Pagina 1 din 2

cam da

Scris: Dum 21-Ian-2007 11:44
de sandor mihai
ideea e ca n-am mai vazut xm ca asta. are deasupra sferei centrale o chestie nici nu stiu cum sa-i zic cu o gramada de fire de furtunuri cu apa parca e ozn. mai are pe puntea fata undeva linga corector o chestie ca o cutie de conserve care e legata de ciudatenia din fata.ma tot intreb ce rol au.vad citroene zilnic de vreo 10 ani da n-am mai vazut asa ceva.
motorul e de 2.1 da cu 8 nu cu 12 supape.n-are clima ,abs,calculator,nimic.
cu planetara , da am cam incercat tot.am gasit nr de dinti da capul e la honda prelude. imi vine luni , sa vad daca merge.

Scris: Dum 21-Ian-2007 18:26
de khan
cine stie prin ce o fi trecut saracul...

?

Scris: Dum 21-Ian-2007 18:36
de sandor mihai
mai degraba din ce tara o veni nu prin ce a trcut, ca tot ce are pe acolo pare original

khan,am o vorba cu tine...

Scris: Dum 21-Ian-2007 18:40
de sandor mihai
repari cumva bx-uri ? sau "sef de atelier" e asa..

Scris: Dum 21-Ian-2007 18:49
de khan
il repar pe al meu citeodata :lol: . sef de atelier e de la altceva

?

Scris: Dum 21-Ian-2007 21:58
de sandor mihai
nu sti unde as putea gasi tevile de suspensie? da cantitate mai mare si normal nu de l a reprezentante.eu am avut vreo 3 km. colac de 3.5 da s-au terminat, le puneam olandeze si le faceam unflatura la capat.deci daca stii ceva anunta-ma.mersi

Scris: Lun 22-Ian-2007 11:23
de nicum
@sandor mihai: poate pui niste poze, sa vedem si noi despre ce e vorba.

Scris: Lun 22-Ian-2007 23:28
de khan
conducte de oltcit care inca se gasesc in multe locuri. se pot inadi cu un niplu cu filete interioare, mai ales daca ai si piesa care umfla capetele. si pe deasupra sint si mai rezistente decit cele originale (cele care nu sint trase in plastic), compozitia e mai buna si nu ruginesc. vezi ca ai un PM @sandor

!

Scris: Mar 23-Ian-2007 19:03
de sandor mihai
conductele de oltcit ar fi o solutie daca le-as pune la masina mea, da asa pierd o gramada de timp cu adaugarea lor (cel putin o masina pe sapt).oricum am ceva promisiunu de teava la colac.
o sa fac poze la chestia aia numa sa am ceva timp(de ex. azi am dat jos o pompa de inj. la un xm de 2 ori ca pompagiul a omis sa puna ceva la loc) si i le trimit lui "nicum " sa le afiseze ca sincer eu nu stiu cum.e drept ca nici n-am incercat.
ce e chestia asta PM@sandor... ?
poate pentru voi e ceva foarte natural da eu acum aud prima data de ea.
pe cine intereseaza, am facut o chestie sa nu se mai lase spatele la bx-uri.la al meu e de 3 ani merge, si e simplu.alimentezi pompa de frina din vana de securitate printr-un teu si teava care vine din k de pe puntea spate anulezi.asa, cit o fi pompa de uzata, goleste numai sfera centrala,spatele ramine sus daca corectoru si telescoapele is bune(si de obicei is)
pe curind.

Scris: Mar 23-Ian-2007 19:11
de sorin.
pe cine intereseaza, am facut o chestie sa nu se mai lase spatele la bx-uri.la al meu e de 3 ani merge, si e simplu.alimentezi pompa de frina din vana de securitate printr-un teu si teava care vine din k de pe puntea spate anulezi.asa, cit o fi pompa de uzata, goleste numai sfera centrala,spatele ramine sus daca corectoru si telescoapele is bune(si de obicei is)

Da, dar o sa se blocheze rotile din spate cand franezi, si in caz de avarie nu se mai foloseste rezerva de presiune din sferele de la puntea spate.

Scris: Mar 23-Ian-2007 19:28
de retro
@sandor mihai. Periculoasa modificarea facuta de tine, din motivele pe care le-a zis sorin. Eu nu as recomanda cuiva sa faca asa ceva. Tu ai facut si la masinile altora? E de preferat sa se lase spatele decat sa se anuleze rolul dozator-compensatorului.

Re: !

Scris: Mar 23-Ian-2007 20:35
de khan
sandor mihai scrie:ce e chestia asta PM@sandor... ?

ai un PM, adica un private message, acolo linga butonul de iesire, sus in dr, mai e unul pe care scrie "nu aveti mesaje noi" sau, in cazul in care ai mesaje, "aveti 1 mesaj". sau 2 :lol: semnul de @ se foloseste cind te adresezi unui user (@sandor), mai ales in cazul in care nick-ul e un cuvint comun, pentru a fi scos in evidenta din text

asa e

Scris: Mie 24-Ian-2007 08:39
de sandor mihai
am facut la vreo 2 , 3 dar , asa cum ziceti trebuie sa-ti cunosti bine masina.mie-mi convine modificarea ca nu mai astept cind pornesc.risc exista , e adevarat dar el scade mult daca simti cum merge masina ta.eu de ex .simt in pedala de acceleratie cind cupleaza si decupleaza conjunctoru ,e o vibratie fina.cind nu mai auzi zgomotul,in cazul unei pierderi de ulei devii atent.plus ca teoretic trebuie sa se aprinda si becurile rosii.mie chiar mi s-a intimplat sa-mi curga tot uleiul si masina a ramas sus citeva ore,era haios.
oricum, pina o sa avem bani de pompe noi(7 milioane) ne gindim la tot felul de chestii.
multi m-au rugat sa le fac asta dar la 99% am refuzat,am facut modificarea doar la 2,3 cum spuneam ,la care riscul era aproape zero.

Scris: Mie 24-Ian-2007 09:52
de nicum
@sandor mihai: prefer sa stea BX-ul intr-o rina si sa nu mi se blocheze rotile pe spate, decit sa stea sus, dar sa risc sa blochez rotile spate intr-o frinare de urgenta.

Scris: Mie 24-Ian-2007 18:03
de MARIAN
Conducte la metru gasesti la cx-basis