Pagina 1 din 1
Ajutoooooooooor !!! Nu mai porneste XM-ul !
Scris: Joi 21-Feb-2008 19:06
de leynad72
Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, va rog !
M-am imbolnavit de ficat, de inima, si cred ca ma lasa si-un rinichi !
Xm 2.0i automatic din 1991.
Merge perfect motorul, pana mai alaltaieri cand....
Vin cu ea acasa, o las in parcare si peste vreo 3 ore dau sa plec.
CANCI ! Nu mai porneste, ca nu mai vrea muschii ei !
Automate peste automate, nimic !
Nu am scanteie si nu vine nici benzina.
Sa ma fi lasat cumva calculatorul ?
Dar asa, stand ?
Am verificat sigurantele, 2 relee de langa calculator, releele de sub tabloul de sigurante, toate sunt bune.
Va rog din inima, ajutati-ma cu un sfat !
Ce anume poate sa fie de vina pentru lipsa scanteii si a alimentarii cu benzina simultan ?
Ce sa verific, unde sa ma uit ?
Scris: Joi 21-Feb-2008 19:12
de stan cristian
salut , verifica mufele dintre cablajul de la motor si restul instalatiei , este deasupra cutiei de viteze
Scris: Joi 21-Feb-2008 21:59
de alexd
...si incearca sa o pornesti si in N . Poate senzorul (contactul) de P face nazuri. Mi se intampla frecvent la automata cu cutie ZF (cum are si XM-ul) .
Scris: Joi 21-Feb-2008 22:21
de leynad72
Culmea e ca mereu am pornit-o in N, niciodata in P.
Cateodata nu-mi cupleaza pozitia P, nu stiu ce naiba are.
Parca nu se duce maneta pana la capat.
Asa ca o las in N si cu frana de mana trasa.
O sa incerc si cu frana apasata, sa vedem...
In mod normal, cum se porneste masina asta ?
In P sau in N ?
Cu frana apasata sau nu ?
Scris: Joi 21-Feb-2008 23:30
de robert-bx
in p stiu eu si frana nu are nici o legatura numai daca are alarma de aia cu cod si in momentul in care apesi frana o data sau de 2 ori atunci porneste
Scris: Vin 22-Feb-2008 00:02
de dj01fad
verifica si daca iti merge a doua treapta de la contact... in mod normal ar fi trebuit sa iti dai seama pentru ca nu ti-ar porni toate indicatoarelede bord. oricum, incearca sa verifici si treaba asta; vezi ca in fata bateriei, in partea de jos mai e o cutiuta cu cateva sigurante, verifica si acolo sa nu fie ceva in neregula.
Scris: Vin 22-Feb-2008 08:16
de leynad72
Contactul cred ca merge, se aprind toate normal.
Sigurantele din fata bateriei sunt ok, le-am verificat.
Ce mi se pare putin ciudat, e ca atunci cand ii dau automat acul de la turometru incepe sa oscileze si se duce chiar si pana la 3000 de ture, fapt ce nu l-am mai observat pana acum.
Aici cred ca ceva nu e in regula. 3000 de ture cand dai la automat ?
Dar nu indica normal, oscileaza. Si stiu ca turometrul pleaca doar dupa ce porneste motorul.
Zau daca mai inteleg ceva.
Sa fie de vina cititorul de pe volanta, are asta vreo legatura cu pornirea ?
Scris: Vin 22-Feb-2008 08:58
de eugenro2001
Cititorul are legatura cu pornirea, pe baza lui se stableste momentul aprinderii.
Comportamentul turometrului ma face sa cred ca undeva exista un contact imperfect sau poate un fir de masa rupt. Poate ai avut ghinionul sa se hraneasca un sobolan cu firele tale, se mai intampla.
Scris: Vin 22-Feb-2008 20:49
de dj01fad
cauta cititorul de pe volanta si ii verifici continuitatea cu un aparat de masura... cauta intr-un catalog si vezi si ce valoare trebuie sa aiba, oricum din ce retin este ceva de genul 50 ohm sau pe aici pe undeva.
DAR, problema este ca daca nu ar merge senzorul de pe volanta, nu ai avea scanteie, dar ar trebui sa vina benzina in rampa... oricum, verifica-l si pe ala.
Scris: Dum 24-Feb-2008 11:25
de leynad72
A innebunit lupul !!!!
Am iesit pregatit sa desfac totul pe la masina, dar am mai incercat odata o cheie dupa ce am apasat de 2 ori frana si apoi am stat cu piciorul pe ea, si a luat-o la sfert de cheie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Incurcate sunt caile Domnului...
Scris: Dum 24-Feb-2008 14:56
de robert-bx
inseamna ca ai alarama cu imibilizator
pe pedala de frana
Scris: Lun 25-Feb-2008 08:59
de nicum
leynad72 scrie:A innebunit lupul !!!!
Am iesit pregatit sa desfac totul pe la masina, dar am mai incercat odata o cheie dupa ce am apasat de 2 ori frana si apoi am stat cu piciorul pe ea, si a luat-o la sfert de cheie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Incurcate sunt caile Domnului...
Nu chiar... probabil ca ai niste contacte oxidate. E o problema generala la XM.