Pagina 1 din 2

Fisiie Disjunctorul

Scris: Lun 04-Mai-2009 15:53
de DumitruSB
Fisiie undeva in fata in zona Disjunctorului si a Repartitorului de debit.Si numai atunci cind este ridicata masina pe orice nivel de ridicare.Daca intorci foarte putin de volan 2-3Grade si il tii asa nu mai fisiie .Cind volanul este liber iara Fisiie. Mentionez ca repartitoul l-am reparat (am cumparat Kit-ul de reparatie repartitor si am schimbat inclusiv sitele din repartitor dupa indicatiile lui Lucian DJ 01 FAD si mi-a iesit reparatia) pentru ca pierdea lichid pe acolo.

Scris: Lun 04-Mai-2009 16:00
de DumitruSB
Este o conducta care merge din partea de jos a repartitorului prima de la dreapta spre stinga cum privesti repartitorul de sus care duce la Disjunctor care daca o apesi putin nu mai fisiie de loc .Ce sa fie oare?

Scris: Lun 04-Mai-2009 17:53
de nicum
Si nu pierde LHM pe undeva? Ma gindesc ca daca misti conducta o aduci intr-o pozitie unde etanseaza corect.

Scris: Lun 04-Mai-2009 19:21
de DumitruSB
Am vazut ca se si umezea acea conducta ,dar nu sa pice sau sa curga.Nu stiu care-i treaba cu volanul de ce cind sucesti putin de el se opreste din fisiit

Scris: Lun 04-Mai-2009 19:37
de khan
ai o pierdere mare de presiune pe undeva. inainte de reparatie nu fisiia?

Scris: Lun 04-Mai-2009 19:47
de DumitruSB
Citeodata fisiia citeodata nu adica fisiia o data la 15-20 secunde dar atunci pierdeam lichid pe la repartitor si pe la conduca de la sfera stinga fata (cea groasa) si dupa aceea am reparat repartitorul si inlocuit conducta stinga fata cu una second-hand buna care nu curge (50 Ron) dar tot veche.

Scris: Lun 04-Mai-2009 19:54
de khan
poate ai pus ceva invers in repartitor, de ex daca inversezi arcurile poate da fenomenul asta, sau daca ai umblat la surubul de reglaj si i-ai dat presiune prea mare. incearca sa iti aduci aminte daca ai respectat intru totul ordinea de montaj si daca ai umblat la surubul de reglaj

Scris: Lun 04-Mai-2009 19:55
de DumitruSB
Problema e ca am completat cu LHM instalatia dar la bula aceea de nivel nu a ajuns lichidul intre semn deoarece cind am lasat-o jos total imi curgea lichidul pe deasupra vasului prin capacul acela cu furtunas si mai bine nu i-am mai bagat decit sa-l scoata afara pe sus.Cu masina lasata jos nivelul lichidului in vasul LHM este cam cu 2 cm sub acel capac si se vad putin si sitele din vasul LHM

Scris: Lun 04-Mai-2009 20:01
de DumitruSB
Dar e problema daca Fisiie? De ce daca misc de conducta nu mai face adica daca o tin apasata cu mina?De pierdut lichid nu am vazut sa piarda de pe o zi pe alta si nici daca o las oprita pe nivelul de mers normal nu se lasa de pe o zi pe alta.

Scris: Lun 04-Mai-2009 20:05
de khan
asta nu prea inteleg cum e posibil, dar inclin sa cred ca e vorba de o problema interna, ceva montat gresit, poate conducta atinge ceva inauntru. uite de aia timplaria trebuie sa o faca timplarul si sticlaria, sticlarul si nu invers

Scris: Lun 04-Mai-2009 20:07
de abarth_mcm
e ceva ciudat pt ca ar fi trebuit sa curga pe la acea conducta(daca tu zici ca de acolo e problema)..sau macar sa se umezeasca(dar in final ar fi curs cu siguranta).
Banuiesc ca simeringul de la conducta e in stare buna..nu?Ai prins conducta perfect perpendicular? trebuie neaparat perpendiculara prinsa.(adica cat mai dreapta sa fie pusa..capatul conductei sa intre perpendicular..nu de alta..dar o poti pune si stramba si nu e chiar ok)
Totusi..dubios ce zici tu sa fasaie din cauza conductei si mai ales sa nu curga..

Scris: Lun 04-Mai-2009 20:11
de DumitruSB
Dar nivelul de LHM e bun?

Scris: Lun 04-Mai-2009 20:15
de abarth_mcm
DumitruSB scrie:Problema e ca am completat cu LHM instalatia dar la bula aceea de nivel nu a ajuns lichidul intre semn deoarece cind am lasat-o jos total imi curgea lichidul pe deasupra vasului prin capacul acela cu furtunas si mai bine nu i-am mai bagat decit sa-l scoata afara pe sus.Cu masina lasata jos nivelul lichidului in vasul LHM este cam cu 2 cm sub acel capac si se vad putin si sitele din vasul LHM


Nivelul trebuie sa fie intre cele doua semne cu masina ridicata la maxim.Asa scrie la carte.

sau..din comoditate cu masina pe normal, nivelul sa fie exact la maxim(nici mai mult nici mai putin)(acea ciuperca). Iar daca o ridici la maxim ai sa vezi ca o sa ajunga intre cele doua linii..ceea ce e ok.Asa merge la BX sa stii...
Oricum tu mai bine fa cum scrie la carte...semnul sa fie intre cele doua linii cu masina la maxim.

Scris: Lun 04-Mai-2009 20:18
de DumitruSB
Se poate sa nu curga pe la conducta deoarece i-am schimbat O-ringul care venea acolo cu unul nou din Kit-ul de reparatie dar nu am tinut cont ca si conducta sa fi perfect perpendiculara ca am lucrat sub masina si m-am bucurat dupa ce a intrat la loc si s-a strins pina la maxim

Scris: Lun 04-Mai-2009 20:21
de abarth_mcm
DumitruSB scrie:Se poate sa nu curga pe la conducta deoarece i-am schimbat O-ringul care venea acolo cu unul nou din Kit-ul de reparatie dar nu am tinut cont ca si conducta sa fi perfect perpendiculara ca am lucrat sub masina si m-am bucurat dupa ce a intrat la loc si s-a strins pina la maxim


Stiu ca e f f greu de pus o conducta...dar..pune-o tu perpendiculara si ai sa vezi ca uneori o poti pune cu mana. :wink: Asat e smecheria sa o poti monta usor. Altfel te si chinui sa o pui si se poate sa iti si umezeasca sau sa iti distruga simeringul.