Pagina 1 din 1
Aerisire frane XM
Scris: Mar 25-Mar-2008 16:58
de leynad72
Am o intarziere (1-2 sec.) intre momentul in care apas pedala si momentul in care franeaza masina si ma gandesc ca s-ar putea sa am aer in instalatie (asta in cel mai fericit caz).
Masina are hydractive si abs si am inteles ca e o modalitate mai aparte in care se face aerisirea la frane, asa ca...pls, imi poate explica cineva cum sa fac ?
Sa nu uit, e vorba de XM 2.0i automatic din 91.
Scris: Mar 25-Mar-2008 18:02
de robert-bx
ce ulei ai in instalatia hidraulica?
Scris: Mar 25-Mar-2008 21:28
de leynad72
LHM, nu incape discutie...
Am schimbat vreo 2 conducte, pompa, disjunctorul, distribuitorul pt servo si ma gandesc ca poate a luat aer instalatia pt ca inainte nu facea figura asta, desi in instalatie era o mocirla neagra, nu stiu exact ce era pt ca asa am luat-o. Prima impresie dupa ce i-am schimbat lichidul e ca mergea mai bine hidraulica cu chestia aia neagra decat cu LHM, pt ca acum in afara de frane si directia imi merge greu, culmea ! Ma rog, macar sa incerc, sa elimin o posibilitate. Dar nu stiu cum sa fac sa nu stric ceva.
Scris: Mar 25-Mar-2008 22:19
de cbx
poate a avut ulei amestecat cu motorina , toate garniturile de cauciuc s-au deteriorat ....asa se intampla , incearca o curatire a instalatiei hidraulice
Scris: Mar 25-Mar-2008 23:19
de mariusbv
parca gasisem pe undeva pe aici o informatie conform careia directia se mai poate ajusta din distribuitorul de servo...
Scris: Mie 26-Mar-2008 10:06
de nicum
leynad72 scrie:LHM, nu incape discutie...
Am schimbat vreo 2 conducte, pompa, disjunctorul, distribuitorul pt servo si ma gandesc ca poate a luat aer instalatia pt ca inainte nu facea figura asta, desi in instalatie era o mocirla neagra, nu stiu exact ce era pt ca asa am luat-o. Prima impresie dupa ce i-am schimbat lichidul e ca mergea mai bine hidraulica cu chestia aia neagra decat cu LHM, pt ca acum in afara de frane si directia imi merge greu, culmea ! Ma rog, macar sa incerc, sa elimin o posibilitate. Dar nu stiu cum sa fac sa nu stric ceva.
Pai cred ca e cam obligatoriu o cura de Hydraurincage. Cine stie ce zeama a avut masina inainte... Ca sa elimini din dubiu ABS-ul, scoti siguranta de la ABS. In momentul asta valvele de la modulul ABS ar trebui sa fie deschise la maxim si ar trebui sa ai un bec portocaliu "ABS" aprins pe bord. Nu cred ca e o procedura diferita de aerisire la ABS fata de o masina fara.
@mariusbv: din distribuitorul de servo se poate regla asistarea directiei, mai exact cita presiune se duce in servo.
Scris: Mie 26-Mar-2008 17:23
de leynad72
@nicum
Interesanta chestia cu reglatul presiunii pentru servo.
Dar cum si de unde se face reglajul asta ?
Ca nu vad niciun reglaj pe distribuitorul de servo.
Scris: Mie 26-Mar-2008 17:49
de nicum
Chestia cu reglatul e valabila doar pt BX. Dar cum XM-ul si BX-ul au destule in comun pe la hidraulica, nu e exclus sa se poata si la tine.
Nu stiu sa iti spun exact de unde se face reglajul, pentru ca eu am directie mecanica.
Scris: Mie 26-Mar-2008 21:59
de mbc
cata presiune sa se duca in servo, respectiv cat de usor sau greu sa se invarta volanul?
Scris: Mie 26-Mar-2008 23:04
de WLD
Scris: Joi 27-Mar-2008 07:00
de mariusbv
nicum, si eu tot la presiunea din servo ma refeream....
Scris: Vin 06-Aug-2010 20:55
de daneugen
pai mie asa mai spus mecanicu sa ridic masina la maxim(servis) si se apasa pe frina de mai multe ori
ca e corect sau nu nu stiu eu asa am facut