄ de cafea....Cine nu crede,poate vedea.Cu bine.Adi :D
Imagine

Reneissance DS

Scris: Joi 10-Iul-2008 14:41
de cv2adi
Am uitat:Are 5 viteze,cutie manualĂĄ,viteza de regim dupĂĄ rodaj este 90-110 KM pe orĂĄ dar merge mult mai tare fĂĄrĂĄ probleme pe autostradĂĄ.Colegii din Belgia circulĂĄ pe traseul Antwerpen-Budapesta cu 130-160 in mod constant cu ele,dupĂĄ ce merg inapoi de la restaurare,fĂĄrĂĄ sĂĄ fii avut vreuna probleme vreodatĂĄ.Ds-ul este absolut fiabil si utilizabil ca masinĂĄ de uz cotidian si in zilele noastre.Am vĂĄzut multe fete mirate pe autostradĂĄ cind am depĂĄsit masini noi cu bĂĄtrina zeitĂĄ renĂĄscutĂĄ si mai toti s-au chiorit la vitezometrele lor....Ziaristii in 1955 la debut au scris cĂĄ Citroenul ĂĄsta si-a depĂĄsit propria aparitie cu 50 de ani.Ei,acu au trecut cei 50 de ani si se pare c-au avut dreptate...Cu bine,Adi
Imagine

Scris: Joi 10-Iul-2008 14:46
de nicum
Multumesc Adi pentru explicatii :D

Renaissance DS

Scris: Joi 10-Iul-2008 16:24
de cv2adi
Cu cea mai mare plĂĄcere! :D

restaurare

Scris: Joi 10-Iul-2008 16:31
de tataie2010
masinile restanrate nu sunt chiar pasiunea mea, dar masina asta e chiar bestiala

Renaissance d-une DS

Scris: Joi 10-Iul-2008 16:35
de cv2adi
Asta a fost terminatĂĄ acu 2 sĂĄptĂĄmini...Domnu sĂĄ-l binecuvinteze pe Bertoni cĂĄ i-a fĂĄcut un corp asa frumos,chiar dacĂĄ nu e Pallas,e superbĂĄ... :D
Imagine

Scris: Joi 10-Iul-2008 16:47
de cv2adi
Sau predecesorul sĂĄu renumit,Traction Avant renĂĄscut si el in Mai 2008 dupĂĄ un lung vis.....Ca si DS-ul si Tractionul a fost o bombĂĄ la vremea lui.Nu degeaba s-a fabricat vreme de de 20 ani la fel ca DS-ul..
Imagine :D

Scris: Joi 10-Iul-2008 17:13
de retro
Felicitari pentru felul cum arata! Superbe!
La DS-ul tau de ce nu folosesti sfere de 700 cmc? In Ungaria masinile istorice beneficiaza de un regim special al taxelor si impozitelor?

ReneissanceDs

Scris: Vin 11-Iul-2008 07:39
de cv2adi
Sferele de 700 noi sint enorm de scumpe,iar reconditionarea lor prin schimbarea membranei de cauciuc din cauza tehnologiei nu prea reuseste.De aceea folosesc pe cele de la CX,care nu se sparg niciodatĂĄ,dar suspensia nu e asa moale ca si cu cele originale.Masinile istorice sau de epocĂĄ sint scutite de taxe,de cartea de emisie CO iar asigurarea obligatorie Auto constituie 10%din categoria resp,ceea mce iseamnĂĄ cĂĄ pt un DS 2100 CMC plĂĄtesc anual35 Euro.Asta e tot ce mĂĄ costĂĄ masina pe un an,in ce priveste taxele.Pt ca sĂĄ facĂĄ parte din categoria Oldtimer la inmatriculare sau cu ocazia Verif.Tehnice trebuie s-o duc la un ACR-si comisia dupĂĄ examinarea masinii ii intocmeste fisa de vehicol istoric.Pe baza acestei fise la RAR mi se emite nr.de inmatricullare cu initialele OT-adicĂĄ oldtimer si-mi schimbĂĄ si talonul bineinteles.Din acest moment masina e scutitĂĄ de taxe.Cu bine tuturor,Adi :D

Scris: Vin 11-Iul-2008 10:31
de jgr1001
In Ungaria, este complicat sa sa inscrii masina cu vehicul istoric ?
Ma refer din punct de vedere birocratic, pt ca pe aici este destul de descurajant :?
Ma refer ca esti trimis de la unul la altul de niste functionari care nu cunosc legea si isi paseaza responsabilitatile, toate astea pe banii si timpul tau... :x
Cat despre asigurari, nu stiu sa fie vreo reducere pe la noi