Pagina 1 din 1

Frane fata semi blocate

Scris: Lun 09-Mai-2011 12:12
de ANDREI_JOY
Am si eu o problema ce ma macina de ceva vreme la AX-ul meu diesel, probleme legate de frana fata, ramane putin blocata cand merg cu ea mai mult, dar cand este rece nu ramane blocata, adica daca o pornesc si merg 10-20 minute prin oras si tot pun frane merge lin dupa ce iau piciorul de pe pedala de frana.Masina cand este rece lucreaza la o turatie mai crescuta, iar cand se incalzeste ii scade turatia si ramane constanta, s-ar putea sa fie din cauza turatie sa nu mai faca presiune pompa de vacum in servo frana, sau care ar putea fi cauza.

Daca ma poate ajuta cineva cu lamuriri a-si fi recunoscator.

Scris: Lun 09-Mai-2011 18:36
de majestiqe
din cate stiu eu cand sa dus pompa de vacuum se intareste pedala , in nici un caz nu ramane blocata , verifica etrierii , mie imi ramanea un etrier pe spate blocat cand era rece , iar cand se incalzea isi dadea drumu , am descoperit ca era din cauza franei de mana ( masina este un pug 405 )

Scris: Mar 10-Mai-2011 14:12
de ANDREI_JOY
Mie imi ramane putin infranata doar fata, pe spate fiind totul nou, cilindri, saboti, cabluri frana de mana merge lin, se invart rotile usor.Dar pe fata am schimbat garniturile la pistonase pe ambele parti, si garniturile la ghiduri(cele pe care lucreaza etrierele) pistonasul de la etrier se impinge usor, cand apas pedala de frana revine la loc cand este luat piciorul de pe frana.Lichidul de frana este schimbat recent, si inainte de a schimba lichidul si toate pe spate tot asa mergea dupa un anumit timp, infranata fata.Infranare se simte doar la plecarile de la semafoare si cand pui frana si dai drumul la pedala nu are o oprire lina, sau daca este intr-o rampa lina nu o ia inapoi.
Mai astept raspunsuri.Multumesc anticipat.

Scris: Lun 30-Mai-2011 14:45
de ANDREI_JOY
Am rezolvat cu franele, o conducta era pusa gresit, mi-am dat seama dupa ce m-am documentat in manual.Si am uns si glisierele de la etrieri cu o pasta speciala pentru frane.

Scris: Mar 07-Iun-2011 11:10
de nicum
Spune cum se cheama pasta aia speciala pt frine.

Scris: Mar 07-Iun-2011 14:26
de sandor mihai
nicum scrie:Spune cum se cheama pasta aia speciala pt frine.

probabil vaselina siliconica.

Scris: Mar 07-Iun-2011 15:22
de nicum
Nu cred ca rezista vaselina siliconica. Mai dgraba suspectez ceva vaselina de inalta temperatura cu adaos de cupru. Dar mai bine sa-l lasam pe JOY sa desluseasca misterul.

Scris: Mar 07-Iun-2011 15:48
de ANDREI_JOY
Este o pasta care rezista intre -30 si +1100 de grade, adica asa scrie pe tub care are vreo 200ml, dar din pacate nu i-am retinut denumire.O sa-i fac o poza cat de curand si o voi posta.


Si problema cu frana tot nu i-am dat de cap, tot merge infranata un pic de tot, dar nu ca pana sa-i ung glisierele, adica mai putin.Cineva imi zicea ca trebuie sa-i fac ceva reglaj la pompa de frana, o fi avand legatura cu tija aceea de la pompa de servo frana care am vazut ca ar avea niste piulite in capat, sa fie vreun reglaj de facut, sau poate sa fie o problema din pompa de servo frana sau cea de vacum?Cine poate sa-mi spuna daca s-a intalnit cu asa ceva il astept sa ma lumineze.

Scris: Mar 07-Iun-2011 15:59
de cristi_s
In mod cert trebuie sa ai un joc intre tija pedalei si pompa de frana. Daca mai tii minte la Oltcit, jocul ala se regla din contactul de frana. :P Sigur ai ceva similar si aici. Verifica daca ai joc la pedala. Apasa cu mana pe ea si o sa simti daca merge putin in gol sau nu. :roll: Sau cred ca mai e posibil sa nu iti apese tija de la servo fix pe mijlocul pistonasului din pompa. Daca nu isi fac cursa de revenire completa pistonasele din pompa, nu se descarca complet presiunea din instalatier, prin supape. :roll:

Scris: Mar 07-Iun-2011 21:33
de ANDREI_JOY