Pagina 1 din 1

trepidatie tampita

Scris: Joi 07-Ian-2010 02:14
de dj01fad
asta este un topic de categoria sf-ului, dar cum nu avem asa ceva pe forum, scriu aici; de ceva vreme imi trepideaza ca dracu masina, si se aude si inauntru... a facut incet, si parca e din ce in ce mai suparator... la anumite turatii imi vibreaza chiar si bordul, cu masina pe loc... am banuit tampoanele de la motor, dar nu e niciunul rupt. chiar am dat jos detot tamponul anticuplu de sus, crezand ca e ceva de la el deoarece este facut din silicon de parbrize, dar tot asa face... ce dracu poate sa mai dea simptomele astea: prin cap nu imi trece decat ca o fi vreun tampon intarit rau cu toate ca nu prea cred, sau ca imi face din cauza esapamentului, dar iar nu cred; cand pun mana pe caroserie, cel mai rau vibreaza parca in coltul stanga fata, iar in spate chiar deloc...
daca mai aveti idei spuneti-mi si mie, ca imi vine sa ii dau foc!!!

Scris: Joi 07-Ian-2010 06:38
de sorin.
Pe benzina face la fel ca pe gaz?
Tureaz-o constant la 3000 de ture, apoi scoate pe rand cate o fisa, si vezi daca scade la fel turatia. Poate este un cilindru care nu merge cum trebuie.

Scris: Joi 07-Ian-2010 11:16
de dj01fad
nu trepideaza motorul, nu asta am vrut sa spun... se comporta ca si cum ar avea unul dintre tampoane sudat... vibreaza masina; motorul merge perfect, si face la fel si pe gaz si pe benzol.

Scris: Joi 07-Ian-2010 11:27
de iwa
sa nu se fi deplasat esapamentul si sa loveasca in caroserie... am patito eu :D

Scris: Joi 07-Ian-2010 16:45
de sorin.
Vibratia asta poate sa apara si ca urmare a unui dezechilibru la motor. Eu de exemplu am patit-o la Oltcit cu o placa de presiune dezechilibrata.A trebuit sa o duc inapoi la magazin(asta dupa ce am montat-o pe masina :lol: )
Daca a aparut ca urmare a schimbarii ambreiajului sau volantei, e cam clar.

Scris: Vin 08-Ian-2010 01:26
de dj01fad
vibratia asta o am de mult timp, si s-a accentuat treptat cu timpul; ambreiajul este nou tot, si nu s-a schimbat nimic de cand l-am inlocuit. motorul nu trepideaza, merge normal (cu exceptia catorva rateuri destul de rare din cauza supapelor, pt ca merg pe gaz...). maine sper sa am timp sa ii scot tamponul anticuplu si contrabalansorul de jos, si sa il las decat in cei 2 suporti; daca face tot asa, o sa ii inlocuiesc pe amandoi, ca trebuie sa ii dau de cap pana la urma.... wish me luck...

Scris: Vin 08-Ian-2010 17:23
de dj01fad
iote ca am rezolvat problema: intre tampon si urechea de pe motor exista o palarie metalica.... palaria aceea era putin deformata, tamponul se tasase de vreme, si incepuse sa frece palaria aceea in carcasa tamponului.... s-a rezolvat punand alta palarie si o saiba lata de 1mm intre ea si tampon... eu am schimbat tamponul acela mai demult, si l-am pus cu palarie cu tot, fara sa ma uit daca e dreapta au ba... asta este... bine ca am terminat balciul asta.