Pagina 1 din 3
Scris: Mie 29-Sep-2010 18:26
de dj01fad
probabil intinzatorul de la galet este vinovat. l-ai verificat? nu cumva "topaie" galetul in mers?
Scris: Mie 29-Sep-2010 19:17
de dj01fad
piesa numarul 10 din figura poate fi vinovata, dar nu garantez, poate sa fie chiar si alternatorul, asa am patit la un pug 206

... ziceam galet la rola aia mobila.
Scris: Vin 01-Oct-2010 06:03
de CROCOLINO
verifica rulmentu la clima ca asa am patit si io si era rulmentu de la clima am schimbat si nu mai face
Scris: Vin 01-Oct-2010 09:52
de dj01fad
da, asta e o posibilitate foarte mare. daca cuplezi AC, cum se comporta?
Scris: Vin 01-Oct-2010 21:48
de dj01fad
da, stiu ca dispare, am testat si eu asta. la masina pe care am reparat-o eu, pana la urma era din alternator... la tine poate sa fie fulia de la AC, nu zic nu. fi atent... incearca cu o curea cu cativa mm mai scurta, poate ii trece asa

Scris: Joi 07-Oct-2010 20:48
de CROCOLINO
am gasit io la 70 ron si la 120ron sa caut ca aveam cutia pe undeva cu dimensiunea
Scris: Dum 10-Oct-2010 01:06
de dj01fad
ia verifica fulia.... sa nu se fi rupt si sa fi inceput deja sa patineze. vezi ca daca sare de acolo e jale mare.
Scris: Lun 11-Oct-2010 00:06
de dj01fad
eu zic ca sunt toate la fel, doar pretul e diferit
te-ai uitat la ea? sa nu o inlocuiesti geaba.
si da, la cea de la arbore ma refeream
Scris: Lun 11-Oct-2010 18:43
de CROCOLINO
sal am gasit dimensiunile la rulmentu de la clima 35*55*20 de la Koyo 120ron
Scris: Lun 11-Oct-2010 22:28
de CROCOLINO
io am facut reparatia la servisu la care lucrez, cchimbat fara sa dau compresoru de freon jos sa mai incarc instalatia cu freon

Scris: Mie 13-Oct-2010 15:05
de khan
eu cred ca fulia asta patina, cauciucul din interior se desprinde de pe una din suprafete si aluneca
Scris: Vin 15-Oct-2010 16:03
de dj01fad
eu nu prea as pune asa... mai bine cauta unul de 20...
Scris: Vin 15-Oct-2010 17:15
de dj01fad
pai... exista posibilitatea sa nu se centreze chiar perfect...
Scris: Sâm 20-Noi-2010 10:40
de daneugen
salut.dupa cum am citit arcu ala "piesa 10" tie dusa .da fapt arcu inauntru are un telescop iar piesa asta rezista cam 100mi kmmodel de curea este6PK1863 Gates asta am eu montat lungimea este de 1863 mm verifica daca cumperi alta marca.iar arcu asta trebuie sa fie strins
dezechilibru
Scris: Sâm 20-Noi-2010 14:36
de xxla20
Atunci cand piesele sunt depasite, respectiv fulia si acel amortizor de trepidatii care e si intinzator totodata(piesa cu numarul 10) apare un dezechilibru la curea, in mod normal atat fulia cat si acel amortizor ar trebui sa absoarba toate trepidatiile/vibratiile curelei, insa cu timpul se uzeaza si nu mai fac fata, isi modifica si constantele de elasticitate si sunt mai permisive, ceea ce duce intr-un final la "deraierea" curelei care in cel mai nefericit caz, poate sa ajunga la distributie si-ti face un cadou de-ti vine sa renunti la masina! am patit pe propria piele treaba asta de doua ori(motiv pt care am si scos xm-ul din circulatie), totul era exact asa cum ai descris tu aici, scartaieli, curelele parca nu mai potriveau nicicum, ba erau prea lungi, ba mai scurte si mai intinse, dupa care am schimbat fulia cu una second si iata rezultatul: distributie moarta! eu te sfatuiesc sa cumperi o fulie si un amortizor/intinzator care sa aiba exact aceleasi caracteristici cu cele originale, pt ca la fulii se cam gasesc tot felul de alternative. Preventiv ar fi bine sa verifici pana atunci in fiecare zi ce-i sub capota, in astfel de cazuri curelele pot incepe sa se sfasie, pana cand se fac bucatele si sa ajunga pe unde n-ai vrea... Si mai verifica odata cu un stetoscop de pe undeva poate ai si vreo rola problema sau vreun rulment spart.