Pagina 1 din 2
citroen xm 2.5 baga ulei in apa
Scris: Dum 18-Oct-2009 23:00
de cipy
nu stiu de la ce imi introduce XM-ul 2.5 turbo ulei in apa ma poate ajuta cineva ?cineva zicea ca e sau chiuloasa sau racitorul de ulei . a mai patit cineva ?
Scris: Dum 18-Oct-2009 23:12
de dj01fad
verifica prima data racitorul de ulei... daca nu e ala, e de la chiuloasa mai mult ca sigur. in unele cazuri, la masinile turbo care au si racire pe apa la turbina se mai poate intampla chestia asta din cauza turbinei, dar sunt foarte rare cauzele. problema e ca nici nu stiu ce fel de turbina are xm 2.5 td.... cati km are motorul?
ulei in apa
Scris: Lun 19-Oct-2009 20:43
de cipy
nu are racire cu apa turbina la XM-ul de 2.5 ,am verificat deci ramane racitorul de ulei sau chiuloasa fisurata stie cineva daca se poate reconditiona fisura in chiuloasa si inca o problema nu imi merge inchiderea centralizata de pe telecomanda doar cu cheia la usi am verificat bateriile in telecomanda si telecomanda emite am verificato pe un aparat eventual m-ar ajuta o schema electrica daca are cineva va multumesc anticipat.
Scris: Lun 19-Oct-2009 22:46
de dj01fad
da de ce crezi ca e chiuloasa? poate sa fie doar de la garnitura...
Scris: Mar 20-Oct-2009 19:54
de cipy
greu de crezut sa fie de la garnitura eu am si acum citroen bx 1.9 trd de 9 ani l-am desfacut motorul de douam ori e foarte departe in chiuloas uleiul de apa nu cred sa fie garnitura sper sa fie racitorul de ulei dar o sa iti spun nu am avut timp sa ma ocup de xm am bx-ul functional in stare foarte buna.
Scris: Mar 20-Oct-2009 21:50
de dj01fad
mai are un colg de forum o problema identica (jgr1001), dar a lui cica face doar cand vrea, nu tot timpul. ia legatura cu el, poate a descoperit intre timp ce si cum.
Scris: Joi 22-Oct-2009 12:47
de jgr1001
Deci la mine e cam in halul urmator:
Baga ulei in apa cand motorul se incalzeste in zona de pornire a ventilatorului. Ce zic eu ca inseamna asta: uleiul se subtiaza mai mult decat de obicei si scapa ori pe langa garnitura ori printr-o microfisura. Eu zic ca la mine e pe la garnitura (dist mica intre canalul de ulei si unul din cele de apa - dar aici vorbesc de un VW Golf TD)
Shuntezi racitorul de ulei cu o conducta si daca tot face...demontezi chiulasa si examinezi
Scris: Joi 22-Oct-2009 19:59
de cipy
ASTAZI AM DEPISTAT DE UNDE IMI BAGA ULEI IN APA RACITORUL DE ULEI E PROBLEMA AM SUNTAT FURTUNELE DE APA AM AM BLOCAT IESIREA DE JOS DIN RACITOR SI AM LASAT LIBERA PARTEA DE SUS SI IN 10 MINUTE A CURS 200 g ULEI acum sa vad ce fac il blindez racitorul definitiv fara sa il desfac sau incerc sa il repar poate e doar un oring obosit nu stiu cum arata doar la bx acolo nu are cum sa se sparga e mult mai bine facut VA MULTUMESC FRUMOS PENTRU SFATURI.
Scris: Joi 22-Oct-2009 23:13
de khan
cum arata racitorul? e ca cel de BX, montat sub filtrul de ulei sau e separat, gen Opel?
Scris: Vin 23-Oct-2009 08:44
de awar
"il blindez racitorul definitiv"-e primul pas catre distrugerea motorului

Scris: Vin 23-Oct-2009 22:06
de cipy
racitorul este asezat sub filtru de ulei ca la bx doar ca sta orizontal se este putin mai mare ca la bx dar prinderea este la fel cu surubul acela lung cu gaura in el. de credeti ca se va distruge motorul ?nu o sa fac eu raliu si nici nu o sa merg cu 200 si este o chestiune de moment pana o sa gasesc un racitor nu aveti ideie cat e pretul la un racitor nou?
Scris: Vin 23-Oct-2009 22:19
de khan
poti pune si unul ca de BX, atita vreme cit e acolo. mai usor decit sa il iei nou cred ca il gasesti pe la dezmembrari, in principiu de pe orice motor XU diesel, care s-a montat la multe masini Citroen si Peugeot. cel mai bine e sa il iei cu tot cu surub si poate si cu furtune, poate difera ceva amanunte
Scris: Dum 25-Oct-2009 01:05
de cipy
am racitor de bx nu rebuie sa il mai cumpar totul e sa se potriveasca dar o incerc si o sa va informez daca e cit de cat compatibil atit doar ca acesta original e putin mai mare ca la bx si la bx e cu amandoua furtunele in sus la xm una e in sus alta in jos.
Scris: Mie 28-Oct-2009 21:20
de cipy
am incercat racitorul de la bx pe citroen xm 2,5 turbo se potriveste la fix cu tot cu surub doar ca este pe jumatate ca dimensiune acum ramane de vazut daca asigura suficient racirea uleiului ar merge la fix dupa cum am vazut doua racitoare de bx una peste alta dar trebuie facut un surub la comanda mai lung si cele de bx sant mai robuste ca cel de xm original.
Scris: Sâm 30-Ian-2010 13:47
de daneugen
sal si la mine sa intimplat asa ceva .motoru nu ti se va distrude chiar daca il dlindezi,cel de la bx e mic mx are 8l de ulei care se invirte in motor nu ca bx 5l,debitu e aproape dublu.daca nu poti sa faci rost de racitor de 2.5 cauta de 2.1 ca e cam acelasi numai ca sta cam cis intrarea si iesirea ma refer dar se poate monta si rezista mai bine.asta am si eu montat .in schimb e o alta problema care o sa iti apara iti va minca oringu le da radiatoru de incalzire

.incearca sa speli cit se poate de bine sistemul de racire sa nu ramina in iel ulei (mai bine zis cit mai putin)e destul de greu sa sti