Pagina 1 din 1
Suspensia coboara la stop
Scris: Mar 26-Iul-2005 18:29
de teognost
Salut tuturor
Acum 1 luna mi-am cumparat un Citroen XM 2.0i ,An 90.Eu locuiesc acum in Praga asa ca l-am luat de aici,pretul a fost f rezonabil-1200 Euro.Masina pare a fi in stare f buna,voi vedea insa ce surprize imi rezerva viitorul :-)
Problema e ca pana acum habar nu aveam despre masinile Citroen,chiar ma intrebam cum pot sa circule cu spatele lasat asa in jos (vedeam masinile doar parcate).
Acum incep sa mai invat si eu cate ceva.O prima nelamurire-cand stau la stop cu masina-dupa aprox 1 minut se lasa in jos iar cand plec de la stop-se ridica iar in sus.Este normal acest comportament?
A 2-a chestiune ar fi consumul-mi se pare ca e cam de 15 litri in oras,nu am calculat exact inca,peste cateva zile o sa stiu exact cum sta treaba.
As fi curios cam cat ar tb sa fie consumul urban si extraurban pt acest tip de masina.
Mersi anticipat pt raspunsuri
Scris: Mie 27-Iul-2005 08:31
de Arial
Salut, in primul rand, bun venit in club; in legatura cu problemele tale, cea pe parte hidraulica ar putea fi din cauza unei pierderi de presiune pe instalatie, sau din cauza pompei de frina.A doua problema s-ar putea sa fie din cauza injectoarelor care sunt putin infundate datorita calitatii benzinei de la noi. Din punct de vedere al consumului e greu de spus care sunt limitele normale, acestea putind fi influentate de mai multi factori: calitatea benzinei, uzura motorului si nu in ultimul rand stilul de condus. Teoretic o masina cu un motor de 2.0l ar trebui sa consume undeva la 11,5 - 12 litri in oras si 7,5 - 8 litri in afara lui.
Oricum, citeste in continuare raspunsurile care iti vor fi date de catre cei care cunosc mai multe decit mine si intreaba orice daca ai vreo problema......
Scris: Mie 27-Iul-2005 11:06
de teognost
Mersi pt raspuns.Deci inteleg ca nu e normal ca masina sa se lase in jos la stop...
Scris: Mie 27-Iul-2005 13:01
de Arial
Nu, masina din momentul in care ai pornit motorul, trebuie sa isi pastreze garda la sol nemodificata, chiar si in momentul in care o incarci( bineinteles intr-o anumita limita), acesta fiind marele avantaj. Singurul moment in care isi modifica garda la sol este atunci cind actionezi maneta din interior.
Cred totusi ca ar trebui sa mergi la un service specializat. Din cite am inteles, locuiesti in Praga,asa ca nu iti pot recomanda nici unul....

Scris: Mie 27-Iul-2005 14:01
de eugenro2001
Citroen-urile hidropneumatice coboara spatele cand franezi, te opresti la semafor si tii pedala apasata, cand iei piciorul de pe pedala trebuie sa revina.
Scris: Mie 27-Iul-2005 16:02
de Arial
eugenro2001 scrie:Citroen-urile hidropneumatice coboara spatele cand franezi, te opresti la semafor si tii pedala apasata, cand iei piciorul de pe pedala trebuie sa revina.
Eu nu cred ca este un lucru ok, totusi s-ar putea sa ai mai multe cunostinte ca mine, asa ca imi retrag afirmatiile pe care le-am facut mai devreme referitoare la partea hidraulica.
Scris: Mie 27-Iul-2005 16:14
de teognost
Hmm,asta ar fi o explicatie,eu tin pedala de frana apasata la stop.Oricum sunt curios si ce imi spune mecanicul luni despre asta si mai ales despre o alta problema aparuta recent-uneori imi moare motorul la relanti.Sper sa fie o chestie simpla-ceva jiglere infundate...
Aici servisul cel mai ieftin gasit e la 10 Euro pe ora de manopera.
As fi curios cat costa in Romania ora de manopera,in caz ca am probleme cand ajung pe acasa.
Scris: Mie 27-Iul-2005 16:55
de nicum
Este ok sa se lase spatele cind frinezi, pentru ca frina pe spate se alimenteaza din suspensia spate: cu cit masina e mai incarcata, cu masina frineaza mai tare. Daca se ridica spatele la frinare, inseamna ca e aer in circuit si trebuiesc aerisite frinele.
Scris: Mie 27-Iul-2005 16:59
de Arial
Si daca masina nu se ridic, nici nu se lasa atunci rezulta ca totusi are o hiba?!