Pagina 15 din 16

Scris: Lun 28-Aug-2006 10:14
de jgr1001
adytzu scrie:Iti scriu eu CD-ul, dar mai asteapta 2-3 zile sa-si descarce toti pozele, filmele si ce mai au...


Merci ! :)

Scris: Lun 28-Aug-2006 12:30
de daianum
User si parola cine imi da si mie sa pot pune filmuletele de la intalnire?
Email pe daianum@gsminfo.ro

Scris: Lun 28-Aug-2006 12:36
de kristi
Si eu am ajuns tarziu, am incercat sa ocolesc autostrada pe sectiunea in lucru si a fost ok, din pacate ma astepta treaba si n-am putut deschide calculatorul.
M-am simtit foarte bine, si abia astept sa vina intalnirea de anul urmator.
Pozele nici nu le-am descarcat de pe camera, dar le voi pune pe ftp dupa redimensionare.
Este prima intalnire nationala la care particip, multumesc lui adytzu pentru compresorul portabil, Catalin pentru cricul hidraulic si celorlalti pentru primirea calda pe care mi-au facut-o.

Scris: Lun 28-Aug-2006 13:34
de jgr1001
Din activitatea clubului: :D :D

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Lun 28-Aug-2006 22:10
de Lucian T
Am pus si eu pozele pe ftp. Am si un filmulet, de 20-30 min. dar il voi pune probabil miercuri pe ftp, ptr. ca trebuie sa-l inregistrez pe calculator si sa-l editez putin.

Poze intalnire

Scris: Lun 28-Aug-2006 23:16
de CostinAX
Am pus pozele de la intalnire pe site (800/600)!
http://360.yahoo.com/kyp1910

o sa le pun si pe ftp in dimensiune mai mare !

Scris: Mar 29-Aug-2006 09:35
de kosson
Costin, multumesc pentru fotografii... sunt foarte frumoase ! brava

Imi place AX ! E frumushica rau (tare ingrijita). Zici ca e din Raliul Chinei.

Scris: Mar 29-Aug-2006 10:57
de paco
Si apropos de asemanari, Costin parca e frate cu Zidane! :)
Am vazut si eu pozele lui, sunt f interesante.

Scris: Mar 29-Aug-2006 11:04
de Chris
Costin, frumoase fotografii! Duminica ai reusit sa ajungi si in Parang?!
O intrebare: ce pestera e cea din poze? Chiar se numeste a ursilor?

Sunteti un grup tare fain, asa ca reinoiesc invitatia lui Kosson, pentru 23-24 septembrie, Paltinu.[/i]

