Cat de repede trebuie sa se lase xm-ul jos?
Moderator: Echipa Tehnica
sal baieti
Am si eu un Xm si am aceasi problema ca si Teo.Doar ca ls mine masina se lasa in 10 min !!!! Din cate am priceput eu membrana scoate uleiul din sfere drept urmare masina se scufunda. Probabil asta se intamlpla si at cand merge motorul deoarece pompa la mine mai mult merge decat sta ca sa tina masina sus cumva! Intrebarea mea este ce piesa impiedica uleiul sa iasa mai incet din sfere - odata ca masina sa nu se lasa asa repede- in al doilea rand sa-mi mearga si mine pompa normal- o data de 35-60 de scunde ?? Ce ar trebui sa schimb ?? Vreo idee ???
nimic nu impiedica uleiul sa intre sau sa iasa din sfere si nici nu ar trebui sa se intimple asta pentru ca altfel masina ar merge ca o caruta. la tine din cauza uzurilor din instalatie se intimpla toate fenomenele. oricum, primul lucru pe care ar trebui sa il incerci e sa incarci sferele si mai ales sfera centrala si sa vezi dupa aceea ce se intimpla. fa asta si mai vorbim dupa
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
sfera centrala am incaracat-o ieri, si intr-adevar masina nu se scufunda asa repede si chiar si pompa mergea cat de cat normal . Problema e dupa ce am incarcat sfera centrala masina s-a facut mai tzapana, si azi deja se lasa tot asa de repede si pompa iar se chinuie intruna !...sa incerc sa incarca si celelate sfere ? dar masina mergea foarte lin - asta nu inseamna ca sferele au presiune optima ? (asa am inteles ca masina devine "caruta" dc sfere se descarca de tot sau e prea incarata ) ...incep sa nu pricep tata povestea !!!
daca ai suspensia hydractive ai de verificat 6 sfere, inafara de cea centrala. fa macar cite o punte pe rind, daca nu le poti face pe amindoua deodata. mai e posibil sa fie ceva si cu disjunctorul, dar e mai simplu sa faci sferele inainte si dupa aceea sa vezi ce se intimpla.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
pai daca pe punti fata/spate mai ai cite o sfera la mijloc inseamna ca e hydractive. si alea se descarca si trebuiesc incarcate. deci cu totul ar trebui sa fie 7, adica una centrala si inca 6 = 4 la roti + 2 pe punti. se mai poate intimpla sa fie o problema si de la servodirectie si sa piarda si pe acolo presiune (distribuitorul de la caseta sau de linga disjunctor) . e greu de spus de la distanta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
X
Toate XM-urile au hidractive,fie ca au 5,6 sau 7 sfere!Incepand din 1993(parca) ai hidractive 2.Incarca-ti intai toate sferele si apoi vezi daca s-a rezolvat.Eu am schimbat disjunctorul,pompa de ulei hidraulic,pompa de frana si distribuitorul acela pt servodirectie,pentru ca aveam probleme cu timpul de reactie al masinii la ridicare-coborare,servodirectie,etc...Am incercat sa schimb mai intai disjunctorul-fara rezultat,apoi distribuitorul de servodirectie-fara rezultat,asa ca m-am enervat si am schimbat toate cele de mai sus si acum merge foarte bine!
Nota:
Pompa de ulei hidraulic+distribuitor servofrana+disjuncotor-conjunctor+sfere centrala+ manopera==10.000.000 lei(vechi);
-Pompa de frana(2 mil.)+ manoperta ==2.500.000.
Cam asta e.
Nota:
Pompa de ulei hidraulic+distribuitor servofrana+disjuncotor-conjunctor+sfere centrala+ manopera==10.000.000 lei(vechi);
-Pompa de frana(2 mil.)+ manoperta ==2.500.000.
Cam asta e.
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
k
Probleme de servodirectie inseamna ca,cateodata,in curbe,servo nu mai functiona(deci volanul era "tare")si normal ca tii volanul mai cu forta,si se intampla sa-si revina neasteptat,si tinand volanul mai cu forta,riscai sa iesi de pe drum sau sa intri pe contrasens(cred ca intalegi ce vreau sa zic).Sau se mai intampla cand viram pe loc si servo nu mergea(de cele mai multe ori)si tragi de volan f. f. greu.Oricum,ma chinuia tare directia!Acum nu mai am nici o problema.Si in plus,masina se ridica f. repede acum.
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
r
Aaaaa,era sa uit!Sa nu crezi ca piesele acelea de mai sus erau noi!!!Toate sunt second!Noi te ajung cam asa:pompa de ulei hidraulic-200 euro,disjunctorul 250 euro,pompa de frana-220 euro,distribuitorul servodirectie 170 euro---am vrut eu sa le iau noi,dar...Oricum,vreo 7-800 euro!Eu zic ca nu merita.Cu banii astia iti mai iei o masina din afara si ramai si cu motor +caroserie.
@lazi
sunt 2 moduri simple de a verifica daca XM-ul tau este hidractiv, fara sa te bagi sub masina si sa cauti sferele suplimentare: grosimea conductei care intra in cilindrii fata (daca e de 10 mm, atunci e hidractiv) si prezenta unui buton pe consola centrala, in zona schimbatorului de viteze, de unde se comuta modurile sport-confort.
sunt 2 moduri simple de a verifica daca XM-ul tau este hidractiv, fara sa te bagi sub masina si sa cauti sferele suplimentare: grosimea conductei care intra in cilindrii fata (daca e de 10 mm, atunci e hidractiv) si prezenta unui buton pe consola centrala, in zona schimbatorului de viteze, de unde se comuta modurile sport-confort.
se pare ca si la mine sint probleme ci servodirectia nu chiar ca la tine , doar cateodata mi-sa intamplat sa am volanul mai tzeapan dar cand am turat putin motorul si-a revenit.
ok am buton de comutare pt sport sau normal > asta nu inseamna neaparat ca am 6 sau 7 sfere. am gasit dor 5.
Daca imi puteti explica cum s-ar rezolva treba asta cu lasatu' jos dc se incarc sferele de pe puntea spate ? totusi cred ca pompa de frana si disjunctor de la servo sau de la sfera principala poate sa fie de vina. Ii cam greu ca aci in arada nu prea sunt mesteri care sa fie specializate pe hidraulica citroen.
ok am buton de comutare pt sport sau normal > asta nu inseamna neaparat ca am 6 sau 7 sfere. am gasit dor 5.
Daca imi puteti explica cum s-ar rezolva treba asta cu lasatu' jos dc se incarc sferele de pe puntea spate ? totusi cred ca pompa de frana si disjunctor de la servo sau de la sfera principala poate sa fie de vina. Ii cam greu ca aci in arada nu prea sunt mesteri care sa fie specializate pe hidraulica citroen.
daca ai acel buton, inseamna ca masina are mai mult de 5 sfere. poate te ajuta poza la descoperirea amplasarii sferelor. a 8-a sfera este la roata din dreapta-spate.
[img][img]http://img391.imageshack.us/img391/4194/xmpozitiesfere4ee.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img391.imageshack.us/img391/4194/xmpozitiesfere4ee.jpg[/img][/img]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO