Pagina 1 din 2

caseta de directie

Scris: Vin 06-Aug-2010 16:35
de daneugen
salut am si eu o intrebare difera casetele de directie de la 2.1dt si 2.5dt

Scris: Mie 11-Aug-2010 12:45
de khan
posibil sa difere forta cilindrului sau canalele din distribuitorul de la melc pentru ca motorul e ceva mai greu. verifica dupa culoarea plasticului care vine pe zona unde sint canelurile care intra pe axul volanului

Scris: Mie 11-Aug-2010 18:15
de daneugen
problema e ca imi curge lhm -ul din iel pe la melc si nu gasesc aici decit de 2.1 .De 2.5 am gasit dar arata cam nasol dar de 2.1 arata ca si nou :) de asta intreb ar fi fain sa se potriveasca.peurma vine demontarea si remontarea care am vazut nui prea usor dar vad eu operatia asta.multam de raspuns

Scris: Mie 11-Aug-2010 20:24
de khan
daca ai caseta normala (fara diravi) atunci e la fel ca la 2.1 TD, deci poti pune una de 2.1 fara probleme

Scris: Joi 12-Aug-2010 12:08
de daneugen
nu am diravi inseamna ca am noroc :D

Scris: Vin 13-Aug-2010 09:08
de dj01fad
si de ce nu schimbi simeringurile la capatul rotativ??? macar asa stii ca nu vei mai avea probleme.

Scris: Vin 13-Aug-2010 19:38
de daneugen
Am fost cu el la mecanic si mia zis ca aici nu se poate face ci numa in Viena(ca trebuie o presa speciala)cea ce inseamna sa nu folosesc masina cam 2 saptamini.Asa ca mia spus sa cumpar una dar noua e cam scumpa 450 euro :( .Iar o alta chestie e ca mecanicu nu vrea sa faca lucrarea asta din pacate.

xm

Scris: Vin 13-Aug-2010 19:48
de Valentin Sandu
Sunt semeringuri de cumparat,si un mecanic bun vil poate inlocui fara a mai da caseta jos de pe masina

Scris: Sâm 14-Aug-2010 06:48
de daneugen
problema e cu mecanicu bun,aici nu prea se repara ci se schimba prea putini sint care intradevar stiu meserie.la cine duc eu masina a fost mecanic intrun servis din austria,problema e ca e batrin si destul de bolnav,iar cu alti cu cine am vorbit nu se baga la XM(rafat francuzesc prea complicat)cam asta spun.Asa ca va rtebui sa mio fac singur,sper sa pot.Cu simeringurile am citit si mia spus si mecanicu nu prea iese preaba cum trebuie.multumesc de raspuns.

Scris: Sâm 14-Aug-2010 11:37
de sandor mihai
vezi ca semeringul trebuie sa reziste la minimum 5 bari.altfel lucrezi degeaba.

Scris: Sâm 14-Aug-2010 14:35
de cristi_s
Dupa ce iti dai seama daca rezista sau nu simeringul ala la 5 bari? Astazi am schimbat si eu simeringul ala, dar nu am cerut expres simering de presiune. Am vazut ca simeringul original avea o intaritura metalica pe fata dinspre imbinarea cu axul volanului, si era de culoare albastra.
A durat cam 4 ore, ca am facut si alte mici maruntisuri (schimbat cablul de acceleratie si aranjat niste fire pe sub bord :D). Am schimbat simeringul fara sa dau jos caseta de pe masina (merci dj01fad pentru explicatii). In principiu nu e extrem de complicat, dar trebuie demontate mai multe chestii la care nu prea te gandesti pe moment, pedala de frana si cea de acceleratie de exemplu, inelul de siguranta al simeringului e destul de dificil de scos, daca ai o surubelnita scurta merge mai bine, ca are doua degajari pe lateral inspre capete. Ca si scule, iti trebuie cheie tubulara de 10, de 11 si de 13 adanca (pentru pedala de frana), un cleste pentru inele de siguranta mici si o surubelnita late mai mica, a scoti simeringul. De bagat simeringul la loc eu l-am bagat cu o cheie tubulara adanca de 21 (din aia de bujii din trusa de tubulare), am pus simeringul nou cu mana cat a intrat, am pus simeringul vechi peste el si apoi cheia de 21, pe care am batut-o cu ciocanul de sub bord. :D De mentionat ca am 1,65 si 62 kg cu bocanci, deci am avut loc sub bord. :D

Scris: Sâm 14-Aug-2010 18:24
de khan
din pacate nu doar simeringul se strica acolo ci si inelele de teflon care fac etansarea intre etaje, asa ca s-ar putea sa fie cam inutila schimbarea

Scris: Sâm 14-Aug-2010 19:31
de dj01fad
mda.... asa este; oricum, se pot schimba si alea fara sa desfaci caseta de pe masina, pentru ca poti sa scoti capatul rotativ din caseta pe sub bord, gaura fiind destul de mare acolo. problema este cu inelele alea de teflon pentru ca daca nu ai scula cu care sa le bagi, le poti strica. nu e ceva nemaipomenit de realizat, dar trebuie multa atentie si rabdare.
daca te apuci singur si te impotmolesti, scrie aici si vedem ce si cum. oricum, repet, decat sa pui o caseta second la care nu stii istoria, mai bine o repari pe cea care o ai.

Scris: Sâm 14-Aug-2010 19:46
de daneugen
am aici un prieten care demonteaza numai xm-uri de toate felurile B si D de la el o vreau sa cumpar caseta si el da si garamtie,e forte corect,am cumparat una alta si toate au fost ok numai au fost montate si acu merg.

Scris: Sâm 14-Aug-2010 19:53
de dj01fad
da, atunci e ok.
culmea stii care e? e mai simplu de reparat decat de inlocuit cu totul, pt ca demontezi numai la cuplaj, nimic in rest.