Scris: Mar 29-Aug-2006 14:53
de nicum
Am sa povestesc si eu versiunea mea despre intilnirea de anul asta.
Ne-am intilnit la Metro la 6:30. Din motive obscure nu mai imi statea motorul la relanti pe gaz, dupa ce am facut plinul, asta e explicatia pentru care capota mea statea ridicata in parcare. Pe la 7 ne-am hotarit sa plecam: CostinAX (cu un AX Monpti, evident), WLD (BX 16V), khan (BX turbo diesel puternic modificat), Cristi-jgr (CX 2400 diesel - dricul, pentru cine nu stie), Vali-Arial (BX 19 GT), bop78 (Xsara 1.6i) si eu (BX 16 RS). Sper ca nu am uitat pe nimeni.
Eu am iesit primul pe autostrada si nu stiu de ce, dar baietii m-au prins din urma abia aproape de Pitesti. Bineinteles ca am fost depasit furtunos de o coloana de Citronele, si am fost obligat sa merg cu 120 la ora. Stiu ca e mai greu de crezut, dar se mai intimpla. Adevarul e ca pentru cei care au mers pe traseul oficial, autostrada a fost partea cea mai proasta a drumului.
In Pitesti ne-am oprit la un McDonalds, pentru ca unii mai vroiau sa manince. Eu impreuna cu Arial, bop si Costin am luat-o inainte, pentru ca ne miscam mai incet (cu exceptia lui Arial). Restul s-au oprit in Pitesti sa-l astepte pe Lucian, care avea masina supraincarcata si era necesar sa transfere din bagaje in dric. Si oricum ei urmau sa plece pe Transalpina.
La Rimnicu Vilcea am oprit din nou pentru o mica vizita la Billa, dupa care am pornit intins la drum. Costin a ramas sa-i astepte pe cei de la Pitesti pentru a merge impreuna pe Transalpina. Am ajuns in cele din urma la pensiune si mi-am lasat bagajele acolo, ceea ce s-a dovedit a fi o mare greseala. Apoi am plecat spre Obirsia Lotrului, numai ca distanta s-a dovedit a fi mult mai mare decit ziceau informatiile noastre. Am intins masinile pe o suprafata cit mai mare si am asteptat sa apara si cei care mergeau pe Transalpina. Am avut mult de asteptat caci drumul de 40 de km a fost facut in 6-7 ore cu tot cu opriri pentru poze si de odihna pentru motoare si frine.
Noroc ca intre timp au aparut Marius de la Craiova si Alex de la Slatina (cu 2 Oltcit-uri) si am mai stat la povesti si am mincat ceva. Spre seara au aparut si temerarii care au mers pe Transalpina. Mai spre seara a aparut si Adytzu si alte masini care au venit izolat.
Programul de vineri seara a cuprins foc de tabara, gratar, etc. Pe la 1-2 noaptea am plecat cu Adytzu cu Xsara catre pensiune. Datorita faptului ca ploua de rupea si a intunericului nu ne-am dat seama ca am luat-o spre un drum gresit. Si asa am ajuns sa raminem suspendati cu masina. Ne-am intors inapoi in tabara sa cerem ajutorul baietilor. Intii ne-am suit in masina lu Cristi-jgr, pe care din aceleasi motive, mai aveam putin si o bagam in lac. Catalin a luat o lanterna mare ca sa ne putem descurca si am lasat dricul in namol si am pornit spre Xsara. De data asta, natura nu s-a mai putut opune fortei noastre si Xsara a fost eliberata.
Am plecat spre pensiune pe o ploaie infernala, nu atit din cauza cantitatii de apa care cadea, cit datorita umezelii care dadea impresia ca nu mergi cu masina, ci cu submarinul. Faza lunga nu putea fi folosita pentru ca lumina era reflectata de zidul de apa. Pe drum ne astepta alta peripetie: nu mai gaseam pensiunea, asa ca in cele din urma am sunat la pensiune si am cerut indicatii. Am ajuns la pensiune si eram asa de dornic de un dus ca mi-am dat seama prea tirziu ca nu mi-am luat prosop. M-am culcat pe la 4:30 dimineata.
CX-ul lui Cristi a fost "eliberat" abia dimineata, iar pe timpul noptii proprietarul a dormit in masina. Dupa asta fericiti ne-am tras in poza. Cele doua masini nu au avut nimic de suferit.
Simbata a cam plouat, dar asta nu ne-a impiedicat sa ne simtim bine. Cele 2 pavilioane au oferit adapost intre ploi. Simbata seara au mai venit 3 BX-uri de la Brasov si Cluj. Si tot atunci a "aterizat" si awar cu sotia cu 2 XM-uri si un C3 cu niste prieteni de-ai lor. Tot spre seara a venit si Teo de la Onesti. Simbata nu au mai fost probleme cu drumul, chiar daca ploua aproape la fel de tare si 4 citronele mergeau voios spre Voineasa, la pensiune: khan, Arial, nicum si Adytzu.
Duminica dimineata am luat un mic dejun prelungit la pensiune. Pe la 3 am plecat spre Bucuresti impreuna cu Khan si la Cozia ne-am intilnit cu Costin cu AX-ul. De la Cozia, Ax-ul a plecat inainte si eu dupa el. Aproape de Pitesti ne-a ajuns din urma si khan care a plecat apoi mai devreme din benzinarie. Eu si cu AX-ul am mers impreuna pe autostrada, dar toate cele 3 masini au prins un mare ambuteiaj.
Asa, in linii mari cam asta a fost.
Per total a fost mai bine ca anul trecut, cu toate ca a plouat, cu toate ca pensiunea era la 50 de km de locul de campare, etc. Crestem si asta e bine.
La final vreau sa le multumesc tuturor pentru efortul pe care l-au facut de a fi prezenti. Sint citeva persoane carora vreau sa le multumesc pentru ajutorul lor:
- Marilena si Lucian, parintii mei adoptivi in aceasta excursie, pentru ca au avut grija de mine
- Adytzu pentru ca m-a plimbat cu Xsara
- Catalin si Marius pentru ajutorul dat la remedierea scurgerii de lichid de racire
Pentru cei care mai au indoieli in privinta clubului, cele 2 episoade de simbata cu masinile blocate, spun mai mult decit as putea eu sa argumentez vreodata. Pozele sint deosebit de relevante.
O nota speciala pentru cele 2 Oltcit-uri si mai ales pentru neobositii lor proprietari. Nu in ultimul rind, de admirat acel AX, care a facut Transalpina si care este dupa parerea mea eroul acelui drum. Nu stiu din ce an e AX-ul, dar dintre restul de 4 masini care au mers pe Transaplina BX-ul lui Khan e cel mai nou 1990 si Cx-ul lui Cristi cel mai vechi (1978).

