Pagina 1 din 1

SAXO 1.4 VTS

Scris: Sâm 07-Feb-2009 12:13
de mesteru
asta e citroen-ul meu , TARGET: conversie TURBO :)
Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Sâm 07-Feb-2009 12:17
de mesteru
chiuloasa refacuta
Imagine

Imagine

Scris: Sâm 07-Feb-2009 14:58
de mihaistan
Bine ai venit :supz:

Scris: Sâm 07-Feb-2009 18:47
de mariusbv
nota 10 pentru cum arata chiulasa aia

Scris: Dum 08-Feb-2009 12:23
de mihaysmen
succes in ce ti`ai propus. vei face ceva victime :razz:

Scris: Dum 08-Feb-2009 18:42
de mesteru
chiuloasa: planata pe toate partile, unghiu la supape facut la 45 de grade,scaune facute, semeringuri de supape de la Citroen SPORT si desigur clasicul spalat :)

Scris: Dum 08-Feb-2009 18:44
de mesteru
uitasem de semeringul de la axa cu came si astept sa i mi vina axa cu came de la CAT Cams

Scris: Lun 09-Feb-2009 09:36
de DanT
frumos tare .. :):)

te rog sa ne tii la curent cu ce se mai intampla ..:):)

spor la treaba!

Scris: Lun 09-Feb-2009 10:23
de dj01fad
ca sa ii pui turbo va trebui sa ii pui garnitura de chiuloasa mai groasa, ca sa nu il coci. eventual chiar una metalica :lol:

Scris: Mar 10-Feb-2009 13:53
de mesteru
msi stiam asta am 2 ganituri una groasa dar nu din tabla de la ESSPESO Racing si una de tabla de la COMETIC....o sa vad cum le pun si pe care

Scris: Vin 13-Feb-2009 21:09
de khan
sincer pina aici, nimic iesit din comun. arata-ne ce faci mai departe la motor, banuiesc ca nu ramine asa restul!

Scris: Joi 19-Feb-2009 17:43
de mesteru
daca te referi la interne ba da...din cauza ca am de asteptat minim 3 saptamani dupa pistoane si biele am hotarat sa merg cu internele lui momentan si cu ocazia asta testam si noi masina si daca se strica cva macar nu o sa-mi para rau

Scris: Joi 26-Feb-2009 13:16
de motorsport_2005
nu e o idee buna sa mergi cu "internele" lui... parerea mea. wossner da compresie in jur de 9 pentru set de turbo, care oricum este enorm, daca mergi cu 8 e suficient. asta la setul forjat. nu pune garnitura sub 1.5 daca vrei sa mergi cu motorul tare. adica garnitura cu inele :), masoara-le mai intai.

ce supraalimentare vrei sa folosesti? turbina/compresor?
detalii despre axa de turbo ma intereseaza si pe mine, inclusiv pret, daca mai vine cu ceva arcuri, cam cat deschide, unghiuri, sau macar un link ceva.

p.s. daca stie cineva: merge pus set complet si arbore de 1,6 pe bloc de 1,4?
ce diferente sunt in partea de jos (unde se prinde chiulasa pe bloc), intre 1,6 8 V si 1,6 16 V? ma refer doar la sistemul de prindere a chiulasei. se poate face o adaptare?
merci anticipat.

Scris: Joi 26-Feb-2009 15:00
de mesteru
pentru axa cu came la conversia turbo intra pe www.cat-cams.be si la search baga codul asta este axa cu came pt saxo 1.4 special facuta pt conversia turbo ''4900678'' si costa 245Euro+TVA si daca vrei o pot aduce. Nu contine nimica decat axa cu came supape arcuri si ce mai vrei sunt piese separate

Scris: Joi 26-Feb-2009 15:03
de mesteru
am mai miscat cva zilele astea amortizoare bilstein B4 pe gas ( sunt mai bune ca cele de serie) nu am optat pt B6 deoarece am avut si scutura fff tare si avand in vedere k am mai rigidizato nu am vrut sa am dureri de rinichi :), sau pus si bucsile POWERFLEX la bascule si pivoti noi . arcurile nu le am schimbat deoarece aveam deja sunt loate de la simoni racing si nu am mers foarte mult cu ele,tampoane la motor noi iar cel central de la POWERFLEX....o sa va tin la curent cu noutatile :)

pentru poze intrati p www.4tuning.ro / forum/citroen...ca aici nu am descurc Multumesc !