Pagina 1 din 3

Curatat hidraulica?

Scris: Mar 20-Iun-2006 18:56
de vandergraf
Am luat bebelusul din semnatura(sunt mort dupa xm) acum vre-o 2 luni si ceva dupa mari chinuri.Adica m-am chinuit pe langa bani sa gasesc de vanzare un xm fulloption.In fine , alta e problema. Masina nu a fost f. prost intretinuta, ca ar fi insemnat totusi o intretinere, nu a fost deloc intretinuta si m-am hotarat sa-i fac o revizie mecanica capitala.Acum intrebarea este
trebuie sa bag niste hidraulic nu stiu cum, d'alea de curatat instalatia despre care am citit tot p'acilea, sau e suficient sa-i goleasca (intr-un atelier exclusiv citroen) instalatia? Mentionez ca nu ma zgarcesc ca oricum i-am luat toate filtrele, curelele si sferele(7 bucati ca e var.hidractiva) noi noute , basca ulei total si lhm cat isi doreste.
Si inca o problema: rog mult de tot , daca stie cineva un meserias/atelier de reconditionat tapiterii auto din piele , raman indatorat.

Scris: Mar 20-Iun-2006 21:45
de nicum
Iti trebuie hydraurincage si daca incearca cineva sa te prosteasca ca iti curata el hidraulica, intreaba-l cum curata conductele. Cind se vor aduna 4 doritori se va comanda.

curatat hidraulica

Scris: Mie 21-Iun-2006 06:30
de Dan Popa
Nu trebuie sa golesti instalatia decat daca in instalatie gasesti altceva decat LHM. Gasesti in "Linkuri/adrese utile" adrese de mecanici care se pricep sa-ti umble la instalatie si sa ti-o regleze. Despre tapiterie nu stiu ce sa spun. Pielea se coase cu masini speciale si nu cred ca exista vreun atelier de tapiterie auto care se pricepe la piele. Cred ca ar trebui sa te adresezi unui atelier de cusut confectii din piele.

Scris: Mie 21-Iun-2006 07:14
de vandergraf
Am zis ca o duc la un atelier specializat citroen la care mecanicul chiar e bun si recunoscut ca specilist in citroen. Deci pana la urma sa iau si hydraulincage d'ala? Stiu sigur ca fostul propietar, o rusine pt. tot neamul soferesc nu numai pt. citroen :x , a bagat hidraulic rosu in instalatie si d'aia ma gandesc ca poate trebuie si curatata.

Scris: Mie 21-Iun-2006 07:23
de retro
Daca gasesti, ar fi bine sa folosesti mai intai hydraurincage (hydraflush).
@Dan Popa Si lhm-ul se uzeaza. Adica trebuie facut un schimb cam la 3 ani sau 60.000 km.

Scris: Mie 21-Iun-2006 09:36
de nicum
@vandergraf: de urgenta da afara zeama aia. Fostul proprietar a folosit ulei de servodirectie din cite povestesti tu acolo.
Cumpara vreo 5l de LHM (Lucian tocmai a dat o comanda, asa ca o sa-l iei la un pret mai mic) si pune LHM-ul. Cind va veni si comanda de hydraurincage, dai afara LHM si il pastrezi si pui hydraurincage cu care rulezi vreo 2-3000 de km (nu mai mult de 5000). Apoi dai afara hydraurincage si pui LHM.

Scris: Mie 21-Iun-2006 10:16
de khan
pai, de ce sa puna ulei curat peste ce are acolo si abia dupa aia sa curete cu hidraurincage? mai bine il mai lasa asa o vreme pina isi ia hidraurincage si abia dupa aia pune si uleiul curat, mai ales ca, daca inteleg bine, mai are de schimbat si alte chestii la hidraulica (sferele...) care ar fi bine sa le schimbe dupa ce scoate hidraurincage si pina sa puna lhm-ul nou

Scris: Mie 21-Iun-2006 12:29
de vandergraf
Cine este lucian? El (adica fostul) a pus ulei rosu mai demult ca mi-a zis. In timp uleiul s-a mai dus ca numai eu am completat cu vre-o 3 l de lhm ca curgea pe la retur si prin alte cateva miliarde de legaturi/garnituri.+ ca s-a mai completat si intr-un service cat am facut niste reparatii cand l-am luat Returul l-am rezolvat, urmeaza restul in service. Acum se vede totul verde , deci m gandesc sa bag acum d'ala de spalat, dar de unde il iau? Are la magazinul de pe eminescu? O sa intreb ca tot de acolo am comandat majoritatea pieselor, mai putin kiturile de reparatii servo, telescoape, frana.

