Fisiie Disjunctorul
Moderator: Echipa Tehnica
Alt fenomen ce l-am vazut a fost ca la semafor cind tineam masina din frina aveam senzatia ca se slabea putin peala fiind apasata dupa care imediat parca se intarea putin. Frinele prind bine nu mi-au dat motive de ingrijorare si sper si pe viitor sa nu-mi faca probleme.
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
In rest azi i-am dat 170 Km/ora frinele-s bune L-am facut pe unul cu Loganul care cred ca nu mai avea pedala sau singe in el. Sta bine la stabilitate ,se aseaza bine la drum ,I-am schimbat si distributia si sper sa mai am carnet dupa fapta de azi.Aveam detectorul de radar pornit si nu a sesizat nici un radar
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
fasaitul ala se traduce prin faptul ca pierde pe undeva presiune; de exemplu, daca lasi un robinet de apa dinala mai vechi deschis doar putin, fasaie.... problema e ca nu se inchide perfect un circuit, si de aceea fasaie. cand tragi putin de volan, tot debitul de ulei care circula prin capul hidraulic de la caseta este blocat, si de aceea nu mai fasaie; iarasi, daca o accelerezi putin, ai sa vezi ca va tacani iar apoi cateva secunde nu mai fasaie, dar doar pana scade iar presiune si trebuie sa reincarce. in mai putine cuvinte, distribuitorul de servo nu inchide bine un circuit, iar pompa nu mai creaza debitul necesar cat sa descarce disjunctorul. nu se poate strica pompa din cauza asta, dar este enervanta treaba, si din cauza asta nici nu se salta repede....
problema cealalta cu franele... automat, daca presiunea in instalatie fluctueaza, o sa simti ciudatenii in pedala; in momentul in care distribuitorul fasaie, nu ai presiunea corecta in instalatie, si logic, nici in frane. cand creste presiunea simti cum iti arunca pedala inapoi. totusi, simptomul asta poate fi dat si de un dozator de frana uzat. daca fasaie cand tii piciorul pe el, este clar ca este uzat. mai poti sa iti dai seama si dupa timpul in care se scufunda masina de spate.
scuze, poate am scris cam alambcat, dar sunt destul de obosit si aproape vad dublu
problema cealalta cu franele... automat, daca presiunea in instalatie fluctueaza, o sa simti ciudatenii in pedala; in momentul in care distribuitorul fasaie, nu ai presiunea corecta in instalatie, si logic, nici in frane. cand creste presiunea simti cum iti arunca pedala inapoi. totusi, simptomul asta poate fi dat si de un dozator de frana uzat. daca fasaie cand tii piciorul pe el, este clar ca este uzat. mai poti sa iti dai seama si dupa timpul in care se scufunda masina de spate.
scuze, poate am scris cam alambcat, dar sunt destul de obosit si aproape vad dublu
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]
Din cite imi aduc aminte era un surub in repartitor care trebuia desfacut parca pentru a putea schimba o sita din acelea mici .Am schimbat-o si pe aceea ca era sparta iar surubul l-am strins dar cred ca la maxim pentru ca nu am stiut ca poate e de reglaj.
e-mail :dumitrustreinu@yahoo.comTelefon:0745539504;0788083174
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187751
Total subiecte 18612
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdnanS2024