Pagina 1 din 2

Probleme consumatori cind motorul e oprit

Scris: Joi 09-Apr-2009 19:29
de DumitruSB
Salut am si eu o problema,sau mai multe cu consumul bateriei de pe o zi pe alta.
-De pe borna de + am verificat daca exista consum pe electromotor si alternator cred atunci cind nu e contactul pus si nu e.
-Inchiderea centralizata consuma atunci cind nu e contactul pus? ca la blocarea usilor din telecomanda nu se blocheaza usa spate dreapta (nu se incuie)
- pe celelalte 2 fire in afara de cele de mai sus am pe ambele un consum de citeodata 3 Amperi citeodata 5 amperi cu contactul luat.

Scris: Joi 09-Apr-2009 21:07
de khan
ramine activat modulul electric de la functia sport probabil din cauza ca un buton de lumina pentru interior sau pentru portbagaj ramine cuplat. e cam greu de depistat. e boala veche

Scris: Joi 09-Apr-2009 22:02
de DumitruSB
Se poate monta vreun releu de putere pentru a decupla intreaga instalatie de la borna + cu tensiune de comanda luata de pe contact la 12 v?

Scris: Joi 09-Apr-2009 23:29
de dj01fad
ia si desfa panoul ala de plastic de la portbagaj, cel care vine in spate intre aripi, si vezi ce se intampla cu contactul de acolo (contactul e pus chiar langa carligul unde se inchide hayonul). eu, la toate xm-urile l-am gasit zapacit, si l-am anulat.

Am gasit Traseul

Scris: Vin 10-Apr-2009 15:39
de DumitruSB
Am gasit Traseul pe care se afla consumatorul cu motorul oprit.Consumatorul este dupa Siguranta F-34 (30 Amperi).In carte la aceasta siguranta scrie Stromversorgung hydractive Federung,Zentralverriegelung..[color=#][/color]

Scris: Vin 10-Apr-2009 15:44
de PEDROS69
nu sunt sigur dar cred ca are legatura cu calculatorul de la hidraulica care nu intra in stand-By.

Scris: Vin 10-Apr-2009 15:46
de DumitruSB
Este normal ca acest traseu sa fie conectat la Baterie si cu contactul luat?Mentionez ca acest traseu are un consum de 1,5-1,6 Amperi cu contatul luat. Nu gasesc Siguranta 34 in Schema Electrica sa pot urmarii traseul .Este cumva vreun releu pe acest traseu care sa fi ramas cuplat ?

Scris: Vin 10-Apr-2009 15:52
de DumitruSB
Are cineva vreo schema electrica in care sa apara Siguranta F-34?

Scris: Vin 10-Apr-2009 16:21
de DumitruSB
Sau sa fie cum a zis Khan mai sus problema cu modul Sport? Dar ce ar avea cotactele de la usi sau becurile de interior cu partea de comanda electrica a Hidraulicii?

Scris: Vin 10-Apr-2009 16:35
de PEDROS69
nu ma pricep la xm dar la C5 pe care il am eu hidraulica este actionata de o pompa electrica care are curent tot timpul chiar si cu masina oprita si incuiata daca apesi pe o parte imediat intra in actiune pompa se aude zumzaitul specific motorului si masina iti corecteaza asieta. Acum sa iti relatez o intamplare la un miment dat la un passat diesel al unui coleg de serviciu cu motorul oprit si cu toati consumatorii opriti aveam in stand-by un curent de 3-5A care descarca bateria cam dupa 2 zile de repaus, intr-un final am schimbat bateria cu una noua de aceesa capacitate si consumatorul minune a disparut. din curiozitate am pus bateria la incarcat cu un curent miccam 2A si am lasat-o cam 7h, dupa ceea am constata ca un element fierbea pur si simplu iar densitatea era 1.20in timp ce la toti la toti ceilalti era 1.24, cautand pe forumul Wv am gasit o explicatie intr-un topic cum ca daca tensiunea scade sub un prag de 11V calculatoarele masinii ruleaza un program de avarie si consuma curent nemaintrand in stand by. sfatul meu este sa faci o determinare cu o berie care stii sigur ca este buna si sa vezi ce se mai intampla.Succes sa ne tii la curent.

Scris: Vin 10-Apr-2009 17:20
de khan
contactele de la usi si de la portbagaj comanda prin releul de la Hydractive (cel care se ocupa si de modul sport) supapele de pe circuitul hidraulic sa pastreze presiune in instalatie ca masina sa nu se lase cind te sui in ea sau cind pui greutate in portbagaj. releul care comanda asta consuma ceva curent din pacate

Scris: Vin 10-Apr-2009 18:42
de DumitruSB
Aveti careva o schema electrica in care sa apara acea siguranta F-34 c-apoi voi vedea eu de Xm

Scris: Vin 10-Apr-2009 19:07
de PEDROS69
Ti-am trimis pe mail 2 scheme cu hidraulica si electrica la C5 poate te ajuta cumva inclin sa cred ca nu sunt diferente majore.

Scris: Vin 10-Apr-2009 20:23
de dj01fad
am gasit eu schema... ti-o dau pe mess.
ai verificat ce ti-am spus eu la portbagaj?

Scris: Sâm 11-Apr-2009 15:46
de DumitruSB
Am verificat Parca pe siguranta F-23 se afla iluminatul de interior.Cind am luat siguranta jos din consumul de 3 Amperi a scazut la 1,56 Amperi dar aveam usa deschisa la sofer. Am bagat siguranta inapoi si am apasat cu degetul butonul limitator pe care il apasa e obicei usa si consumul a fost tot de 1,56.Am luat degetul, a crescut la 3 Amperi .Am pus degetul, a scazut din nou la 1,56. Dupa aceea am scos siguranta F-34 si consumul a scazut la 000.