intaziere la franare

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

farcas
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Vin 14-Iul-2006 16:01
Localitate: arad

intaziere la franare

Mesajde farcas » Joi 07-Feb-2008 22:25

face o chestie ciudata xm-ul meu..si anume: cand apas frana, pt o secunda abia se simte ca e apasat ca apoi sa prinda normal......si invers cand las frana rotile mai raman blocate putin dupa care isi dau drumul ..de la ce poate fi asta ?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 08-Feb-2008 01:53

probabil ca instalatia hidraulica a ramas fara lhm, si a prins aer pe circuitul de franare, iar in cazul asta ii trebuie o aerisire la toate rotile. aerisirea se face simplu: cineva tine frana calcata, iar altcineva da drumul la aerisitor pana iese numai lhm. sa nu ii faci pedale ca la alte masini!!! 95% asta e problema, deci incearca prima data asa inainte sa te iei dupa vreunul sa demontezi masina fara rost... si inca ceva: sa ai nivelul corect la vasul de lhm, ca vei pati iarasi la fel.

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Vin 08-Feb-2008 22:42

fasaie dozatorul la apasarea pedalei?
daca lasi masina in panta merge usor,nu simti ca merge franata?

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

int

Mesajde sandor mihai » Vin 08-Feb-2008 23:21

problema e din cauza ca in sistem nu e lhm,ci un ulei mult mai gros.ginditi putin inainte de a da sfaturi pt, ca asta e o chestie clasica nu dati cu presupusul..si cum acum e frig uleiul e gros apare delay-ul respectiv.pune lhm+aerisire corecta.atentie daca are abs si hidractive aerisirea comporta niste pasi in plus.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 09-Feb-2008 00:34

nu mi-am dat cu presupusul, asta am patit eu la a mea, si era exact in felul in care am descris... normal ar fi fost sa aibe lhm in instalatie, nu ceva mai gros... poate asta e presupunerea la care te referi? :roll:

farcas
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Vin 14-Iul-2006 16:01
Localitate: arad

Re: int

Mesajde farcas » Sâm 09-Feb-2008 02:15

sandor mihai scrie:problema e din cauza ca in sistem nu e lhm,ci un ulei mult mai gros.ginditi putin inainte de a da sfaturi pt, ca asta e o chestie clasica nu dati cu presupusul..si cum acum e frig uleiul e gros apare delay-ul respectiv.pune lhm+aerisire corecta.atentie daca are abs si hidractive aerisirea comporta niste pasi in plus.




ai dreptate.......am ceva scurgeri la repartitor si din cauza asta pun ulei hidraulic pana nu rezolv cu scurgerea respectiva....da, am abs si e si hidractive

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 09-Feb-2008 08:21

mda.. dar stii ca acel ulei mai gros iti poate distruge instalatia (mai ales garniturile)? mai bine scoate tot uleiul respectiv din instalatie si nu mai umbla cu masina respectiva pana rezolvi pierderile de lichid.

Inca ceva: informatii de genul "am un lichid gros si ciudat in loc de LHM" sau ulei hidraulic romanesc e bine sa specifici in momentul in care pui intrebarea, ca sa nu se gandeasca cei de pe forum la tot felul de variante (ei sigur vor sa te ajute) care sunt fix zero daca tu nu ne spui in fapt cum sta treaba.
"If in doubt, flat out!"

fiorentino_87
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Joi 25-Oct-2007 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde fiorentino_87 » Sâm 09-Feb-2008 15:09

offtopic: am umblat si eu si am schimbat placutele la un c5 varianta 2..si cand am schimbat placuta pe partea stanga fata am dat drumu si la pistonasu de aerisire.Am observat o chestie ,ca franeaza cam cum franeaza xm-ul domnului farcas.Acuma eu am facut o aerisire cu pedale repetate pe partea aceea si am completat cu un lichid de frana luat de pe M.Eminescu de la magazinul de piese Citroen.avea pe el scris DOT 4.E bine,ma refer si lichidu si cum am facut eu cu franele?Multumesc anticipat


Înapoi la “Mecanica - XM”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo