Apa sub izolatia de burete din interior
Scris: Mie 21-Mar-2012 20:46
Azi am desfacut mocheta si izolatia de burete la asta care am cumparat-o de curand si, surpriza, era imbibat buretele cu apa.
De unde naiba s-a strans atata apa acolo. Am observat ca la toate xm-urile care le-am desfacut apare aceasi problema. Si la asta din 99, ce naiba, incep sa ma indoiesc de competenta astora care au proiectat Xm-ul. La mine stiu sigur ca are scurgeri pe la radiatorul de caldura ca este umeda mocheta pe laterala exact sub tevile care intra in radiator dar la asta era uscata mocheta si nu se abureste nici parbrizul cand dau drumu la caldura cum se intampla la mine.
Pe unde ar putea sa mai intre? Da, am trapa dar ma indoiesc sa fi intrat pe acolo, dar nu exclud. Sambata o scot sa o spal cu presiune bine pe dedesupt si o sa verific si daca imi curge pe undeva pe la trapa. Oricum o dau jos sa o curat.
Din fericire masina este intr-o conditie foarte buna, ma refer la caroserie, la motor nu stiu sigur ca nu l-am desfacut sa vad care e treaba. Dupa cum se comporta ar fi in regula chiar daca are 300 000+ km. Fostul proprietar zicea ca a schimbat chiuloasa si pompa de injectie cu unele luate de pe un peugeot cu motor identic adus din anglia avariat care, zice el, avea 46 000 km. Am ramas surprins sa vad ca nu are rugina deloc in locurile unde deobicei gasesti rugina, insemnand: la aripi jos unde se strange mizerie, suporturile unde se prinde bara fata si la puntea spate.
Desigur masina este plina de "amprentele mecanicilor" romani care cu un strap, un fir tras din siguranta, suruburi lipsa si alte incurcaturi nu stiu sa lucre.
La naiba! Daca era verde si neatinsa de ramani era perfecta
De unde naiba s-a strans atata apa acolo. Am observat ca la toate xm-urile care le-am desfacut apare aceasi problema. Si la asta din 99, ce naiba, incep sa ma indoiesc de competenta astora care au proiectat Xm-ul. La mine stiu sigur ca are scurgeri pe la radiatorul de caldura ca este umeda mocheta pe laterala exact sub tevile care intra in radiator dar la asta era uscata mocheta si nu se abureste nici parbrizul cand dau drumu la caldura cum se intampla la mine.
Pe unde ar putea sa mai intre? Da, am trapa dar ma indoiesc sa fi intrat pe acolo, dar nu exclud. Sambata o scot sa o spal cu presiune bine pe dedesupt si o sa verific si daca imi curge pe undeva pe la trapa. Oricum o dau jos sa o curat.
Din fericire masina este intr-o conditie foarte buna, ma refer la caroserie, la motor nu stiu sigur ca nu l-am desfacut sa vad care e treaba. Dupa cum se comporta ar fi in regula chiar daca are 300 000+ km. Fostul proprietar zicea ca a schimbat chiuloasa si pompa de injectie cu unele luate de pe un peugeot cu motor identic adus din anglia avariat care, zice el, avea 46 000 km. Am ramas surprins sa vad ca nu are rugina deloc in locurile unde deobicei gasesti rugina, insemnand: la aripi jos unde se strange mizerie, suporturile unde se prinde bara fata si la puntea spate.
Desigur masina este plina de "amprentele mecanicilor" romani care cu un strap, un fir tras din siguranta, suruburi lipsa si alte incurcaturi nu stiu sa lucre.
La naiba! Daca era verde si neatinsa de ramani era perfecta