Pagina 1 din 1
Motor incins,pornire grea.
Scris: Joi 08-Iun-2006 06:18
de fisherman
Salut!
In ultima vreme Ax-ul meu face nazuri: dupa cativa km incepe si se incinge puternic incat arunca apa afara prin supapa de refulare a presiunii.Am incercat divrse metode de a-l raci: am scos termostatul, am pus termocupla in scurt si am mers cu aerul cald pornit-nici o diferenta-. In plus porneste foarte greu la rece.
Nu mananca ulei, nu scoate fum decat daca se incinge puternic-desi nu-l las-.
Am aerisit toata instalatia, am curatat radiatorul - nimic nu ajuta
Sper ca ma puteti ajuta.Merci anticipat.
Scris: Joi 08-Iun-2006 12:52
de khan
cred ca ai garnitura de chiulasa arsa si face presiune in circuitul de racire si da apa afara. lasa-o sa mearga pe loc dupa ce pornesti si vezi daca nu face bolboci in radiator. daca face, mai mult ca sigur e garnitura intepata undeva si intra gaze de compresie in circuit. daca ai facut vreo modificare la circuitul de racire si nu ai urmat o schema logica, poate avea acelasi rezultat. si eu am pus gresit niste furtune si aerisiri la un ax cu motorul de 1,1 benzina si facea cam la fel, mi-a luat o vreme sa imi dau seama de unde i se trage
Scris: Joi 08-Iun-2006 22:22
de fisherman
Salut!
Daca merge in gol nu creste nivelul apei mai ales daca pornesc aeroterma si raceste apa.Modificari nu am facut dar am schimbat un furtun si cred ca nu l-am strans bine-nu mai strange colierul, desi apa nu curge pe acolo-;am citit pe alte forumuri ca si daca nu curge apa pe acolo pompa poate trage aer in instalatie,mai ales ca este colierul de la furtunul ce pleaca de la radiator catre pompa de apa.O sa incerc si o sa va spun rezutatul.
La garnitura de chiuloasa m-am gandit si eu prima data dar nu da semne specifice ca ar fi arsa;o sa o schimb totusi cu prima ocazie.
Scris: Joi 08-Iun-2006 22:44
de khan
poate furtunul ce l-ai pus e infundat, si atunci nu trece volumul de apa necesar pentru a face racirea, asta daca a inceput sa faca asa imediat dupa schimbare. sau poate e gituit undeva...
Scris: Vin 09-Iun-2006 02:16
de dj01fad
daca ai umblat la furtun si dupa aceea a facut probleme, repara colierul si aeriseste neaparat (urgent) instalatia cum trebuie ca ai aer in pompa si de aia se incinge, inainte sa strici garnitura.
Scris: Joi 17-Aug-2006 22:09
de fisherman
A fost garnitura de chiuloasa.
Si am mers 20.000 de km fara sa stiu de ce e asa de de puturoasa........
Acum e altceva :P
Ms de sfaturi.