Scris: Mar 29-Aug-2006 15:50
de Arise
Versiunea mea...

Acum 2 saptamani as fi jurat ca nu merg la intalnire. Nu stiu de ce naigba m-am razgandit, oricum, cred ca am cautat de fapt un motiv sa merg la munte. Iar intalnirea nationala a fost practic pretextul. :D

Am plecat din Pitesti singur pe traseul Pitesti - Valcea - Voineasa - Obarsia Lotrului pe la ora 18. O oprire de ~1 ora in Valcea. Am ajuns la ora 11 si ceva noaptea.
M-am cazat la Pensiunea Bradu. Am iesit afara la o scurta plimbare, semnal pe telefonul mobil fix pix. Nu am stiut pe cine sa sun si cu cine sa vorbesc, asa ca am luat fata si inapoi in camera. A inceput sa ploua in draci. In timp ce tuna si fulgera urat de tot, m-am gandit la voi, cei la cort ce faceti. :lol:
A doua zi am inceput cu telefoanele. Dupa vreo 10 apeluri mai mult sau mai putin fructuoase, am aflat unde sunteti si cum sa ajung la voi.
Am ajuns, am aflat peripetiile voastre din operatiunile de salvare. :)
Am revenit mai tarziu, am incercat sa fac un gratar. M-am chinuit cred vreo 2 ore!!! Cel mai stresant gratar la care am participat. Multumesc pe aceasta cale celor care m-au ajutat sa il aprind. A fost al dracu de greu.
Am vrut sa revin la focul de tabara... dar... am ramas in camera cu treburi extrem de importante. :D
A doua zi cand m-am intors la lac am mai gasit doar 2 masini care plecau si ele. Restul deja plecasera.
Am ramas putin pe acolo, am facut niste poze cu fata, apoi am plecat.
Deci EU am plecat ultimul de la intalnire!!! :twisted:

La intoarcere, imediat dupa podul ala mare, am intrat tare cu masina intr-o adancitura in sosea (am spus adancitura nu gaura!) si am lovit (tarsit) urat de tot scutul de asfalt. Cum sar aia in panta prin filme e clar cascadorie si efecte speciale, din moment ce masina mea nu a reusit sa treaca de o mica adancitura fara sa stearga asfaltul!!!
Am verificat speriat rau sa nu fi patit ceva, am urmarit juma de ora bordul sa nu se aprinda vreun martor ceva, pana la urma am tras doar o sperietura strasnica si am invatat sa franez inainte de a intra in adancituri in sosea.

Cam asa a fost adancitura aia in sosea...

Imagine

Scris: Mar 29-Aug-2006 16:02
de T.rac3Er
intrebarea mea...sigur ai scut la masina??? ai precizat tu ca vrei scut? ca oamenii de la cartec daca nu incepeam eu cu scut in sus si jos nu prea stiau care e faza, ba ca NU are c4 deloc asa ceva, ba ca e probabil de plastic, ba ca e 20mil ala de metal...deci...SIGUR ai scut, sau a fost ceva mult mai dureros (motorul) care a atins asfaltul...

Scris: Mar 29-Aug-2006 16:07
de Arise
Ceva acolo este... este o chestie de plastic... motorul nu sta direct deasupra solului... Daca ne intalnim iti arat... :D

Scris: Mar 29-Aug-2006 16:12
de T.rac3Er
ti-am dat pe PM metoda sa ne contactam...
PS misto grafica cu adancitura...eu tot asteptam sa se incarce (credeam ca e o animatie...si voiam sa vad si scanteile la iesirea din adancitura aia :D )

Scris: Mar 29-Aug-2006 16:25
de Arise
Nu stiu exact cum s-a intamplat... dar a fost ceva de genul:
Rotile din fata au ramas in aer cand am intrat in adancitura, apoi au atins asfaltul, suspensia pe rotile din fata a fost "prea" moale, masina s-a lasat prea mult si am dat cu burta de asfalt... am sters clar un plastic, nu a fost un fier.