Pagina 1 din 1

Piersere ulei

Scris: Vin 15-Aug-2008 23:18
de Emi12
http://www.postimage.org/image.php?v=aV2h5z89

Imi puteti spune cum as putea sa rezolv cu perderea de ulei pe la cele 2 capace din imagine fara sa dau chiuloasa jos?Este vre-o modalitate?Am pus un fel de pasta de silicon dar nu merge.

Multumesc

Scris: Sâm 16-Aug-2008 18:26
de marryuss
nu cred ca o sa reusesti sa le schimbi fara sa dai chiuloasa jos

Scris: Sâm 16-Aug-2008 19:56
de dj01fad
alea sunt dopuri de la circuitul de apa. ulei iti curge de la simering (ala negru de il scoate nenea cu surubelnita). verifica mai atent.

Scris: Dum 17-Aug-2008 16:41
de Emi12
Va multumesc pt raspuns.Am schimbat semeringul (cel vechi era inca bun, nu avea nici urma de ulei) pe la dopurile alea se vedea ulei nu de la semering. Dar daca zici ca-i circuitul de apa la dopurile alea..Mecanicul auto mi-a spus ca pe acolo curge ulei :cry:

Scris: Dum 17-Aug-2008 17:16
de dj01fad
mai, este posibil sa fie si dopuri de ulei, nu zic nu. daca chiar trebuie sa le schimbi, le poti scoate si fara sa desfaci chiuloasa.... eu am scos odata unul: am dat gaura in el, apoi am folosit un extractor special care se proptea in chiuloasa si tragea cu 4 craci din gaura.... deci se poate si fara sa demontezi motorul.

Scris: Dum 17-Aug-2008 17:38
de Emi12
...si unde gasesc altul? poate de la vre-o masina dezmembrata.De scos o scot dar de pus la loc tot prin presare ca nu e loc suficient sa folosesti un ciocan. Joia trecuta am fost sa fac vreificatrea technica si imi era frica ca vede pete de ulei, am sters bine.S f exigenti, se uita cu lanterna peste tot.Culmea dupa ce au terminat mi-au spus ca a trecut...De la un subiect trec la altul...inainte sa plec la verificare cu 2 ore am deschis capota si am observat in coltul din dreapta de sus pana jos antigel...oh no...curgea de la surubul de plastic din coltul dreapta sus.Am incercat sa-l deschid dar nu mergea, l-am deschis de 2 ori si se bloca (nu se deschide de tot).Am luat o garnitura de cauciuc care se foloseste la furtun de masina de spalat , am pus-o peste acel surub, strans tare, sters bine, si trecut testul ...Asa-i cu masinile astea vechi, repari una, cedeaza alta

Scris: Dum 17-Aug-2008 19:01
de dj01fad
dopul se pune decat nou, sau se fabrica altul la strung.... cu un diametru mai mare putin decat cel al gaurii, ca sa aibe cota de presare. am uitat sa precizez, eu am pus unul facut... tine si acum...

Scris: Vin 29-Aug-2008 23:19
de Emi12
...Dar ce are cel vechi, nu merge refolosit? Un mechanic mi-a spus ca se poate scoate si pune la loc cu silicon de high temp. sa etanseze bine, poate va merge. Oricum nu stiu daca il schimb, parca numai curge.Nu am o pierdere mare de ulei. La aproape 2000km de cand am schimbat uleiul am avut o pierdere de 2-300 grame de ulei.E firesc sa ai o pierdere de ulei la aproape 100 mii km rulati.