Scris: Mie 21-Iun-2006 13:45
de nicum
Hydraurincage vei lua numai prin club. Noi am fost primii in RO care am adus asa ceva, pentru ca nici macar service-ul Citroen nu il cerea. Ca sa nu mai spun ca foarte multi nici macar nu stiu ce e aia.

Scris: Mie 21-Iun-2006 14:27
de Dan Popa
retro, mai invata omul. Te rog sa-mi explici si mie cum iti dai seama ca s-a uzat LHM -ul?

Scris: Mie 21-Iun-2006 19:19
de retro
Am facut precizarea ca lhm-ul se uzeaza pentru a nu se intelege ca daca in instalatie exista asa ceva, acesta este vesnic. Un lichid vechi isi schimba culoarea, de la verde fluorescent cand este nou, la maroniu-galbui cand e uzat. http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... sc&start=0
Neschimbare lui la timp duce la uzuri premature ale componentelor hidraulicii.

Scris: Mie 21-Iun-2006 21:49
de Lucian T
Ca veni vorba..., facem o comanda de hydraurincage? Cel putin un doritor vad ca este. O sa intreb la importator care este cantitatea minima si termenul de livrare.

Scris: Mie 21-Iun-2006 22:13
de vandergraf
Deci: multumesc si apreciez tot ajutorul, dar nu mai vreau hydraulincage ca am vb cu mec si a zis ca imi goleste instalatia si nu e nevoie de asa ceva. Treaba e ca ma cam deranjeaza sa merg 2000-2500 km cu ceva ciudat prin sferle mele noi si apoi sa-i pun "dulcele" lhm pe care si-l doreste. Altceva as vrea sa va intreb,ca vad ca aveti ceva experienta, azi cand am venit de la servici , la un semafor la care am stat mai mult decat are un om rabdare, am vazut ca a inceput sa se ridice botul, nu ca ar fi prima oara, insa se ridica in trepte, ceeace chiar ma sperie. N-am apucat sa vb cu mecanicul ca abia vineri ii duc masina. Lichid are destul, deci care credeti ca ar fi cauza. Nu mi s-a mai intamplat pana acum si d'aia ma cam sperie. Pompa , zic eu, e buna ca o ridica f. repede, dar...

Scris: Mie 21-Iun-2006 22:29
de WLD
vandergraf scrie:Deci: multumesc si apreciez tot ajutorul, dar nu mai vreau hydraulincage ca am vb cu mec si a zis ca imi goleste instalatia si nu e nevoie de asa ceva. Treaba e ca ma cam deranjeaza sa merg 2000-2500 km cu ceva ciudat prin sferle mele noi si apoi sa-i pun "dulcele" lhm pe care si-l doreste.


Spune te rog la ce mecanic te-ai dus. Dupa mine, un mecanic care nu stie de ce trebuie folosit Hydraurincage, nu e un mecanic bun :idea:

Altceva as vrea sa va intreb,ca vad ca aveti ceva experienta, azi cand am venit de la servici , la un semafor la care am stat mai mult decat are un om rabdare, am vazut ca a inceput sa se ridice botul, nu ca ar fi prima oara, insa se ridica in trepte, ceeace chiar ma sperie. N-am apucat sa vb cu mecanicul ca abia vineri ii duc masina. Lichid are destul, deci care credeti ca ar fi cauza. Nu mi s-a mai intamplat pana acum si d'aia ma cam sperie. Pompa , zic eu, e buna ca o ridica f. repede, dar...


Ai o combinatie de probleme: corector inaltime murdar sau uzat + cilindrii fata uzati.
Nu vreau sa te sperii, dar lichidul hidraulic folosit de fostul proprietar s-ar putea sa fi facut ravagii prin instalatie. Am vazut nenumarate cazuri :(

Scris: Mie 21-Iun-2006 23:27
de nicum
Si eu insist sa ne spui despre ce mecanic e vorba, ca sa stim sa ne ferim de el :!: