Pagina 1 din 2
					
				ax 1990 1.4 D probleme racire
				Scris: Dum 18-Iul-2010 20:26
				de dorofteius
				Dupa cum spune si titlul, am probleme cu racirea. Imi arunca apa afara ( creste presiunea).
Am presupus ca este granitura de chiulasa si am schimbat-o, si nici o bucurie.
Imi face presiune in motor asa de mare incat mi-a crapat un furtun. Am incercat toate variantele posibile de amorsare a instalatiei, si stiu de furtunul de aerisire. Aer nu ia pe nicaieri, spun eu, pt ca am verificat tot ce este furtun.
Daca mai are cineva vre-o idee ce poate avea, va rog ajutor.
			 
			
					
				
				Scris: Dum 18-Iul-2010 20:34
				de dj01fad
				posibil defect la chiuloasa... ai studiat-o bine inainte sa o remontezi?
			 
			
					
				
				Scris: Dum 18-Iul-2010 20:38
				de dorofteius
				Da, s-a verificat pe masa plana, si este dreapta, si am uitat sa spun, am spalat radiatorul sa nu fie infundat, si am incercat si cu termostatul scos.
Si nu ar trebui sa am apa in ulei, ulei in apa sau sa imi iasa gaze prin radiator daca ar fi de la chiuloasa?
			 
			
					
				
				Scris: Dum 18-Iul-2010 20:51
				de dj01fad
				gaze... nu neaparat, dar macar ar trebui sa bolboroseasca; fa asa: umplii vazul pana in buza, si pornesti motorul. chiar daca scoate apa afara, sa fie plin ochi vasul, si te uti daca da bule; daca da bule, atunci e la chiuloasa ceva; 
pompa de apa in ce stare este?
si.... cam in cat timp dupa ce o pornesti, fiind rece, da apa afara? si cam pe la ce temperatura?
			 
			
					
				
				Scris: Dum 18-Iul-2010 20:59
				de dorofteius
				Dupa 3 secunde o scuipa. Si bolboroseste urat de tot iar pe aerisitor imi scoate abur daca este pornit. Pompa este buna, am dat-o jos si nu are nimc.
Ma gandesc sa rectific chiuloasa, chiar daca parea dreapta. . .
			 
			
					
				
				Scris: Dum 18-Iul-2010 21:17
				de khan
				posibil bloc spart, problema asta era si la AX la acelasi tip de motor. iar povestea cu chiulasa e simpla: o dai jos dupa ce a fiert -> o planezi, altfel nu poti conta pe ea
			 
			
					
				
				Scris: Dum 18-Iul-2010 21:44
				de dorofteius
				Maine o dau jos si o duc la rectificat,  revin cu rezultate.
Nu sunt sigur ca merita masina atata lucru, dar sunt mai curios asa din fire, si nu o sa ma  las pana nu o vad mergand cu motorul asta.
In ultima instanta, mai am un motor pt ea dar vreau sa il vad pe asta mergand din pura curiozitate, si pt ca nu stau in loc de masina asta.
			 
			
					
				
				Scris: Lun 19-Iul-2010 10:25
				de dj01fad
				khan scrie:posibil bloc spart, problema asta era si la AX la acelasi tip de motor
pai despre AX e vorba aici...
eu am avut o problema similara la cx; sufla rau detot pe la antecamera, adica printre ea si chiuloasa, plus ca se macinase rau materialul la cilindrul respectiv, si nu s-a mai putut repara, asa ca am pus alta. 
intrebare: cand ai demontat motorul, nu cumva ai gasit un piston mult mai curat decat celelalte?
 
			 
			
					
				
				Scris: Mie 21-Iul-2010 10:40
				de khan
				am avut imprersia ca e Saxo, nu's de ce. blocul e sigur
			 
			
					
				
				Scris: Vin 23-Iul-2010 16:22
				de viper94
				la fel am patit si eu,trebuie sa fie chiulasa perfect plana,si garnitura noua(cu cea veche nu mai etanseaza),plus suruburi noi si stranse cu cheia dinamometrica.in afara de asta am luat o garnitura (chiulasa) cu gaurile pt apa f. mici ,si am distrus chiulasa(s a incins f. rau)dar am rezolvat acum dupa un an.succes.
			 
			
					
				
				Scris: Vin 30-Iul-2010 15:13
				de dorofteius
				Am rectificat chiulasa, garnitura noua, si la fel . . .
Suspectez bloc motor fisurat.
Deja ma doare capul  

 
			 
			
					
				
				Scris: Sâm 21-Aug-2010 14:58
				de viper94
				daca nu ati reusit,va las nr. meu,sa va explic la telefon,0751334233
			 
			
					
				
				Scris: Joi 26-Aug-2010 18:59
				de dorofteius
				Problema e cat se poate de simpla. Cand s-au strans suruburile la chiuloasa, nu le-am strans eu. Si acum imi spune omul care le-a strans ca unul scapa. O sa incer cu o corectie de filet, sau alt surub mai lung.
99% este de acolo problema.
			 
			
					
				
				Scris: Dum 29-Aug-2010 13:42
				de khan
				aia e grav, dar tot nu ar trebui sa scape asa
			 
			
					
				
				Scris: Dum 29-Aug-2010 19:21
				de dorofteius
				Am desfacut-o, i-am facut prezon si i-am majorat gaura de la 10 mm la 12 mm in blocul motor.
Astept sa vina luni alta garnitura. Chiulasa este rectificata, deci nu ar mai avea voie sa faca pe nebuna.
Am o intrebare.
Cine ce stie despre vasul de expansiune din radiator? Posibil ca din cauza asta sa fi plecat tot necazul.