Project BlackCat

Forum de discutii generale despre Citroen XM. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Vin 15-Iun-2012 22:27

MARIAN scrie:Ca idee: verdele cameleon este o nuanÞã apropiata de negru, iar in soare are reflexii bleumarin..

Imagine

Ai idee cat costa litrul de vopsea verde cameleon?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 16-Iun-2012 09:20

1L de vopsea verde cameleon gata preparatĂŁ de la Klar (Ready mix) este aprox. 100 RON. Cred ca-Ăži ajung 4L pentru vopsire integralĂŁ + 1 L de diluant. Eu nu am folosit lac de la Klar... am optat pentru un lac compatibil de la Valspar.

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Dum 17-Iun-2012 03:01

MARIAN scrie:1L de vopsea verde cameleon gata preparatĂŁ de la Klar (Ready mix) este aprox. 100 RON. Cred ca-Ăži ajung 4L pentru vopsire integralĂŁ + 1 L de diluant. Eu nu am folosit lac de la Klar... am optat pentru un lac compatibil de la Valspar.


wow!Super! Cum fac sa cumpar si eu,ai un nr de telefon sau un site de pe care sa comand?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 17-Iun-2012 07:42

Nu am un nr. de tf. sau un site... vopseaua am luat-o de la un magazin auto, cred cĂŁ gĂŁseÂşti Âşi pe la tine, iar lacul l-am luat de la un centru de preparare a vopselelor auto.

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Dum 17-Iun-2012 20:45

MARIAN scrie:Nu am un nr. de tf. sau un site... vopseaua am luat-o de la un magazin auto, cred cĂŁ gĂŁseÂşti Âşi pe la tine, iar lacul l-am luat de la un centru de preparare a vopselelor auto.

O sa ma interesez sa vedem ce pret are aici.

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Sâm 30-Iun-2012 21:01

Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 30-Iun-2012 23:19

misto, dar... drujba la ce ai folosit-o?!

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Dum 01-Iul-2012 09:01

dj01fad scrie:misto, dar... drujba la ce ai folosit-o?!


Am curatat rugina :)

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Dum 01-Iul-2012 09:17

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

In poze se vede rezultatul final. Procedeul a fost urmatorul:
- curatat rugina;
- tratament cu feruginol;
- un strat de protecta;
- un strat de mastic pensulabil;
- un strat de antifon unde era cazul.

Masina cand am luat-o parea sa nu aiba rugina deloc dar cand am inceput sa curat am gasit mai multa decat ma asteptam, din fericire era superficiala in cele mai multe locuri.

Conductele de hidraulica le-am curata de vopseaua originala pe sub care aparuse rugina si le-am dat doua straturi de protecta. Vopseaua originala se curata foarte usor cu o torta cu gaz dupa care se freaca cu hartie abraziva, ies ca noi.

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Vin 27-Iul-2012 15:47

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

In ultima poza se vede unde am pus dioda care protejeaza circuitele care dau frecventa pentru bobina de la electrovalva. Electrovalvele au incorporata o astfel de dioda care in timp se arde si duce la supraincalzirea circuitelor care se ard si rezulta o suspensie tare, blocata pe sport.

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Sâm 28-Iul-2012 21:33

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Sâm 04-Aug-2012 10:48

HVLP(high volume low pressure) pistol de vopsit cu regulator de presiune

Imagine

Imagine

Mai am de cumparat cateva dar momentan nu mai am bani. Am gasit sa imprumut si un compresor de 100 l.

Procedeul de vopsire,pe scurt, va fi urmatorul:

- dupa ce va fi pregatita bine pentu vopsit o sa aplic un strat de grund filler;
- dupa acesta urmeaza 3 straturi de vopsea verde cameleon;
- dupa ce se usuca vaopseaua (2-3 zile) o slefuiesc pana dispare efectul de coaja de portocala;
- o degresez bine si aplic 2 straturi de lac;
- dupa uscarea lacului urmeaza o slefuire cu pasta abraziva;
- si la final un polish.

Astept propuneri si opinii.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Sâm 04-Aug-2012 10:57

ma inclin =D>
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

Emil Paunas
pasionat
Mesaje: 173
Membru din: Mar 04-Mar-2008 20:00
Localitate: TARGOVISTE, DB

Mesajde Emil Paunas » Sâm 04-Aug-2012 12:02

dau si eu cu parerea.........
mai bine folosesti un acryl filler negru ca si baza, astfel elimini necesitatea a trei straturi de pigment si eventualele zone cu nuante mai diferite.
dupa 2 straturi de pigment, care e dreu de crezut ca il poti face coaja de portocala,(chiar daca e HVLP foloseste min 3 bar pt pigment si 4 pt lac) ii dai cel putin 3 straturi de lac, f putin diluat.
Astfel obtii profunzime la vopsea si ai si de unde polisha..........
nu stiu cum ai putea sa slefuiesti pigmentul, pt ca chiar si dupa 3 zile tot e crud si nu il poti slefui, ca distrugi totul............ si apoi perlele nu se mai vad, apar zgarieturi...
oricum , nu recomand slefuirea pigmentului
Bafta! si cel mai bine fa niste teste pe piese mai mici, de sacrificiu

SilverSpider
pasionat
Mesaje: 520
Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
Localitate: Ploiesti

Mesajde SilverSpider » Sâm 04-Aug-2012 15:09

Emil Paunas scrie:dau si eu cu parerea.........
mai bine folosesti un acryl filler negru ca si baza, astfel elimini necesitatea a trei straturi de pigment si eventualele zone cu nuante mai diferite.
dupa 2 straturi de pigment, care e dreu de crezut ca il poti face coaja de portocala,(chiar daca e HVLP foloseste min 3 bar pt pigment si 4 pt lac) ii dai cel putin 3 straturi de lac, f putin diluat.
Astfel obtii profunzime la vopsea si ai si de unde polisha..........
nu stiu cum ai putea sa slefuiesti pigmentul, pt ca chiar si dupa 3 zile tot e crud si nu il poti slefui, ca distrugi totul............ si apoi perlele nu se mai vad, apar zgarieturi...
oricum , nu recomand slefuirea pigmentului
Bafta! si cel mai bine fa niste teste pe piese mai mici, de sacrificiu


Daca dau grund filler negru nu mai am dupa ce sa ma ghidez cand vopsesc, pe langa asta nu am vazut grund filler negru pe nicaieri. Se poate da un strat de alta culoare ca sa nu apara umbre dar la vopseaua asta nu este cazul pentru ca aplic 3 straturi. Dau 3 straturi ca sa am de unde sa slefuiesc. Am vazut si am citit ca asa se face daca vrei sa iasa oglinda. Slefuirea se face cu smirghel foarte fin (peste 2000 granulatie) cu apa si nu se vad zgarieturile. Asta am vazut si eu pe youtube ca fac profesionistii. Vopseaua nu este perlata sa nu se mai vada perlele :) Astazi am vopsit compartimentul motor si sub parbriz cu o panarama de pistol de vopsit care il am de cand am cumparat compresorul, a venit la set cu compresorul de 25 de litri si cu mai multe chestii pt compresor si a iesit mai bine decat ma asteptam. Am folosit 250 ml de vopsea. Acum ma duc sa fac o poza. Multumesc ca ai postat! Orice opinie este binevenita.


Înapoi la “Citroen XM”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187760
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos