Pagina 1 din 1
Schema electrica XM 2.0i
Scris: Vin 18-Apr-2008 19:27
de leynad72
Am nevoie de schema electrica a calculatorului, alimentarile pe mufa acestuia, traseele dintre calculator, aprindere si cele 2 sau 3 mufe care sunt sub vasul de LHM, imi lipseste o tensiune si nu stiu ce sa masor...
Nu cred ca e Motronic MP3.1, pt ca am o schema cu acesta si nu prea corespunde. Xm-ul e din 1991, iar in schema de MP3.1 calculatorul figureaza cu 36 de pini, iar al meu nu are decat 35.
Pe calculator scrie Motronic Bosch 8620.
Va rog mult, poate ma ajuta cineva...
Scris: Sâm 19-Apr-2008 17:30
de dj01fad
zi-mi cum se manifesta... chiar daca iti lipseste o alimentare, nu cred ca e cauza pe la calculator. verifica daca iti merge faza scurta, si da-mi de stire. am patit si eu o treaba similara, si cand nu pornea nu mergea faza scurta, nu venea benzina si era si fara scanteie (asta s-a intamplat chiar ieri, dupa ce am schimbat un motor la un xm). daca ai simtomele astea, da-mi de stire ca sa iti spun ce sa ii faci.
Scris: Sâm 19-Apr-2008 20:08
de leynad72
Intr-adevar, nu am scanteie si nici benzina, dar faza scurta merge.
De fapt functioneaza tot, in afara de semnalizare care e moarta.
Chestia e ca am 2 masini la fel, asta care nu porneste e combi.
Difera intre ele la mufele alea 2 de sub vasul de LHM si nu prea pot sa ma iau dupa cealalta (care merge) pt ca vin putin diferit firele in mufe.
Calculatorul si modulul ala mic de aprindere le-am probat la cea care merge si sunt ok.
Suspect mi se pare ca una din mufe (cea mai mica) nu are nicio tensiune pe ea, pe cand la cealalta masina mufa asta are 2 tensiuni de 12V, dar cum ti-am spus...nu prea sunt la fel firele care vin in mufe.
Cele 2 relee de langa calculator sunt ok, au tensiune pe ele, dar ceva imi lipseste de pe calculator si il tine blocat, nu stiu...sau poate are toate tensiunile dar sesiseaza ceva in neregula si nu pleaca.
De-asta as avea nevoie de o schema.
Scris: Sâm 19-Apr-2008 21:28
de dj01fad
vezi ca in fata filtrului de aer este o cutiuta cu sigurantele generale. o scoti afara de acolo (e prinsa cu 2 suruburi), si pe partea de jos intra niste mufe in ea. le dai afara si cureti contactele, si cureti si contactele de la sigurante pe partea de sus. la mine de acolo a fost.
Scris: Lun 21-Apr-2008 07:43
de leynad72
s-a rezolvat, puteti inchide.
cititorul de pe volanta era beleaua, plus pompa de benzina care mergea doar cand avea ea chef.
mersi pt ajutor.