Pagina 2 din 2

Scris: Sâm 28-Mar-2009 18:27
de dj01fad
injectorul poate sa nu mai inchida bine si sa curga benzina din el non stop; saualta varianta mai rea, ecu stricat si iti tine injectorul deschis aiurea, dar, parca ai spus ca ai pus alt ecu si tot asa... si... mai sunt posibilitati; de fapt, daca stau sa ma gandeasc, khan are dreptate, pana nu o pui pe tester nu ai de unde sa aflii, decat daca te pricepi si cunosti modul de functionare a motorului respectiv si electronica lui foarte bine. daca tot vrei sa faci teste, pune alt injector si vezi ce si cum. iti mai recomand ceva: cauta documentatia motorului si citeste-o, acolo sunt descrise si defectele , cu simptome cu tot.

Scris: Sâm 28-Mar-2009 21:58
de danbv
mai am un injector identic si maine il schimb caci azi n-am avut torx ca sa il dau jos......treaba cu testerul am mai zis-o: nu stiu pe nimeni care ar putea sa vina cu cablu si laptop ca sa imi afle buba....probabil ca as afla imediat care e buba dar cu masina nu ma pot deplasa si nici sa astept pana gasesc pe cineva nu pot....treaba cu testerul ramane ca ultima solutie daca nu rezolv maine

Scris: Dum 29-Mar-2009 09:32
de danbv
am gasit asta : http://www.peugeotclubromania.ro/forum/ ... .php?t=660
aici arata cum se face diagnosticare fara sa mergi la tester....motoarele sunt identice cu cele de peugeot la citroen deci si codurile sunt aceleasi.......vreau sa stiu va rog unde se afla mufa de diagnosticare? poate chiar si o poza a ei

Scris: Joi 23-Apr-2009 12:06
de danbv
la testul cu agrafa mi-a dat o sigura eroare cod 13, air temperature sensor, dar asta nu are nici o legatura cu problemele mele. Intre timp am chemat un electrician care mi-a zis ca poate fi de la acel regulator de presiune de pe injector, dar am pus alt ECU, doar ca de 1.6 si scuipa benzina doar ca prea multa si o ineca, insa asta mi-a demonstrat ca nu e de la injector ci poate de la calculator sau ceva releu de injector am mai auzit.

Scris: Lun 19-Oct-2009 21:10
de SilQ
acuma e ECU de 1.6 pe ea ? sa stiu ca iau altu de 1.4 sa nu consume mai mult nui stres , sunt dispus sa investesc in ea :)

Scris: Mar 20-Oct-2009 12:31
de khan
danbv scrie:la testul cu agrafa mi-a dat o sigura eroare cod 13, air temperature sensor, dar asta nu are nici o legatura cu problemele mele. Intre timp am chemat un electrician care mi-a zis ca poate fi de la acel regulator de presiune de pe injector, dar am pus alt ECU, doar ca de 1.6 si scuipa benzina doar ca prea multa si o ineca, insa asta mi-a demonstrat ca nu e de la injector ci poate de la calculator sau ceva releu de injector am mai auzit.

air temperature senzor are o mare importanta, in fct de turatie si de temp aerului se regleaza cant de benzina injectata, deci s-ar putea ca exact aia sa fie problema

Scris: Mar 20-Oct-2009 16:17
de danbv
Ecu-ul cu care ti-am dat masina este cel de 1.4 cu siguranta caci am verificat dupa cod, insa cel pe care ti l-am dat de rezerva se poate sa fie de 1.6 sau 1.8 caci cu el baga mult mai multa benzina si o ineaca...am testat eu in primavara...cat despre consum, daca ai schimbat bujii, filtre, ulei, distributie, etc, atunci e ok, eventual acel senzor de temperatura aer, pe care nu cred ca il gasesti separat...e inglobat in partea superioara a injectorului unde este si regulatorul de presiune. Apropo te-am vazut ieri pe pod langa Cora....ce sa zic, ma faci sa imi para rau ca nu m-am ocupat eu mai mult de masina...dar asta e...prietenei nu ii placea.

Scris: Mar 20-Oct-2009 21:55
de SilQ
:D dap eu eram :P mergeam la munca :P ... am schimbat decat bujia defecta, pai senzorul ce problema sa aiba.. ? motorul ramane foarte turat 1 minut de la pornire daca e rece apoi is revine :) ramane sa repar kilometrajul si indicatorul de benzina :)

Scris: Mar 20-Oct-2009 22:40
de danbv
Ce are indicatorul de benzina? Mie nu mi s-a parut a avea vreo problema. Cat despre kilometraj, iti spun sigur ca e de la cablu, caci ceasul este ok, l-am testat cand a fost demontat de electrician ca sa faca ceva legaturi pentru semnalizari.

Scris: Mar 20-Oct-2009 22:49
de SilQ
indicatorul tot pe rosu e si am bagat 14 l de benzina, o sa schimb cablul in cazul asta .. nui stres :P

Scris: Mie 21-Oct-2009 19:44
de SilQ
azi am ramas in sensul giratoriu din cora, se stricase injectia si scuipase toata benzina afara... unde pot gasii un injector de 1.4 ? :( stie cineva ??

Scris: Sâm 24-Oct-2009 22:58
de SilQ
revin :D am schimbat partea superioara de la injector, azi am fost cu ea 40km si am vazut ca ramane turata si daca e cald motorul, adica ramane socul tras oricat as merge cu ea.... iar ventilatorul acela de racire ramane pornit 10 min dupa oprire. Oare care sa fie problema pentru care ramane turata ? Sa fie acel senzor de a
er de care se vb mai sus ? Astept pareri, mersi.

Scris: Lun 02-Noi-2009 21:43
de SilQ
pana la urma capul de pe injector contine un senzor de caldura care legleaza turatiile, asa ca am schimbat partea superioara a injectorului (100lei) si merge perfect din acest p.d.v