Pagina 1 din 1

intaziere la franare

Scris: Joi 07-Feb-2008 22:25
de farcas
face o chestie ciudata xm-ul meu..si anume: cand apas frana, pt o secunda abia se simte ca e apasat ca apoi sa prinda normal......si invers cand las frana rotile mai raman blocate putin dupa care isi dau drumul ..de la ce poate fi asta ?

Scris: Vin 08-Feb-2008 01:53
de dj01fad
probabil ca instalatia hidraulica a ramas fara lhm, si a prins aer pe circuitul de franare, iar in cazul asta ii trebuie o aerisire la toate rotile. aerisirea se face simplu: cineva tine frana calcata, iar altcineva da drumul la aerisitor pana iese numai lhm. sa nu ii faci pedale ca la alte masini!!! 95% asta e problema, deci incearca prima data asa inainte sa te iei dupa vreunul sa demontezi masina fara rost... si inca ceva: sa ai nivelul corect la vasul de lhm, ca vei pati iarasi la fel.

Scris: Vin 08-Feb-2008 22:42
de robert-bx
fasaie dozatorul la apasarea pedalei?
daca lasi masina in panta merge usor,nu simti ca merge franata?

int

Scris: Vin 08-Feb-2008 23:21
de sandor mihai
problema e din cauza ca in sistem nu e lhm,ci un ulei mult mai gros.ginditi putin inainte de a da sfaturi pt, ca asta e o chestie clasica nu dati cu presupusul..si cum acum e frig uleiul e gros apare delay-ul respectiv.pune lhm+aerisire corecta.atentie daca are abs si hidractive aerisirea comporta niste pasi in plus.

Scris: Sâm 09-Feb-2008 00:34
de dj01fad
nu mi-am dat cu presupusul, asta am patit eu la a mea, si era exact in felul in care am descris... normal ar fi fost sa aibe lhm in instalatie, nu ceva mai gros... poate asta e presupunerea la care te referi? :roll:

Re: int

Scris: Sâm 09-Feb-2008 02:15
de farcas
sandor mihai scrie:problema e din cauza ca in sistem nu e lhm,ci un ulei mult mai gros.ginditi putin inainte de a da sfaturi pt, ca asta e o chestie clasica nu dati cu presupusul..si cum acum e frig uleiul e gros apare delay-ul respectiv.pune lhm+aerisire corecta.atentie daca are abs si hidractive aerisirea comporta niste pasi in plus.




ai dreptate.......am ceva scurgeri la repartitor si din cauza asta pun ulei hidraulic pana nu rezolv cu scurgerea respectiva....da, am abs si e si hidractive

Scris: Sâm 09-Feb-2008 08:21
de mbc
mda.. dar stii ca acel ulei mai gros iti poate distruge instalatia (mai ales garniturile)? mai bine scoate tot uleiul respectiv din instalatie si nu mai umbla cu masina respectiva pana rezolvi pierderile de lichid.

Inca ceva: informatii de genul "am un lichid gros si ciudat in loc de LHM" sau ulei hidraulic romanesc e bine sa specifici in momentul in care pui intrebarea, ca sa nu se gandeasca cei de pe forum la tot felul de variante (ei sigur vor sa te ajute) care sunt fix zero daca tu nu ne spui in fapt cum sta treaba.

Scris: Sâm 09-Feb-2008 15:09
de fiorentino_87
offtopic: am umblat si eu si am schimbat placutele la un c5 varianta 2..si cand am schimbat placuta pe partea stanga fata am dat drumu si la pistonasu de aerisire.Am observat o chestie ,ca franeaza cam cum franeaza xm-ul domnului farcas.Acuma eu am facut o aerisire cu pedale repetate pe partea aceea si am completat cu un lichid de frana luat de pe M.Eminescu de la magazinul de piese Citroen.avea pe el scris DOT 4.E bine,ma refer si lichidu si cum am facut eu cu franele?Multumesc anticipat