Pagina 1 din 1

Scris: Mar 07-Sep-2010 22:25
de dj01fad
in primul rand sfera acumulator descarcata/sparta.
lasatul de spate poate sa fie de la urmatoarele: telescop spate, supapa antisink, regulatorul hydractive (daca are), si... ar mai putea sa fie.

Scris: Joi 25-Noi-2010 06:05
de daneugen
poate sa fie si lhm-mul murdar sau vechi uzat .in mod normal la 60mi km trebuie schimbat.sau mai poate fi si o alta cheistie in rezevorul de lhm sint 2 filtre care pot fi murdare si trece greu uleiu prin ele spalale in benzina sau diluant

Scris: Joi 25-Noi-2010 07:32
de sandor mihai
dj01fad scrie:in primul rand sfera acumulator descarcata/sparta.
lasatul de spate poate sa fie de la urmatoarele: telescop spate, supapa antisink, regulatorul hydractive (daca are), si... ar mai putea sa fie.

supapa antisink chiar e buna in cazul asta.la fel telescoapele spate pe care le izoleaza de restul instalatiei si de aia ramine masina sus pina la pornirea motorului.la pornire,supapa se deschide si pune in legatura suspensia spate cu vana de securitate-conjunctor unde presiunea e foarte mica si din aceasta cauza citeva secunde lichidul merge invers dinspre spate spre fata,moment in care se si lasa.cind presiunea din conj.-vana incepe sa creasca,spatele se ridica.
in primul rind sfera centrala e vinovata.nici vana de securitate n-ar trebui sa lase uleiul sa circule spre conjunctor.

Scris: Joi 25-Noi-2010 11:14
de daneugen
bine spui ce spui dar cam tot asa face si atunci cind uleiul e murdar pentru ca pompa tare greu poate circula uleiul mai ales daca uleiul e rece daci mai consistent

volan intarit

Scris: Vin 26-Noi-2010 11:34
de xxla20
daca se intareste volanul la viraje principala cauza ar fi ca pompa nu debiteaza suficient ulei, dar cum xm-urile sunt foarte sofisticate, pot fi destule alte cauze.

Scris: Dum 13-Mar-2011 23:55
de khan
pai ce ai schimbat/reparat?

Scris: Lun 14-Mar-2011 01:59
de bebe944
corect , asteptam solutia sa fie topicul cu folos si pentru altii.