Pagina 1 din 1

Membru nou, proaspat posesor de ZX

Scris: Vin 26-Mar-2010 13:25
de lucisavu
Bine v-am gasit in primul rand, am ramas foarte placut surprins cand am vazut ca exista un club pentru posesori. Pot sa va spun ca de 2 zile sunt mandru posesor al unui ZX 1.4 advantage. Poate o sa va surprinda dar masina am primit-o cadou de la un prieten de familie care s-a stabilit in Spania.
Masina arata impecabil merge impecabil dar are cateva probleme. Totusi a fost tinuta in garaj nemiscata mai multe luni. 6 daca nu ma insel. Oricum in ultiumul an am mai fost scoasa la plimbare de 2, 3 ori pana sa o iau eu.

Problemele de care vorbeam.

    Motorasul de la ventilator nu vrea sa porneasca azi o sa apuc sa ma uit la el daca nu saptamana viitoare. Sper ca e doar vre-un contact si nu trebuie schimbat. Daca e cazul o sa intreb aici :)

    Iluminatul de la bord. L-am vazut o singura data aprins si de atunci nimic. Si atunci s-a aprins pe parcurs.

    Cablul de la vitezometru trebuie schimbat. Il am nou azi il pun.

    Indicatorul de benzina nu indica corect. Mai exact acum am sfert de rezervor acum se aprinde beculetul.

    Ceasul se vede foarte slab


Saptamana viitoare vreau sa ii schimb uleiul si filtrele.

O sa revin si cu poze. Pana acum pot spune ca imi place la nebunie masinuta.

Sper sa imi puteti da ceva sfaturi la problemele de mai sus

Scris: Vin 26-Mar-2010 14:45
de ViperDodo
in afara de cablul de kilometraj, totul e pe parte electrica! e posibil sa ai un contact imperfect pe undeva!
din cate stiu eu, in momentul in care pui pozitiile (ti se aprinde bordul) ceasul devine mai putin vizibil! efectul de dimming pentru noapte!
e posibil sa fie si o problema din sigurante! verificale pe toate!
ventilatorul aerotermei la fel, siguranta!

s-ar putea sa fie cumva o singura solutie pentru toate problemele astea!

bafta si bine ai venit!

Scris: Lun 29-Mar-2010 11:06
de lucisavu
ViperDodo scrie:in afara de cablul de kilometraj, totul e pe parte electrica! e posibil sa ai un contact imperfect pe undeva!
din cate stiu eu, in momentul in care pui pozitiile (ti se aprinde bordul) ceasul devine mai putin vizibil! efectul de dimming pentru noapte!
e posibil sa fie si o problema din sigurante! verificale pe toate!
ventilatorul aerotermei la fel, siguranta!

s-ar putea sa fie cumva o singura solutie pentru toate problemele astea!

bafta si bine ai venit!


Multumesc pentru raspuns si urare,

cablul la kilometraj nu am reusit sa il schimb, am inteles ca sub cutie are un suport care la mine e rupt, incerc sa il gasesc ca sa imi pot pune si kilometrajul in functiune. Sigurantele le-am verificat in mare si par intregi o sa le fac un control mai amanuntit.
Lumina din bord am rezlvat-o. Problema e (pentru ca inca persista) e la reglarea intensitatii lumnii. Mai exact functioneaza intr-un singur punct daca incerc sa fac lumina mai slaba sau mai puternica se stinge. E bine si asa nu sunt pretentios.

Acum sa ma ajute cineva cu un detaliu tehnic. Injectia e multi punct?

Sunt curios cam ce consum scoateti la un condus normal. Adica nici sportiv nici ca o baba :)

Scris: Lun 29-Mar-2010 12:08
de hippo
Salutare si bine ai venit!
Pentru reglarea intensitatii luminii: incearca sa ajungi la potentiometrul cu ajutorul caruia se regleaza intensitatea si aplica-i un spray contact. Daca problema nu se rezolva, nu ramane decat sa-l inlocuiesti.

Scris: Lun 29-Mar-2010 12:18
de hippo

Carte tehnica

Scris: Lun 29-Mar-2010 13:57
de lucisavu


Mersi mult,

am primit de la adi_wiz_kid manualul de reparatii in engleza, deci daca are cineva nevoie de el dati un PM.

Scris: Lun 29-Mar-2010 14:00
de lucisavu
Cum aflu daca injectia e multi-punct sau nu? E curiozitate personala.