Pagina 1 din 1
Scris: Mie 27-Ian-2010 15:57
de khan
nu se poate aerisi sistemul, e dintr-o bucata si se schimba complet din pacate

Scris: Mie 27-Ian-2010 21:27
de khan
nu se aeriseste, doar se initializeaza prin scoaterea unei piedici daca tin bine minte
Scris: Joi 28-Ian-2010 00:44
de dj01fad
eu am facut o inventie dinasta si mi-a reusit...
este mult de modificat, si... nu stiu daca merita daca nu ai piesele pe care trebuie sa le folosesti...
totusi, cam mare pretul. tin minte ca era mai ieftin cand am cautat eu;
eu am modificat pt ca oricum masina respectiva mai avea doar 2-3 luni de trai, si mergea la taiat...
Scris: Vin 29-Ian-2010 02:10
de dj01fad
este ceva gen aer conditionat de casa... il mufezi si merge, apoi daca il desfaci nu mai merge... whatever...
s-ar putea recupera si asta al tau, dar... daca tot ai comandat altul, acum nu mai are rost...
Scris: Vin 29-Ian-2010 17:06
de dj01fad
da, vine tot sistemul...
Scris: Sâm 30-Ian-2010 23:10
de alexsosi
sal, am la fel ca si colegu 2,5 td tot din 97 cu aceeasi problema. eu am rezolvat partial, am desfacut tot sistemul, la mijloc are o mufa care nu se poate desface dupa ce a fost cuplata( si are in componenta doaua supape) cand conducata nu e cuplata cred ca se poate aerisi pt ca atunci nu da afara lichid. Orcum eu am amorsat cilindrul , apoi pompa . in capatul conductei am pus o seringa mare cu jumatate de lichid de frana si am injectat lichid cat mi-a permis. am eliberat manerul acesteia si din cauza ca am fortat a inceput sa bage inapoi lichid dar cu bule de aer. am desfacut sistemul din pompa , l-am pus sus pe masina si am inceput sa fac pedale. dupa multe repetari a inceput sa debreieze cate putin apoi sa arunce pedala sus. Am folosit dot 4, in trecut am completat cu dot 3. Problema este ca dimineata trebuie sa fac ceva pedale , isi revine cat de cat apoi iarasi nu prea mai merge.
Sper ca pe unii sa ii ajute aceste informatii, iar daca cineva ma poate ajuta cu ceva suplimentar pentru imbunatatire as fi recunoscator.
Scris: Dum 31-Ian-2010 18:12
de alexsosi
poi ia uita-te la vasu si vezi daca e inchis. cred ca nu se aeriseste. in mod normala ar trebui sa pui pompa pe pedala, sa scoto afara cablul eu, apoi sa montezi cilindrul si sa mufezi cele doua conducte ca in imaginea de mai sus.
Scris: Mie 03-Feb-2010 19:43
de alexsosi
mai intai spune daca nu cumva pompa are o conducta, iar ambreiajul alta. daca e asa nu trebuie sa o scoti
Scris: Mie 03-Feb-2010 20:54
de khan
pe desen apare undeva cifra 4 si doua sageti. alea sint capetele care trebuiesc decuplate, nu din alta parte
Scris: Joi 04-Feb-2010 13:21
de alexsosi
filimon scrie:stiu dar nu pot desface mufa aia

nu se poate decupla de acolo. acolo se cupleaza cand e nou si nu se mai poate deconecta
Scris: Vin 05-Feb-2010 11:07
de khan
pai tu trebuie sa conectezi partea cu capac galben la partea cu capac rosu, daca scoti capacele ce e dedesubt?