Pagina 1 din 14

Ofer Chiptuning pentru masini Citroen fabricatie 2000-2005

Scris: Lun 27-Feb-2006 20:29
de Doc
Imagine
reduceri pentru membrii forumului

Persoana de contact: Doc
Telefon: 0788.194.100
Email: obdtuning@gmail.com
Web: http://www.OBDtuning.ro
ID YM: peugeotclubromania

Lista cu modelelor Peugeot-Citroen care pot fi modificate:

Diesel

1,4 HDI 50kW 68CP la 66kW / 90CP si cuplu de la 150Nm la 195Nm = pret 350 €
1,4 HDI EDC16 52kW / 70CP la 67kW / 92CP si cuplu de la 160Nm la 205Nm = pret 300 €
1,6 HDI EDC16 80kW / 109CP la 100kW / 136CP si cuplu de la 240Nm la 300Nm = pret 300 €
2,0 HDI 66kW / 90CP la 85kW / 115CP cuplu de la 205Nm la 253Nm = pret 250 €
2,0 HDI 80kW / 109CP la 100kW / 136CP cuplu de la 250Nm la 295Nm = pret 260 €
2,2 HDI 98kW / 133CP la 119kW / 162CP cuplu de la 314Nm la 370Nm = pret 300 €

Benzina

1,4L 8v 55kW / 75CP la 61kW / 83CP cuplu de la 120Nm la 145Nm = pret 200 €
1,6L 80kW / 110CP la 88kW / 120CPcuplu de la 147Nm la 169Nm = pret 250 €
2,0L 16V RC 136kW / 177CP la 143kW / 195CP cuplu de la 202Nm la 217Nm 250 €


NOU! 1,6 HDI 80kw (109CP / 245Nm) dupa remapare 96 (135CP / 315Nm) Pret lista = 380 euro, reducere membrii ClubCitroen la 300 euro

Toate aceste motoare se vor modifica prin OBD.

Scris: Lun 27-Feb-2006 20:45
de Doc
Sa va pun si o lista cu modele exacte de masina:

Cod: SelectaĊ£i tot

Citroen   Berlingo   2.0 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   C3   1.6 16V HDI   Bosch EDC16C34
Citroen   C4   1.6 16V HDI   Bosch EDC16C34
Citroen   C5   1.6 16V HDI   Bosch EDC16C34
Citroen   C5   2.0 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   C5   2.2 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   C8   1.6 16V HDI   Bosch EDC16C34
Citroen   C8   2.0 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   C8   2.2 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   Evasion   2.0 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   Jumper   2.0 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   Jumper   2.2 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   Jumper   2.8 HDI   Bosch EDC15C7
Citroen   Jumpy   2.0 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   Picasso   2.0 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   Synergie   2.0 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   Xantia   2.0 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   Xsara   2.0 HDI   Bosch EDC15C2
Citroen   Xsara Picasso   2.0 HDI   Bosch EDC15C2


Scris: Mar 28-Feb-2006 10:37
de nicum
Pentru benzinari nimic?

Scris: Mar 28-Feb-2006 10:48
de prafuit
nicum scrie:Pentru benzinari nimic?

Vrei sa scoti mai mult din LPG????? :D :D :D

Scris: Mar 28-Feb-2006 11:14
de Doc
Momentan nimic pe benzina, dar sunt in stadiul de cercetare.

Scris: Vin 03-Mar-2006 11:56
de Doc
Am uitat sa precizez ca se pot remapa prin OBD doar versiuni de ECU BOSH.

Scris: Dum 05-Mar-2006 14:22
de Mighty
Dupa indelungi cercetari pe net , intrucat aveam dubii asupra uzurii motorului , m-am decis sa fac acest pas.
Primul lucru care m-a surprins a fost mersul motorului precum si disparita unei trepidatii , cu alte cuvinte motorul merge mai "rotund" si este mai silentios , iar consumul a scazut cu 0,5 - 0,7 l/100
Dupa 2500 - 3000 de ture , raspunsul la acceleratie este aproape instantaneu.
Dupa o plimbare pana la Predeal si o fuga pana la la Raznov , prin Paraul Rece pot sa afirm urmatoarele :
Masina este de nerecunoscut , are reprize super , distana in depasiri a scazut vizibil. Peste 2500 - 3000 de ture , in momentul in care o calci fuge de sub tine.
Pe urcare , se infige mai repede.
Pe portiunea dintre Ploiesti si Campina , nu am putut sa alerg pt. ca era multa politie , dar pe o mica portiune , m-am jucat cu un BMW 320d , nu stiu din ce an era , dar oricum dupa 2000.
Era cam ofuscat omu, el BMW , eu Peugeot si dupa ce l-am lasat sa ma depaseasca l-am presat , si asta pe line drepata , unde inainte de tuning nici nu discuta cu mine.
Masina este mult mai silentioasa.
Acum cateva date de consum la mers normal ( Setat cu Cruise )
La 78 Km/h - 4,6 l/100
La 108 Km/h - 5,2 l/100

Inca o data , recomandarea mea este sa faceti acest pas. Chiar Merita indiferent daca va pasioneaza sau nu condusul sportiv. Este spre binele masini.

