Pagina 1 din 1
PIERDERE DE LHM
Scris: Dum 12-Feb-2006 16:15
de mak
salutare,am intrat si eu decurand in acest club...am un xm si cu o prolema....pierde ulei LHM .nu pierde in mers ci doar cand sta mai mult de 8 ore pe loc...ESTE O PROBLEMA GRAVA?
Scris: Dum 12-Feb-2006 16:39
de MARIAN
Mmmm....acum depinde de unde curge. Poti fi mai explicit?Normal ar fi sa nu ai nici un fel de scurgere.
Scris: Dum 12-Feb-2006 18:36
de paga
Poate ca se intampla sa curga si in mers dar nu poti observa decat cand stationeaza. Cam cat completezi?
SCURGERE DE ULEI LHM
Scris: Lun 13-Feb-2006 22:50
de mak
nu stiu daca curge si in mers nu cred pt ca imi dadea calculatorul o eroare sau sonda care indica nivelul de LHM este corect. atata stiu, ca i-mi curge cand sta pe loc mai mult timp......de ex. dimineata cand o pornesc la cateva secunde se aprinde indicatorul stop si ma duc direct la sonda....sonda arata ca este sub nivel. completez cam 100grame in fiecare dimineata...cred ca imi pierde pe la niste coliere la furtunele de la buteli... nu stiu sigur ca nu imi pot da seama pt ca este tot imprastiat.....ma c-am descurajeaza chestia asta dar nu vreau sa cred ca este o problema grava ca masina este impecabila am testato si merge din toate punctele de vedere,,,m-am dus cu ea la 205km/h,,,motorul este original, nu are nicio reparatie si merge stas..................
Scris: Lun 13-Feb-2006 23:16
de paga
Grav nu poate fi, trebuie sa fie vreun retur. Ar trebui sa faci curat in zona pe care o suspectezi si apoi sa urmaresti locul pe unde curge. Pentru ca altfel e destul de costisitor, 1L la 10 zile!
SCURGERE LHM
Scris: Lun 13-Feb-2006 23:42
de mak
HMMM ...ASA E 1L LA 10 ZILE ,,mult nu ar fi litru cam 230 mii lei ...mai am un xm neimatriculat pentru piese si cred ca am sa schimb toate furtunele de retur cu tot cu vasul de lichid, dar mai intai sa ma interesez daca se gasesc aceste furtune noi....deci problema grava nu este....
pierdere lhm
Scris: Mie 14-Iun-2006 11:17
de vandergraf
Uita-te la furtunelul de retur(e unul subtire) ca e mufat destul de firav si ai toate sansele sa fi iesit si fiind f. jos nu-l vezi din prima.
Scris: Mie 14-Iun-2006 12:59
de jgr1001
@mak: Scurgerea de ulei poate fi pe la o jonctiune de sub rezervorul de LHM, in care vin 4 sau 5 furtune de retur (nu mai stiu sigur) .Am reparat un XM V6 acum vreo 3 ani si acolo era problema
Intradevar furtunele sunt mufate destul de slab. Daca te pricepi cat de cat la mecanica poti sa rezolvi singur problema. Cred ca furtunele noi sunt destul de scumpe, dar daca-ti da mana...
Daca vrei sa schimbi furtunele cu cele de pe masina de piese, ai grija cand le scoti de pe stuturi, caci stuturile crapa f usor. Te sfatuiesc sa faci operatia asta la cald. Adica dupa ce ai mers cu masina, LHM-ul este cald si inmoaie furtunele. Binenteles, lasa masina jos inainte sa te apuci sa desfaci
scurgere de LHM
Scris: Vin 16-Iun-2006 18:36
de mak
ok. merci pt sfat ,si cred ca aveti dreptate, cineva i-mi spunea ca e un semering si ca pe acolo curge........eu lucrez in domeniul lubrifiantilor auto(ulei) si am gasit un aditiv contra pierderilor de ulei .....dar din motor ,nu stiam sigur ca va da rezultate si cu uleiul hidraulic(LHM)si sa stiti ca a mers nu am mai completat de vreo doua luni , dar parca tot umed e rezervorul de LHM ,,,,ultima faza e sa schimb furtunele....
Scris: Vin 16-Iun-2006 20:09
de khan
nu cred ca e cea mai stralucita rezolvare, daca undeva e o gaura, cred ca e mai normal sa fie astupata, decit ametita cu o zeama care nu stii daca nu cumva strica alte subansamble ale circuitului
Scris: Vin 16-Iun-2006 22:42
de Lucian T
Mmmmm...
am gasit un aditiv contra pierderilor de ulei
Da-ne te rog mai multe amanunte. Pentru cei cu motoare batraioare care zemuiesc prin diverse locuri ar fi o solutie buna pana la o eventuala reparatie. Pentru LHM sunt de acord cu khan... trebuie rezolvata "gaura" altfel cine stie ce patesc furtunasele si tevustile si multe alte chestii sensibile ale hidraulicii!