Pagina 1 din 2

modificare sistem racire

Scris: Dum 12-Dec-2010 21:27
de alexsosi
am si eu o rugaminte, o intrebare si o parere. vreau sa modific sistemul de racire al masinutei mele , in principiu as dori de la cine are un radiator de apa de pe un v6 o poza , as dori daca se poate sa pun un radiator din acela , cred ca ar trebui sa fie mai mare ca al meu, si sa schimb intercolerul cu unul de audi cu racire pe aer.
astept raspunsurile voastre

Scris: Dum 12-Dec-2010 22:48
de dj01fad
radiatorul de v6 este la fel cu cel de 2000 benzina. cel putin asa era pe v6.24 seria 1. poate la seria 2 e altfel, dar asta poti afla de la stefan_m sau de la peugeot79 de la noi de pe forum.

Scris: Mar 14-Dec-2010 20:42
de alexsosi
m-am uitat pe site-ul celor de la unix si am aflat ca in pricipiu gurile sunt la fel, dimensiunile difera, iar radiator mare are cel de la ct ca volum

Scris: Mar 14-Dec-2010 21:19
de mihaistan
te pot ajuta cu intercooler original de 2.1 td :wink: eu as fi curios daca pot face ceva cu cel de 2.5 :)

Scris: Mar 14-Dec-2010 21:34
de alexsosi
cel de 2,1 cum are racirea?

Scris: Mar 14-Dec-2010 21:46
de mihaistan
air/air :) dar va treb sa faci traseu de admisie separat pt el ... de fapt si daca renunti la cel pe care il ai pentru unu front mounted va trebui sa refaci traseul de aer

Scris: Mar 14-Dec-2010 21:47
de alexsosi
credeti ca s-ar putea realiza ? ar face fata?

Scris: Mar 14-Dec-2010 21:54
de khan
pai mie imi e neclar un lucru: de unde vina apa care face racirea la intercoolerul original?

Scris: Mar 14-Dec-2010 21:55
de mihaistan
vara nu stiu daca ar face cu brio la calduri de 40 de grade ... trebuie vazut ce loc este la acest motor... si ce loc ramane de traseul pentru intercooler :)
Pana acum la capitolul diesel modificat am ceva experienta ... cel putin asa tind sa cred
uite dieselul meu cu injectie mecanica http://www.youtube.com/watch?v=ObuX_OS37Tg

Scris: Mar 14-Dec-2010 21:56
de mihaistan
khan scrie:pai mie imi e neclar un lucru: de unde vina apa care face racirea la intercoolerul original?


Se raceste cu apa din sistemul de racire , are un radiator de temperatura "joasa" care cica raceste mai bine :? m`am tot documentat si nu`mi dau seama cum da randament bun fiind acelas lichid

Scris: Mar 14-Dec-2010 22:00
de alexsosi
de la un radiator mai mic, care este pus in fata radiatorului mare si la mijloc sunt unite printre ele de un furtun mic. mie mi-a cedat cel mic , nou costa cam 700 ron iar sh 200, sh am avutr unul si a cedat repede, de unul nou nu am avut bani, si drept urmare am luat furtunul ce ducea in radiatorul mic si l-am bagat in locul racordului in cel mare. problema este ca si acum si inainte la forze (peste 130 km sau la deal ) creste apa la 100 sau chiar 110 grade, acum daca am fost suficient de explicit astept si parerile voastre.

Scris: Mar 14-Dec-2010 22:03
de mihaistan
da , este normal ... pentru ca tu acum mergi practic fara intercooler :wink:
Poti monta fmic , dar asta pe apa teoretic este mult mai eficient si ai traseul foarte scurt la admisie , ceea ce te ajuta (adica ai un lag foarte mic )

Scris: Mar 14-Dec-2010 22:05
de khan
dar ce furtun e ala care costa 7 bulioane si nu se poate inlocui cu nimic altceva? io creca mai ai de studiat poate gasesti totusi o solutie sa faci o inadeala. doi la mina, fa un calcul al volumului radiatoarelor tale luate impreuna si vezi daca nu gasesti ceva care sa aibe acelasi volum dar sa fie dintr-o bucata. cit despre intercooler, orice intercooler aer-aer ai pune acolo, ar da randament mai bun, asta daca zici ca cel apa-aer se raceste cu apa din motor

Scris: Mar 14-Dec-2010 22:05
de alexsosi
intercoolerul este la locul lui, credeti ca e diferite temperatura apei ce trce prin el acum? repet fata de inainte apa creste in aceleasi conditii si in aceleasi masuri

Scris: Mar 14-Dec-2010 22:06
de alexsosi
nu e furtun, e radiatorul mic de apa