Scris: Lun 06-Mar-2006 08:27
de cornel
asteptam si pentru cei pe benzina


Xsara SX 1.6l 16v

Scris: Lun 06-Mar-2006 09:45
de nicum
@prafuit: "chip tuning-ul" la GPL e supersimplu: se deschide mai mult robinetul de la gaz si ghici ce se intimpla? :wink:

Scris: Lun 06-Mar-2006 09:57
de prafuit
nicum scrie:@prafuit: "chip tuning-ul" la GPL e supersimplu: se deschide mai mult robinetul de la gaz si ghici ce se intimpla? :wink:

Se ajunge langa ambasada SUA, si se cere retragerea trupelor din Irak??????

Scris: Lun 06-Mar-2006 11:11
de DMX
eu ma intreb daca fac tunningul asta de care zice Doc , cei de la reprezentanta cand o sa ma duc la service ce or sa spuna ...daca se intampla ceva la motor nu or sa`si asume responsabilitate si o sa spuna ca s`a intervenit la motor - in conlcuzie cade garantia (presupunand ca masina e inca in garantie ) .-->sunt suta in suta ca asa o sa se intample asa ca am mari rezerve de chestia asta - cel putin cat timp masina e in garantie

Scris: Lun 06-Mar-2006 13:23
de Doc
Pai atunci cand ai o problema si vrei sa te duci in service pentru a o rezolva pot sa rescriu softul original FARA SA IAU VREUN BAN in plus.

Scris: Lun 06-Mar-2006 15:17
de grigoret
Care-i logica chiptuningului?
Se modifica timpii de admisie / presiunea in rampa/ !?
Si asta fara a dauna motorului ?

:)
Grigore

Scris: Lun 06-Mar-2006 15:34
de Doc
Atasez mai jos un FAQ care poate va raspunde la intrebari:

Intrebare: Va scadea durata de viata a motorului ?

Raspuns: NU. Prin optimizarea ECU-ului nu se forteaza parametrii admisi de producator. Modificarile facute se incadreaza in tolerantele cerute de fabricatntul autoturismului pieselor componente motorului.Se poate face si o optimizare depasind limita superioara a tolerantelor acestor piese dar astfel de modificare nu este destinata utilizarii zi de zi ( chiar si modelul A a lui Henry Ford avea o tija pe coloana de directie cu ajutorul careia soferul putea controla aprinderea. Scopul era sa imbunatateasca performantele motorului prin ajustarea momentului injectiei si amestecul cel mai bun de aer-combustibil).

Intrebare:
Ce se intampla cu consumul ?

Raspuns: Consumul poate sa scada cu pana la 0.3-0.5 litri / 100km. Cum toti care cauta crestere de putere nu sunt tentati sa mearga la consum cu masina ci la performante in general majoritatea obtin performante mai bune ca inainte de optimizare cu un consum egal cu cel initial (sau uneori mai mare)

Intrebare: Trebuie sa mai upgradez si alte parti ale masinii ? (suspensii, frane)

Raspuns: Nu este necesara o schimbare a sistemului de franare sau al suspensiilor dar pentru perfomante mai bune la drum este clar ca aceste componente se pot upgrada. Va putem oferi consiliere in alegerile dvs.

Intrebare: Este remaparea OBD detectabila la inspectiile periodice ?

Raspuns: NU. Parametrii motorului sunt modificati pornind de la softul original al motorului. Avantajul remaparii OBD fata de chiptuningul clasic este ca se sare peste pasul cu desfacerea ECU-ului si interventia HARDWARE in el prin dezlipire si lipire. Aceasta operatiune pe langa faptul ca nu poti sa sti cum se va comporta peste 4-5 ani dupa supuneri la incalziri si raciri (vara se poate ajunge la 50-60 de grade in cutia ECU , iar iarna usor la -20grade). Remaparea OBD se face rescriind chipul original prezent in masina. Singurul dezavantaj este ca la astfel de modificare se incadreaza doar autoturismele fabricate dupa 2000. Cele fabricate inainte de 2000 trebuiesc modificate prin chiptuning clasic.

Intrebare: Cu cat creste puterea ?

Raspuns: Pentru motoarele turbo cresterea este cuprinsa intre 20 si 40% din puterea initiala. Moatoarele injectie normal aspirate intre 8 si 12% Intrebare: Cat dureaza operatiunea de chiptuning ? Raspuns: Operatiunea de modificare dureaza 1-2 ore. Pasii sunt astfel a) se citeste fisierul original din masina (4-5 minute). b) se trimite acest fisier prin email in germania la firma cu care colaboram, unde se face modificarea comform cererii noastre. c) se primeste fisierul nou si se scrie in ECU (4-5 minute). Se iese cu masina la o tura pentru a surprinde satisfactia pe fata clientului.

Intrebare: Pot sa mai folosesc softul original dupa modificare ?

Raspuns: Da, la cerere firma noastra va poate rescrie ECU cu softul original (din orice motiv doriti dvs)

Pentru orice alte intrebari va stau la dispozitie prin adresa de email: tuning@peugeotclubromania.ro sau YM: peugeotclubromania. Ma mai puteti si si la nr de mobil: 0788.194.100.

Scris: Lun 06-Mar-2006 16:33
de sorin.
( chiar si modelul A a lui Henry Ford avea o tija pe coloana de directie cu ajutorul careia soferul putea controla aprinderea. Scopul era sa imbunatateasca performantele motorului prin ajustarea momentului injectiei si amestecul cel mai bun de aer-combustibil).


Esti sigur ca avea injectie? :?
Oricum prin tija aceea se modifica avansul in fct. de cifra octanica si nu calitatea amestecului carburant