Motor zx
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 48
- Membru din: Joi 18-Oct-2007 22:38
- Localitate: SLATINA
Motor zx
Salut din nou. Am achizitionat de curand un zx varianta in 2 usi din 1993, cu motor pe benzina de 1,4,problema e ca nu stiu ce euro am pe el,cum pot afla,asta ar fi o problema iar alta este legata de cureaua de distributie am inteles ca sunt 2 tipuri.Care aveti idee despre ce zic va rog sa-mi dati detalii.
-
- simpatizant
- Mesaje: 48
- Membru din: Joi 18-Oct-2007 22:38
- Localitate: SLATINA
Salut,am fost la 2 magazine care aduc piese,la unul mi s-a zis ca sunt 2 feluri de curele una mai lata iar cealalta mai ingusta si o rola intinzatoare,iar la celalalt mi s-a gasit un singur tip de curea dar cu 2 role una de ghidaj si alta de intindere .motorul nu stiu de care e,cred ca e cu injectie monopunct am desfacut capacul de vine intre carburatorul acela si filtru de aer si am vazut niste firicele in acel carburator+ ca nu sprituia ca la un carburator normal can am inceput sa accelerez cu mana uitandu-ma in el,am mai vazut 2 sau 3 daca nu chear 4 mufe si parca un modul electronic BOSCH pe corpul acelui carburator imens.care e concluzia?
cele doua tipe de la magazin sunt incompetente si trebuie sa-si inchida pravalia? motorul de care dau eu aceste explicatii primitive e pe injectie monopunct adica carburator cu un injector ? Va rog mult ,sa-mi dati cat mai multe detalii.O alta problema este ca aceasta carburatie minunata imi consuma foarte mult.inr-o saptamana de dus la serv adica cam 2 3 km dus si tot atata intors a mancat jumatate de rezervor.Ce pot face?
cele doua tipe de la magazin sunt incompetente si trebuie sa-si inchida pravalia? motorul de care dau eu aceste explicatii primitive e pe injectie monopunct adica carburator cu un injector ? Va rog mult ,sa-mi dati cat mai multe detalii.O alta problema este ca aceasta carburatie minunata imi consuma foarte mult.inr-o saptamana de dus la serv adica cam 2 3 km dus si tot atata intors a mancat jumatate de rezervor.Ce pot face?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
In talon ar trebui sa fie codul motorului. Te duci la magazin si ceri kit de distribuite pt motorul tau.
Nu e nevoie sa postezi de 2 ori aceeasi problema.
Nu e nevoie sa postezi de 2 ori aceeasi problema.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- simpatizant
- Mesaje: 48
- Membru din: Joi 18-Oct-2007 22:38
- Localitate: SLATINA
Salut,nu te enerva pt ca asa am facu.M-am dus la 2 magazine cu mare renume in Slatina ,le-am dat certificatul la acele vanzatoare. Dupa acel cod din certificat mi-au gasit lucruri diferite. La unul din magazine mi s-a zis intr-un fel la celalalt exact contrariu.Iti dai sema ca nu o sa iau tot chitul de distributie,daca pompa de apa este buna sau bunicica fara sa piarda apa sau fara probleme la rulmenti nu are rost sa mai dau 3,5 mil si pe pompa mai ales ca nu am dat f mult pe masina si oricum mai mult de 1,5 2 ani nu am sa o tin.O fi el citroen zx dar la 1500 euro cat am dat pe el si care ruleaza impecabil pt max 2 ani nu se merita investitia.Si sa fiu sincer nici nu stiu cat de urgenta e prob cu distributia,dar vreau sa o fac ca sa fiu cat de cat linistit.S-ati mai zic altceva.La primul magazin care are si service mi-a zis urmatoarele preturi:
-cureaua mai ingusta 80ron
-cureaua mai lata 100 ron
-rola intinzatoare 20ron(pana aici ar fi bune preturile)
-pompa apa 340 ron
-manopera la service-ul magazinului 400ron
La celalalt mag care nu avea service
-cureaua de distributie 500 ron
-rola ghidaj 17ron
-rola intinzatoare 15ron
(la al doilea magazin cand i-am zis de intamplarea de la primul mi-a zis ca nu exista 2 tipuri de curea pt distributie)
Concluzia?(eu sunt dobitoc ca repet acelas lucru)?
Asa ca stai linistit, am mai avut masini straine si stiu cum e cu certificatul si cu seria de pe motor.Am avut inclusiv un fiat 1300 din 64 la care am dat comanda de o garnitura pt chiuloasa cu acel cod din certificatul respectiv,numai ca am comandat la un mag din Bucuresti nu la dobitocii astia din Slatina.
-cureaua mai ingusta 80ron
-cureaua mai lata 100 ron
-rola intinzatoare 20ron(pana aici ar fi bune preturile)
-pompa apa 340 ron
-manopera la service-ul magazinului 400ron
La celalalt mag care nu avea service
-cureaua de distributie 500 ron
-rola ghidaj 17ron
-rola intinzatoare 15ron
(la al doilea magazin cand i-am zis de intamplarea de la primul mi-a zis ca nu exista 2 tipuri de curea pt distributie)
Concluzia?(eu sunt dobitoc ca repet acelas lucru)?
Asa ca stai linistit, am mai avut masini straine si stiu cum e cu certificatul si cu seria de pe motor.Am avut inclusiv un fiat 1300 din 64 la care am dat comanda de o garnitura pt chiuloasa cu acel cod din certificatul respectiv,numai ca am comandat la un mag din Bucuresti nu la dobitocii astia din Slatina.
-
- simpatizant
- Mesaje: 48
- Membru din: Joi 18-Oct-2007 22:38
- Localitate: SLATINA
-
- simpatizant
- Mesaje: 48
- Membru din: Joi 18-Oct-2007 22:38
- Localitate: SLATINA
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo