Caldura im XM
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Dum 27-Mai-2007 13:40
- Localitate: Bucuresti
Caldura im XM
Salve,
Am un XM ca cel din semnatura (modelul Y3 - cu panoul digital) .
Nu am caldura deloc in el, cu toate ca dau temperatura la maxim nu se intampla nimic.
Stie cineva ceva despre asta ?
Merci,
Bogdan
Am un XM ca cel din semnatura (modelul Y3 - cu panoul digital) .
Nu am caldura deloc in el, cu toate ca dau temperatura la maxim nu se intampla nimic.
Stie cineva ceva despre asta ?
Merci,
Bogdan
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
caldura xm
in primul an la xm-ul care-l cumparasem am constatat ca fusese suspendat radiatorul ,care era fisurat.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
caldura
probabil motorul pas cu pas care actioneaza voletul.la xm nu exista robinet,apa calda trece permanent prin radiatorul de incalzire.se poate sa fie si etajul de comanda al motorului dar asta se verifica relativ usor.in ultima instanta se poate monta un cablu cu care sa actionezi voletul.se practica.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Dum 27-Mai-2007 13:40
- Localitate: Bucuresti
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
caldura
in dreapta pedalei de acceleratie si mai sus cu vreo 25 cm. accesul e nasol.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Dum 27-Mai-2007 13:40
- Localitate: Bucuresti
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
caldura
am un fisier cu o poza dar este in corel.spune-mi daca vrei sa ti-l trimit.daca da zi-mi adresa de mail sa n-o mai caut eu.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Dum 27-Mai-2007 13:40
- Localitate: Bucuresti
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
caldura
salut.bogdan, eu mi-am desfacut o mare parte din bord cind mi-am luat xm-ul nu pt. ca ar fi avut vreo problema, mai mult din curiozitate,si sa schimb beculetele.de ex. cind am scos radiatorul de incalzire,cred ca am vazut voletul de amestec al aerului.e, daca tu scoti radiatorul,vezi in primul rind daca se incalzeste,mai vezi si daca voletul respectiv se misca.daca problema e de acolo,vezi de ce nu se misca,nu e comandat motorul,e blocat voletul,vezi tu.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Dum 27-Mai-2007 13:40
- Localitate: Bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Cum ti-a spus si Mihai, nu este vorba de un robinet, deoarece reglarea temperaturii nu se face prin inchiderea sau deschiderea circuitului caloriferului ci prin inchiderea sau deschiderea curentului de aer prin calorifer. Ceea ce trebuie sa cauti este in interiorul corpului aerotermei, este o paleta, o usita care obtureaza sau nu un traseu de aer. In exterior probabil ca vei vedea doar un pinion sau o parghie actionata de un motor mic. Ori angrenajul este stricat, ori este blocat ori modulul care comanda motorul nu mai functioneaza corect.
Iti trebuie un manual pentru a identifica componentele si pentru schema electrica.
Fa o cautare pe forum pt ca s-a mai discutat de manual pt XM.
Iti trebuie un manual pentru a identifica componentele si pentru schema electrica.
Fa o cautare pe forum pt ca s-a mai discutat de manual pt XM.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
caldura
bogdan,iti traduc acum din haynes cum demontezi radiatorul.cind ai acces la el vezi daca e cald:
1.fa rost de oringuri noi pt. remontare.
2.desfa suruburile si scoate mocheta de sub bord pe partea pasagerului
3.daca e cazul scoate si ventilatorul de incalzire care se afla sub bord in partea dreapta(tot pe partea pasager)
4.desfa suruburile si agrafele de fixare si scoate panoul inferior pe partea pasager(un surub e ascuns in mocheta)
5.cauta un vas pt. ca va curge putin antigel cind desfaci racordurile de la radiator
6.desfa surubul de la talpa de etansare
7.scoate radiatorul dupa ce apesi simultan pe cele 3 agrafe.atentie se rup usor
1.fa rost de oringuri noi pt. remontare.
2.desfa suruburile si scoate mocheta de sub bord pe partea pasagerului
3.daca e cazul scoate si ventilatorul de incalzire care se afla sub bord in partea dreapta(tot pe partea pasager)
4.desfa suruburile si agrafele de fixare si scoate panoul inferior pe partea pasager(un surub e ascuns in mocheta)
5.cauta un vas pt. ca va curge putin antigel cind desfaci racordurile de la radiator
6.desfa surubul de la talpa de etansare
7.scoate radiatorul dupa ce apesi simultan pe cele 3 agrafe.atentie se rup usor
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- just curious
- Mesaje: 13
- Membru din: Dum 27-Mai-2007 13:40
- Localitate: Bucuresti
Re: caldura
sandor mihai scrie:bogdan,iti traduc acum din haynes cum demontezi radiatorul.cind ai acces la el vezi daca e cald:
1.fa rost de oringuri noi pt. remontare.
2.desfa suruburile si scoate mocheta de sub bord pe partea pasagerului
3.daca e cazul scoate si ventilatorul de incalzire care se afla sub bord in partea dreapta(tot pe partea pasager)
4.desfa suruburile si agrafele de fixare si scoate panoul inferior pe partea pasager(un surub e ascuns in mocheta)
5.cauta un vas pt. ca va curge putin antigel cind desfaci racordurile de la radiator
6.desfa surubul de la talpa de etansare
7.scoate radiatorul dupa ce apesi simultan pe cele 3 agrafe.atentie se rup usor
Merci. Voi incerca maine.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Eu unul n-as desface caloriferul deocamdata. Xm-ul e renumit pt problemele electrice si clima nu face exceptie.
In primul rand, cand dai la 30C iti apare sageata aia franta in partea de jos? Aparitia ei inseamna ca motorul de mixaj a ajuns la cap de cursa si e complet pe cald. Daca apare inseamna ca partea electronica e ok, si e ars motoarasul. Acesta e exact acolo unde ti-a indicat Mihai, si e o cutie ~paralelipipedica de culoare neagra, cu o mufa maro. Vezi sa nu fie ars, ca e boala lor. Daca e ars poti sa-l inlocuiesti cu cel de la recirculare pt ca sunt ientice. Acesta din urma e undeva in partea dreapta pe motorul de climatizare. Iti trimit pe mail si documentatia de service specifica pt climatizare.
In primul rand, cand dai la 30C iti apare sageata aia franta in partea de jos? Aparitia ei inseamna ca motorul de mixaj a ajuns la cap de cursa si e complet pe cald. Daca apare inseamna ca partea electronica e ok, si e ars motoarasul. Acesta e exact acolo unde ti-a indicat Mihai, si e o cutie ~paralelipipedica de culoare neagra, cu o mufa maro. Vezi sa nu fie ars, ca e boala lor. Daca e ars poti sa-l inlocuiesti cu cel de la recirculare pt ca sunt ientice. Acesta din urma e undeva in partea dreapta pe motorul de climatizare. Iti trimit pe mail si documentatia de service specifica pt climatizare.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo