am cumparat un xm 3,0l si sint citeva probleme. rog pe cineva care cunoaste sa ma indrume:
1. suspensie:
a) se lasa spatele f.f.f repede (2 min).
b) parca este cam barca: face balans longitudinal. la viteze mari se intareste suspensia?
c) la frinare prelungita parca se lasa de spate: parca o simt cum se ridica de spate cind iau piciorul de pe frina. dozatorul fisie cind calc frina.
2. pompa tacane (nu cirie: am avut un BX 1.9D si la ala ciriia). cum este normal?
3. pompa tacane cam des : 5-7 sec. este ok? (la BX 20 sec).
4. directie:
a) servodirectia nu este moale imediat ce pornesc motorul, iar dupa ce se inmoaie parca dupa 1 rotatie a volanului merge cam greu si trebuie sa misc volanul mai incet.
b) volanul revine foarte repede dupa ce brachez rotile: aproape ca imi da peste miini, iar revenirea nu se face ferm (balanseaza volanul in jurul pozitiei de mers drept; il tin cu miina).
c) am joc mare la volan cind motorul este oprit; cind pornesc motorul jocul liber dispare sau se diminueaza considerabil, dar tot naspa mi se pare directia (nu este ferma si precisa).
tin sa precizez ca dimineata masina se ridica destul de repede: 10-20 sec.
XM cu probleme
Moderator: Echipa Tehnica
- ddanielescu
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Dum 29-Oct-2006 14:52
- Localitate: constanta
XM cu probleme
Ultima oară modificat Dum 22-Apr-2007 23:08 de către ddanielescu, modificat 1 dată în total.
Dozatorul de frana e aproape terminat! Din acest motiv se lasa spatele asa repede. Pompa hidraulica la XM face un zgomot prelungit cand e in sarcina ,deci nu tacane. 5-6 secunde e f. putin ,trebuie sa existe o pauza de minim 30 secunde. Se pierde presiune in instalatie.
In ce priveste directia ,XM-ul V6 are DIRAVI care banuiesc ca e uzat si din acest motiv ai aceste probleme. Volanul trebuie sa revina lin in pozitia neutra! Jocul cand motorul e oprit este normal.
In ce priveste directia ,XM-ul V6 are DIRAVI care banuiesc ca e uzat si din acest motiv ai aceste probleme. Volanul trebuie sa revina lin in pozitia neutra! Jocul cand motorul e oprit este normal.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
tg
Cred ca ai si vreo 2 sfere descarcate,mai ales cea centrala.Posibil si pompa de ulei hidraulic sau modulul pt servodirectie sunt uzate.Am avut si eu problemele astea...si altii...Pt. siguranta ta du-o la un specialist in hidraulica pe care il gasesti in rubrica de pe forum.O sa te coste ceva,dar merita...si o sa-ti placa si masina mai mult dupa aia... 

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11814
Cel mai nou membru alexseen