Salut la toata lumea si vin acu cu o mare rugaminte.
Daca stie cineva si poate sa ma ajute in urmatoarea problema:
1. Masina XM 2.1TD cu clima automata model 1992.
2. AC-ul nu a functionat de cand am luat-o si acum m-am hotarat sa-l repar.
3. Am fost la meserias si a verificat instalatia de eventuale scapari. Nu pierde pe nicaieri ,e etansa si mi-a bagat vreo 4 atmosfere caci a zis ca e presiunea minima la care trebuie sa functioneze. Apas pe butonul de AC si nu se intampla nimic. Nu pornesc ventilatoarele.....nimic.
4. Verificat: siguranta-OK ,instalatia electrica -OK ,relee - OK ,etc
Nu mai stiu ce sa-i fac. Am nevoie de ajutor.
Inca o intrebare: Fara freon in instalatie daca cuplez AC-ul ventilatoarele de la radiator trebuie sa functioneze?
Multumesc mult!
AC-ul nu vrea sa functioneze!
Moderator: Echipa Tehnica
AC-ul nu vrea sa functioneze!
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
vezi ca la acumulatorul de freon vin 2 fire, care merg la un contact (este inauntrul acumulatorului); acest contact iti decupleaza AC cand e presiune prea mare in instalatie, si aici ma refer la presiunea facuta de compresor... incearca sa pui cele doua fire care vin acolo in scurt si vezi daca porneste.
mai verifica si electroambreiajul de la compresor daca merge (il alimentezi direct si vezi daca cupleaza)
mai verifica si electroambreiajul de la compresor daca merge (il alimentezi direct si vezi daca cupleaza)
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Deci:
Electrocuplajul compresorului e bun ,l-am verificat si cupleaza daca-l alimentez de la baterie. Presiunea minima in instalatie este bagata de frigotehnist iar presostatul este cuplat. Singura posibilitate este partea electronica din panoul central de comanda care este full digital. Daca scot una din cele 2 mufe din spatele lui si alimentez pe direct cu + firul care ar fi trebuit sa dea comanda instalatiei totul merge perfect (pornesc ventilatoarele ,cupleaza compresorul). Am desfacut si panoul de comanda si totul pare in regula ,nu are nici o urma ca ar fi ceva ars pe acolo. Nu stiu care e buba dar pana rezolv cred ca am sa-i pun un buton sa-l cuplez manual. Sper sa nu stric nimic !
Electrocuplajul compresorului e bun ,l-am verificat si cupleaza daca-l alimentez de la baterie. Presiunea minima in instalatie este bagata de frigotehnist iar presostatul este cuplat. Singura posibilitate este partea electronica din panoul central de comanda care este full digital. Daca scot una din cele 2 mufe din spatele lui si alimentez pe direct cu + firul care ar fi trebuit sa dea comanda instalatiei totul merge perfect (pornesc ventilatoarele ,cupleaza compresorul). Am desfacut si panoul de comanda si totul pare in regula ,nu are nici o urma ca ar fi ceva ars pe acolo. Nu stiu care e buba dar pana rezolv cred ca am sa-i pun un buton sa-l cuplez manual. Sper sa nu stric nimic !
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO