Lipsa frana XM...
Moderator: Echipa Tehnica
Lipsa frana XM...
Salut,
Sunt nou pe acest forumsi as dori lamuriri despre urmatorul fenomen.
Sunt din Lugoj si in drum spre Moldova am constatat ca nu mai am frane!
Masina la pornire se ridica greu, sau numai dupa ce umlam la levierul de comanda al suspensiei.
Lichid este la nivel si ce trebuie (LHM+), nu am scurgeri deloc.
Am masina de 4 ani si acum imi face probleme...
Astept sugestii. Eu banuiesc ca ar fi o problema de pompa sau sfera centrala?
Multumesc anticipat pentru ajutor.
Sunt nou pe acest forumsi as dori lamuriri despre urmatorul fenomen.
Sunt din Lugoj si in drum spre Moldova am constatat ca nu mai am frane!
Masina la pornire se ridica greu, sau numai dupa ce umlam la levierul de comanda al suspensiei.
Lichid este la nivel si ce trebuie (LHM+), nu am scurgeri deloc.
Am masina de 4 ani si acum imi face probleme...
Astept sugestii. Eu banuiesc ca ar fi o problema de pompa sau sfera centrala?
Multumesc anticipat pentru ajutor.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
este foarte posibil sa fie pompa hidraulica. banuiesc ca ai pompa cu doua iesiri; am patit ceva similar la o xantie, cum o acceleram putin nu mai facea mai deloc presiune si se aprindeau si becurile. plus ca, daca ai pompa cu 2 iesiri, este anormal sa se ridice foarte greu.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
Da franele au mai fost aierisite in urma cu trei ani, dar acum recent am schimbat toate placutele de frana si sunt aierisite caci a trebuit sa imping pistonasele de frana.
Da pompa este cu doua iesiri, si dupa ce am vorbit cu Eugen posibil sa fie pompa fisurata pe unde trage lichid ca ar fi o problema cu capacul pompei.
Da pompa este cu doua iesiri, si dupa ce am vorbit cu Eugen posibil sa fie pompa fisurata pe unde trage lichid ca ar fi o problema cu capacul pompei.
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
salut , sigur nu a fost aerisit blocul hidraulic ABS , refaci aerisirea franelor si incluzi in procedura si blocul hidraulic ABS si ca sa verifici daca trage aer fals . te uiti in vasul cu LHM sa vezi daca pe retur vine LHM cu bule de aer....
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
xm
s-ar putea sa nu ai suficienta presiune hidraulica si sa nu-ti indice asta.la relanti masina coboara? tacane la relanti,chiar si foarte des? daca tacane nu prea are cum sa nu aiba frina chiar si neaerisita.banuiesc ca e o treaba simpla,trebuie doar sa identifici problema.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
Ca sa ajungi la blocul hidraulic ABS trebuie sa scoti roata stanga fata , aparatoare de noroi de la roata stanga fata , vezi pe blocul hidraulic ai 2 suruburi cu imbus de 5 , le slabesti si apesi frana ( motorul pornit )dupa ce vezi ca iese lichid curat ... fara bule de aer , le strangi si aerisesti etrierii , incepi cu cel mai indepartat de dosatorul de frana si termini cu cel mai apropiat . asta e TOT . succes
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7665
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
chiar daca are aer pe toata instalatia de franare, in momentul in care face presiune, tot franeaza. cu 4-5 secunde in intarziere, dar tot franeaza. verifica ce presiune furnizeaza pompa hidraulica in primul rand, pentru ca se si salta foarte greu.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187668
Total subiecte 18616
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11703
Cel mai nou membru Vertu