Chiar nimeni interesat de acest subiect?

Povestea acestei marci, chevroane şi a "parintelui" sau Andre-Gustave Citroën.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Chiar nimeni interesat de acest subiect?

Mesajde the judge » Joi 28-Aug-2008 00:03

credeam ca o sa gasesc pagini intregi scrise aici dar...stupoare...nimic.am spart gheata..astept sa imbogatim topicul..sint convins ca stiti multe.
CITROEN...covorul fermecat

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 28-Aug-2008 07:49

La care subiect te referi?
Ai facut topic nou asa ca nu avem de unde sa stim la ce te referi.

baty_san
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Mie 27-Aug-2008 09:05
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde baty_san » Mie 10-Sep-2008 22:11

pt cine nu stie.... spuneti ce reprezinta chevronul de la citroen....
viata-i dura... gustu'-i lung....

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Mesajde Dan Popa » Joi 11-Sep-2008 07:34

Ia spune-ne.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 11-Sep-2008 16:18

baty_san scrie:pt cine nu stie.... spuneti ce reprezinta chevronul de la citroen....


The Citroen logo looks like something you might see on an American cartoon soldier - two inverted Vs. Andre Citroen - imagine one of those old black and white photographs with an ancient man in a white beard - started in the motor trade by building gear wheels before branching out into the motorcar, and the twin chevrons << are meant to represent gear teeth in honour of the old engineer's early fettlings

The company's famous "double chevron" logo derives from Andre Citroen's early business in gear-cutting the company pioneered mass production of double helically-cut gear teeth, which mesh together in a chevron.


http://www.dinesh.com/History_of_Logos/ ... d_History/
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Sâm 01-Noi-2008 17:46



Înapoi la “Istoria CITROEN”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973