Pagina 2 din 2

Scris: Sâm 30-Iun-2012 12:43
de NicuXm
Nu stiu :D si inca mai am 1 litru de lac as fi putut sa ii mai dau o mana groasa de lac ...dar e destul si atat . Da a fost vopsita afara. Inca si vopsea mai am in jur de 1 litru din 3 litri.

Scris: Sâm 30-Iun-2012 13:09
de NicuXm
Niste poze facute acu la vreo 2 ore de la vopsire si o mica parte din tot ce a contribuit la obtinerea vopselei finale:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Sâm 30-Iun-2012 19:29
de SilverSpider
A iesit bine. Tot ce-i mai trebuie este un polish bun.

Scris: Mar 27-Noi-2012 18:37
de NicuXm
Am ajuns la final si ...normal nu a decurs totul ok. Am pus motor, instalatie , tot. Am incercat sa o pornesc ...electromotorul invarte insa nu ajunge motorina la injectoare (le-am slabit sa vad daca curge motorina la ele - injectoare) .Motorina ajunge in pompa dar din pompa la injectoare nu mai ajunge. Cand pun contactul se aude din pompa 2 tzacanituri la intervale foarte scurte unu fata de celalalt ( cateva milisecunde). Acum, cer parerile voastre in legatura cu eventuala problema. Cativa dintre voi mi`au dat sfaturi insa tot nu ii pot da de capat. Am exclus si varianta cu codul de pornire ( era pe rosu ) ...dupa ce am tastat codu 1 1 1 1 bulina rosie a devenit verde dar chiar si asa injectoarele tot nu primeau motorina. Alta problema la care nu stiu ce sa fac ar fi urmatoarea : In panoul principal de sigurante cel de sub volan siguranta nr 5 de 30 A era topita. Cand am bagat alta siguranta de 30 A in acelasi loc (nr 5) a ars`o pe loc . Era in scurt si nu stiu de la ce ar putea fi eventual . Alta chestie ar fi ca in celalalt panou de sigurante de langa farul din stanga din 14 locuri de sigurante eu am doar 3 sigurante puse acolo si nu stiu daca ar trebui puse mai multe si pentru ce sunt cu exactitate acele sigurante. Cam atat am avut de zis ...acum astept parerile voastre :)

Scris: Mar 27-Noi-2012 19:26
de marianmarian
are electrovalva ?
daca da vezi sa nu fi ramas pe inchis.

Scris: Mar 27-Noi-2012 19:27
de NicuXm
Da eu banuiesc ca de la electrovalva se aude de 2 ori tzacanitul ala. Plus ca tzacanind de 2 ori asa am presupui ca o deschide si o inchide la loc. habar nu am .

Scris: Mar 27-Noi-2012 19:28
de NicuXm
si cum as putea afla daca este pe inchis/deschis?

Scris: Mar 27-Noi-2012 21:24
de marianmarian
vezi daca pe pompa ai valva alimentata electric pune o poza cu pompa
daca ai inlocuiesteo cu cea de pe poma de rezerva
sau incearca sa pui curent direct pe valva ,nu stiu sigur ca la citroen merge dar la opal merge
da telefon 07444822936 / 0766734944 /0721889195

Scris: Mar 27-Noi-2012 21:35
de NicuXm
Pompa mea veche este tot electronica insa dupa ce pornea motorul se tura singura de la 1000 turatii pana la 2400-2500 si invers pana cand se oprea motorul insa motorul nu se oprea din contact...il sufocam pur si simplu ii scoteam admisia si puneam mana acolo si se oprea ...plus ca nu rsapundea la pedala de acceleratie deloc. Recent am cumparat o alta pompa electronica ( are originea la dj01fad ) si am schimbat doar electronica de pe pompa (partea de deasupra ) si singura problema asta ar fi : motorina ajunge la pompa dar nu trece de ea. O sa te sun maine dimineata sa iti ofer mai multe detalii . PS: sunt baiatul ....o sa ii spun lu taica`miu sa te sune maine dimineata .

Scris: Mar 27-Noi-2012 21:44
de marianmarian
da eu am patit la c5 meu
eu vin la tara sunt din zona si trec spre Tecuci pe la sendreni.

Scris: Mar 27-Noi-2012 22:12
de NicuXm
E foarte bine :) O sa te sune tata maine sa vorbiti .

Scris: Mie 12-Dec-2012 11:35
de NicuXm
Un xm inzapezit :D pozele acu 15 minute de cand sunt facute:


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine