Auto: Citroen zx 1.4i monopunct '93 hatchback la pornire porneste, dar se opreste singura, iar daca o accelerez,parca se intrerupe si pana la urma tot se opreste. Am verificat furtunele de alimentare la asa zisul carburator si benzina vine dar nu stiu ce are de nu sta pornita. Stie cineva care ar putea fi cauza?
De mult nu am mai circulat cu autobuzul...
Porneste dar nu sta pornita
Moderator: Echipa Tehnica
Daca ar fi doar problema cu statul la relanti. Ar putea fi motorasul de relanti. Dar eu cu problema asta am mers cu nova din constanta pana in bucuresti. Sa inteleg ca la tine nu merge, nici daca tii motorul turat?
Frana este pe servo? Ai probleme cu frana? Ar putea avea legatura.
Frana este pe servo? Ai probleme cu frana? Ar putea avea legatura.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Da,frana este pe servo, dar functioneaza normal frana.
Am lasat-o aseara intr-o parcare in oras si azi dimineata am fost sa vad daca nu porneste, sa o duc la un mecanic. A pornit spre uimirea mea, si a stat la relanti vreo 10 minute, dupa care s-a oprit singura. Am repornit si am plecat cu ea spre mecanic, dar m-a lasat pe drum(dupa 300-400 metrii) iar... Am adus si un tester... A zis tipu ca nu are eroare doar la senzorul de temperatura(afecteaza shocul automat la pornirea in frig), in rest totul e OK.
S-ar putea sa fie din cauza pompei de benzina... sa nu dea destula presiune, si am inteles ca se poate regla debitul.
Ce credeti
Am lasat-o aseara intr-o parcare in oras si azi dimineata am fost sa vad daca nu porneste, sa o duc la un mecanic. A pornit spre uimirea mea, si a stat la relanti vreo 10 minute, dupa care s-a oprit singura. Am repornit si am plecat cu ea spre mecanic, dar m-a lasat pe drum(dupa 300-400 metrii) iar... Am adus si un tester... A zis tipu ca nu are eroare doar la senzorul de temperatura(afecteaza shocul automat la pornirea in frig), in rest totul e OK.
S-ar putea sa fie din cauza pompei de benzina... sa nu dea destula presiune, si am inteles ca se poate regla debitul.
Ce credeti
Ce te face sa crezi ca este de vina benzina? Eu de exemplu am tot ZX din 1992 cu acelasi motor de 1.4 si timp de 2 luni m-am chinuit sa ii dau de cap unei probleme asemanatoare. Mie imi pornea dar murea subit dupa un minut, sau 5 sau 10, sau oricat. Am schimbat calculator, injector, delcou, fise, bujii, filtru de benzina, etc ca pana la urma sa constat ca era de vina amplificatorul de scanteie, chestia aia mica neagra de pe delcou, pe care eu, chiar si cand am schimbat delcoul, am pastrat-o pe cea veche. De fapt acel amplificator mergea doar cand si cat vroia el. Acum l-am schimbat si porneste la sfert si nu mai moare deloc. Poate fi asta problema si la tine.
Cred ca vorbesti despre Bobina de inductie.... nu-i asa? Da , si aceea am schimbat-o, impreuna cu fisele de bujii.
Am pus tester(un calculator) pe masina si are nimic in afara de o eroare la ceva senzor de temperatura, de aceea zic ca de vina este pompa de benzina. Nu are destula presiune. Azi o desfac sa vad sa o verific, si daca e de vina, sa o inlocuiesc.
App. Cat te-a costat injectorul si calculatorul ? Sunt noi?
Am pus tester(un calculator) pe masina si are nimic in afara de o eroare la ceva senzor de temperatura, de aceea zic ca de vina este pompa de benzina. Nu are destula presiune. Azi o desfac sa vad sa o verific, si daca e de vina, sa o inlocuiesc.
App. Cat te-a costat injectorul si calculatorul ? Sunt noi?
Nu m-am referit la bobina ci la acea piesa mica neagra de pe delcou in care intra o mufa cu 3 fire parca, acela este amplificatorul de scanteie, iar daca ala nu merge cum trebuie rezultatele se vad imediat. Injector si calculator se gaseste pe la dezmembrari si costa cam 200 ron calculatorul si 250 injectorul, asta in cel mai rau caz.
sistemul de injectie bosch monopunct functioneaza de asa maniera incat daca nu exista scanteie nici injectorul nu scuipa benzina si atunci multi cred ca problema este pe partea de injectie, pompa, etc.....da se poate sa fie si asta in multe dintre cazuri, insa nu trebuie trecuta cu vederea partea electrica care iata poate influenta si injectia.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos