Pagina 1 din 1

incalzire motor la turatii mari

Scris: Lun 01-Feb-2010 11:20
de alexsosi
Xm-ul meu cu motor dew 2,5 se inxcalzeste cxand il turez peste 3000 de ture. pe timpul verii in regim de forja s-a dus si la 110 grade , acum se duce apropae la 100. Antigel am suficient. cCRed ca nu imi pornesc ventilatoarele pe treapta a doua sau a treia(cea de putere) . Stie cineva pt 2,5 td care sunt releele, sau sigurante ceva( cum se poate verifica) .

Scris: Lun 01-Feb-2010 21:48
de alexsosi
ms. o sa ma uit la sigurantele acelea . apoi daca nu da nimic rfevin cu intrebari despre cum sa le pun pe direct si termosta.pana acum nu am prea avut de a face cu partea electrica. AAA de plecat pleaca pe la 90 si ceva de grade, dar mi se pare ca se mica cam incet ventilatoarele

Scris: Lun 01-Feb-2010 23:21
de dj01fad
totusi, nu ar trebui sa se incalzeasca asa de tare, mai ales pe vremea asta...
termostatul in ce stare este? mai poate sa fie si circuitul de apa obturat pe undeva...
imi aduc aminte cand aveam cx-ul 2.5 td ca puteam sa il chinui in orice fel, ca nu sarea apa de 92-94... fie vara fie iarna... iar in mers, la drum intins este deja irelevant daca merg ventilatoarele au ba...

Scris: Lun 01-Feb-2010 23:37
de daneugen
in primul rind trebuie sa aerisesti reteaua,astain cele 3locuri asta cind ajunge pe la 90 de grade cind deschid cele 2 termostate.daca pornesti clima iti pornesc ventilatoarele.

Scris: Lun 01-Feb-2010 23:40
de daneugen
a si inca ceva motoru de 2.5 se incalzeste ceva mai tere 90-100 grade e normal asta mi sa zis peste e problema

Scris: Mar 02-Feb-2010 08:19
de alexsosi
acum pe vremea asta se duce pe la 95 de grade. ventilatoarele pornesc cand dau drumul la clima( nu stiu ce treapta) dar se misca cam incet pe clima.

Scris: Mar 02-Feb-2010 22:49
de daneugen
asta nu stiu pe ce treapta pornesc dar daca pornes inseamna ca sicurantele sint bune. eu cred ca are aer in sistem
sau termostatu de jos nu deschide (sau deschide greu)asta din cauza calcarului care se depune,asa problema am avut cu bx-ul.

Scris: Mar 02-Feb-2010 22:53
de alexsosi
caldura imi baga bine, chiar de la 60 de grade, iar de asta vara pana acum la cat am mers cred ca se aerisea si singura. orcum o sa iau in calcul tate sfaturile. o sa incep cu sigurantele

Scris: Mie 10-Feb-2010 08:38
de alexsosi
zilele trecute mi s-a spart furtunul ce iese de la pompa de apa(cel gros- ocazie prin care am observat ca merge si treapta de putere la ventilatoare la 110 grade intra) l-am inlocuit , am completat cu antigel , temperatura parca nu m-ai uraca asa de repede spre 100 de grade, am schimbat si capacul de la vasul de expansiune, dar acum imi pierde antigel in draci. nu prea imi dau sema pe unde pierde desi pierde 1l-2 la zi

Scris: Joi 11-Feb-2010 21:42
de alexsosi
mi-a crapat radiatorul mic :cry:

Scris: Joi 11-Feb-2010 21:52
de dj01fad
ala din bord?
daca nu gasesti, da-mi de stire...

Scris: Sâm 13-Feb-2010 18:27
de alexsosi
nu, de apa, din fata . nu stiu cum e la celelalte dar la mine sunt doua

Scris: Sâm 13-Feb-2010 19:25
de dj01fad
naspa...
cred ca e greu de gasit, pt ca sunt destul de rare; eu am dezmembrat un 2.5, dar a luat un pom pe mijloc si tot ce era in fata era facut praf....
poate reusesti sa il repari pana faci rost de unul bun :?

Scris: Joi 18-Mar-2010 19:23
de alexsosi
deocamdata l-am anulat, pe vremea asta merg cu 92 de grade constant, iar la forja cred 98

Scris: Lun 26-Apr-2010 21:47
de CROCOLINO
sal vezi ca acolo unde ai sigurantele de 30 amp deasupra ai 3 relee care sunt tot la ventilatoare am patit io era oxidate si tot asa imi facea imi crestea apa peste 100 de grade